Reply on: S499.1023 #76952:
A na čo bolo prečíslovanie 47 na 81, 43 na 93 alebo 95 na 45? Ako opýtaj sa ľudí,že koľkým hovorí číslo 95,že sa dostanú do Petržalky. Schválne. Ako trebars podľ čísla 68 by som zistil veľké nič. Je to linka ktorá síce obsluhuje Nivy (6) ale prednostne je pre Petržalčanov, ktorí ju využívajú. Akože kľudne mohol ostať ten starý systém. Nedávno som počul aj také ohlasy,že najlepšie bolo cestovanie na Háje zo stanice 47. Načo som čumel ako puk, že ako si ju môže pamätať vôbec ešte. ?
Max
Hlavným prínosom tejto trate (okrem rýchleho prepojenia s centrom mesta) napojením trianglom na petržalskú radiálu v lokalite za Starým mostom vznikne možnosť, ako v prípade neprejazdnosti starého mosta (porucha vozidla na moste, náraz lode do piliera, teroristický útok a pod.) zabezpečiť fungovanie celej rýchlodráhy na Petržalskej strane - t.j. v úseku Janíkov Dvor - Štadión bude môcť rýchlodráha premávať.
Tento návrh sa však zrejme nikdy nezrealizuje (neviem o tom, že by investor mal záujem o budovanie el. trate, ani o tom, že by to bolo podmienkou projektu niečo také ako napojenie MHD či obsluha štadiónu...)
ale uvidíme (ak sa toho dožijeme) keď náhodou bude treba uzavrieť Starý most... celá skvelá nová rýchlodráha bude v ... teda nebude môcť premávať. A kapacitnú Náhradnú dopravu zabezpečí ZV 3035, SORy operatívne stiahnuté z linky 30, zostávajúce Ikarusy 280 a nové vozidlá, ktoré nemáme...