Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jandro #77115:
Tak maximálne keby tam mali zo východnej časti premávať tri eliny tak len sólo T3 alebo T6A5 by som posielal. Dve linky zo východu keby boli tak by som dal dve linky s K2,alebo súpravu T3 a jednu sólo elinu.
Reply on: jandro #77115:
A kto tam chodí? Však 2,3 a 8 sú ako tak ešte využité maximálne po Vazovovu alebo STU, to na STU pokryje 3 a 9 a 2 s 13 to zvládnu v pohode ten zvyšok. Aj tak najvyťaženejšia elina na stanicu je 13. Na východ mesta stačí kľudne 2 s 8min intervalom.
Reply on: Dunčo #77114:
a co s tou hlavnou stanicou
Reply on: jandro #77113:
Však L3 ju nahrádza od Rače po Obchodnú. Na Kapcínsku a na nábrežie cez tunel by prestúpili na 9. Cesta do Dúbravky by sa dala riešiť prestupom z 11 na 12 alebo na 1 na Mariánskej.
Reply on: Dunčo #77112:
nezabudol si nahodou na linku č.5 alebo ju aspon nejako nahradit, aj na hlavnu stanicu by malo premavat viac 2-ek, ked rusis tym smerom osmicku i trojku. ?
Napadol ma ďaľší spôsob vedenia električkových liniek. Tento krát som si aj prerátal počty vozidiel naň potrebné. Počítal som čas jazdy tam+späť+1/3 celého toho času (prestávky). Rátal som teda súčasné linky kde mi vyšla potreba 60 dvojičiek T3 resp. T6A5 a 29 K2. V mojom návrhu sa počíta s 17 K2 a 73 súpravami T3 resp. T6A5.
1 : Dúbravka - tunel - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - ŽSTNové Mesto, 2xT3 (14)
2 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Vazovova - Hlavná stanica, 2xT3(9)
3 : Ružinov - Trnavské mýto - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná -
Račianske mýto - ŽST Vinohrady - Rača, 2xT3 (16)
9 : Karlova Ves - tunel - Obchodná - Vazovova - Trnavské mýto - Ružinov, 2xT6A5 (13)
11 : Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. -
Špitálska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra, 2xT6A5 (11)
12 : Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám., 2xT3 (10)
13 : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra, K2 (5)
17 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Špitálska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - nábrežie - Karlova Ves, K2 (12)
- celodenný interval pre všetky linky 8/8/8//15, aj pre 17
- čísla v zátvorkách za typom použítého vozidla sú počty súprav na prevádzku linky
- prečíslovanie do radu :
1 - 1 - 10
2 - 2 - 16
3 - 3 - 15
9 - 9 - 14
11 - 5 - 11
12 - 4 - 12
13 - 6 - 13
17 - 7 - 17
Reply on: Dunčo #77067:
A načo vymýšľať nové, kedysi na niečo také slúžilo písmeno S, resp. X (X36), alebo neskôr pridanie 1, resp. 2 k číslu na miesto stoviek. ?
Re #77086 Daniel: 99 si pamätám, to bolo niekedy v ´98.
Reply on: Dunčo #77108:
nie nie je... je to tam praveze dost tesne...
Reply on: slavius #77107:
Keď už hovoríme o tých nočákoch. Keby sa dala do prevádzky hlavová stanica na Filiálke tak by nebolo treba tak veľa nočákov,že? Lebo tak by sa to dalo riešiť len prejazdomnočákov okolo Trnavského mýta a bez zachádzky k stanici ako to je teraz na Hlavnú stanicu.
Reply on: Ike #77106:
Prístrešok by sa tam samo,že vybudoval. A neni tam ani rozšírenie o ten odborovací pruh na stanicu? Neviem už presne ako to tam vyzerá, by som klamal keby som povedal, že viem.
Reply on: Dunčo #77104:

Stará ešte nemala zastávkový priestor pre vozidlá na ceste, takže blokovali dopravu a asi ani nebola možnosť dohody a rozšírenia cesty v tom mieste, tak ju zrušili. A áno, nočáky tam majú zastávku (tie, čo idú smerom z Račianskeho mýta na Hlavnú stanicu).
Reply on: Dunčo #77104:
je to nemyslitelne... nie je tam zastavkovy vyklenok a na taktomto mieste zriadit taku zastavku (relativne frekventovanu)... to by v spicke sposobila dopravny kolaps... a navyse by to bola zbytocnost... lebo vystupis na stanici a na podnadchodovy SAV to mas o nieco dalej ako by si to mal z tej byvalej dnesnej nocakovej SAV
Reply on: S499.1023 #77102:
Teraz tam stojí len nočák ak si dobre pamätám.
Reply on: slavius #77103:
Tú starú mali práveže nechať, tak by aspoň stáli 61,74,201 a 210 na Predstaničnom v oboch smeroch a nielen jednom. Potom by nemali hoc linky 32 a 41 zastávku SAV v tom jednom smere ale zas cestou na stanicu ju tiež nemajú tak by to nechýbalo.
Reply on: Dunčo #77100:

Predpokladám, že kvôli zbytočnému zahusteniu zastávok a malej využiteľnosti, keďže v tom istom smere o 200m ďalej je blízko nadchodu ďalšia zastávka (kedysi SAV, teraz Kooperatíva), ktorá plní funkciu tej zrušenej.
Reply on: Dunčo #77085:
Približne v mieste rozjazdovej výhybky, resp. tesne za ňou.
Reply on: Dunčo #77073:
Jednoducho povedané, druh vedenia z takých medených rúrok elipsovitého prierezu.
Reply on: slavius #77098:
Prečo ju ale zrušili keď v opačnom smere funguje?
Reply on: musca1 #77096:
Mail na azete.. no comment
Reply on: Dunčo #77085:

Asi tak 50m pred križovatkou so Žabotovou ulicou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.