Môj osobný názor (je to žiaľ len veľké sci-fi) ale keby som bol kompetentný a trochu prezieravý a volal sa Ďurkovský... tak by som trval na tom, že súčasťou plánovanej novej mestskej štvrte - celomestské centrum, či ako tomu nadávajú - mám na mysli ten lukratívny pozemok medzi Starým mostom a mostom Apollo, kde toho má v blízkej budúcnosti veľa vyrásť (nová mestská časť - byty, kancelárie, hotel, športová hala) aby po hlavnom bulvári viedla moderná mestská električková trať, ktorá by končila viackoľajným obratiskom pred športovou halou a zabezpečovala by tak rýchlu, kapacitnú a ekologickú dopravnú obsluhu celého tohto územia, vrátane spomínanej športovej haly, kde sa má hrať okrem iného MS v hokeji, čiže bude potrebné zabezpečiť kapacitnú dopravu.
Hlavným prínosom tejto trate (okrem rýchleho prepojenia s centrom mesta) napojením trianglom na petržalskú radiálu v lokalite za Starým mostom vznikne možnosť, ako v prípade neprejazdnosti starého mosta (porucha vozidla na moste, náraz lode do piliera, teroristický útok a pod.) zabezpečiť fungovanie celej rýchlodráhy na Petržalskej strane - t.j. v úseku Janíkov Dvor - Štadión bude môcť rýchlodráha premávať.
Tento návrh sa však zrejme nikdy nezrealizuje (neviem o tom, že by investor mal záujem o budovanie el. trate, ani o tom, že by to bolo podmienkou projektu niečo také ako napojenie MHD či obsluha štadiónu...)
ale uvidíme (ak sa toho dožijeme) keď náhodou bude treba uzavrieť Starý most... celá skvelá nová rýchlodráha bude v ... teda nebude môcť premávať. A kapacitnú Náhradnú dopravu zabezpečí ZV 3035, SORy operatívne stiahnuté z linky 30, zostávajúce Ikarusy 280 a nové vozidlá, ktoré nemáme...
Nemá to význam trebárs preto, lebo tie linky sú vžité, ak vznikne nejaka takáto nová linka, tak by som sa s tým zmieril, aj keď nerád, keďže okrem štvorčekových liniek, 1xx liniek, s 92 aj S liniek, mať ešte A, B, C linky to sa ma zdá už trochu veľký bordel.
A NA ČO by to bolo dobré? Aby sa ukojila tvoja reorganizátorská a prečíslovačská dušička?
Vo verejnej doprave platí jedna zásad : ZBYTOČNE NEPREČÍSLOVÁVAŤ.
Bodka. Žiadna diskusia na túto tému tento FAKT nezmení.
Dieťatko, než na niečo budeš reagovať, najprv si prečítaj príslušný príspevok. Hovorím o PEŠEJ dostupnosti tvojho učilišťa od zastávok električiek.
Absolútne nechápem, aký máš problém s odchodom z domu o päť minút skôr. Mesto ani DP nie sú povinní ti zabezpečovať expresnú dopravu odvšadiaľ všade.
Hovoril si o tom, že prestupuješ na električky s intervalom 12 minút, čo je veľký problém. Ja som doložil, že nehanebne klameš, lebo prestupuješ na 4 električkové linky v celkovom intevale okolo 5 minút
Tohoto som sa tiež obával a fest. Podľa mňa oni sú schopní začať stavať fakt prv na moste a potom na trati na zemi. Inak nebolo by fajn keby spravili na trase dve konečné v Petržke? Jednu na konci v Janíkovom dvore a druhú v strede pri Technopole alebo odbočku na Holíčku spraviť? Žeby v úseku Šafko - Holíčska mohla elina premávať už skôr než sa dorobí zvyšok na Janíkov dvor? Keby začali tak,že spravia aspoň aké také zemné úpravy v Petržke a úpravu Lietavskej, Šintavskej a Rusovskej kde tie úrovňové alebo mimoúrovňové križovania budú tak aspoň tak.
Nerozumiem preco zacinaju Starym mostom. Nemalo by to byt naopak? Totiz najprv prebuduju most a potom budu robit zvysok - a pocas tej doby tam nebude jazdit nic - ani gumokoly, ani elektricka.
Netvrdim ze sa to nedeje, ale deje sa to fakt minimalne. Denne vyuzivam konkretne vajnorsku a raciansku radialu a fakt to bolo tak davno ze si uz ani nepamatam, kedy mi naposledy proste neprisla elektricka.
tak ja cestujem 4roky a stalo sa...neboj...určite posledne keď sa na Račianskej ťukla elina s autom tak tá 11 v ktorej som plánoval že pôjdem na Vazovovou čakajúcim na Račku určite neprišla!
toto je z diskusie na clanok: "Ehm, vážený pane redaktore... Máte v tom zmatek... Duobus je vozidlo s plnohodnotným výkonem v obou režimech. Trolino, stejně jako 24Tr či 25tr či dřívější 21TrACI jsou POUZE trolejbusy s pomocným pohonem... Tedy vozidla, která jsou schopná pohybu mimo trolej, ale se sníženým výkonem a tudíž pouze po dobu nezbytně nutnou." takze uz je v tom jasno ?
Pytam sa sam seba preco na tento prispevok odpovedam? Elektrickova doprava je zo vsetkych v BA najspolahlivejsia. Denne chodim rano elektrickami uz 7 rokov a ani si nespomeniem kedy sa mi naposledy stalo ze by mi elektricka neprisla..
Re #76922 ShepDog: Aj ja (e-mail: sdx(at)atlas(dot)sk), ale mozno by si to mohol poslat adminom nech to hodia do gallerie aby si to nemuselo jednotlivo posielat ?
Re #76928 Emo: Verim, ze po spusteni Petrzalskej radialy sa cele linkovanie vymaze a spravi nove s max. 6 linkami, idealne by bolo zrealizovanie tr3mp-ho dogmy. Teraz ide skor o to co spravit este pred tym.
Tak väčšinou všade kde sú dve linky so súbehom tak sa tá kratšie včlení to tej dlhšej a premáva oznčená v CP piktogramom alebo číslo+A. Neviem tak načo plno čísel keď sa to dá redukovať. Okrem toho si cestujúci nemusí pamätať dve alebo tri čísla ale len jedno a písmeno ho upozorní,že linka končí skôr.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Max
Hlavným prínosom tejto trate (okrem rýchleho prepojenia s centrom mesta) napojením trianglom na petržalskú radiálu v lokalite za Starým mostom vznikne možnosť, ako v prípade neprejazdnosti starého mosta (porucha vozidla na moste, náraz lode do piliera, teroristický útok a pod.) zabezpečiť fungovanie celej rýchlodráhy na Petržalskej strane - t.j. v úseku Janíkov Dvor - Štadión bude môcť rýchlodráha premávať.
Tento návrh sa však zrejme nikdy nezrealizuje (neviem o tom, že by investor mal záujem o budovanie el. trate, ani o tom, že by to bolo podmienkou projektu niečo také ako napojenie MHD či obsluha štadiónu...)
ale uvidíme (ak sa toho dožijeme) keď náhodou bude treba uzavrieť Starý most... celá skvelá nová rýchlodráha bude v ... teda nebude môcť premávať. A kapacitnú Náhradnú dopravu zabezpečí ZV 3035, SORy operatívne stiahnuté z linky 30, zostávajúce Ikarusy 280 a nové vozidlá, ktoré nemáme...