To som ilustroval to ako som dostal návrh,že z Romanovej nech idem 99 a potom od Terna 93 na stanicu. Neviem prečo keď idem do mesta tak ma poslal henten expert hlbšie do Petržky?!
Tipni si koľko to trvá 68+201. Už len dojsť tam 68 z Romanovej je fuška - 18min aspoň. 201 ti určite nepríde hneď takže tento nápad radšej zabal. Keď som mal času nazvyš tak som si tento experiment dovolil ale inak je to samovražda.
Vieš čo tá kombinácia 99+93 trvá ešte viac ako 95+83+93. Ešte raz ti vysvetlím jednu vec! Keď cetujem smerom na Hlavnú stanicu pôjdem smerom na Lúky z Romanovej 99? Alebo keď cestujem zo Šafka na Antolskú tak pôjdem 11 na Račko a odtiaľ 59 ???
Ja by som navrhoval skratene linky oznacovat pismenom A na konci - t. j. 31 by bola 39A, 49 by bola 22A, 191 by bola 91A apod. Bola by v CP poznamka "A" a aj na BUSE by bolo za cislom linky "A". Ak by bola linka predlzena, oznacovala by sa Z (ako zachadzka), cize napr. 79 do Statnych lesov by bola 79Z. No a nakoniec linky, ktore maju viac variant trasy (napr. 77), by som oznacoval A, B, C...
On to berie akože z Romanovej musí ísť 95 + 83 + 93 a kombinácie 99 + 93 a 95 + 13 nepokladá za dosť dostojné jeho majestátu, takže ich systematicky ignoruje. ?
Ale inak som tuho rozmýšľal nad tvojou otázkou a mám pocit, že taká naozaj neexistuje. ?
Ale nechápem načo by to bolo okrem zmätku, ktorý by to prinieslo, dobré. Totiž v podstate jediné, čo by si zemil by bolo označenie. Inak aj tie 77, 79 tiež boli jeden čas označené ako 177, 277, 179, 279 a nie štvročekmi a guličkami.
Ono efektívne hlavne nie je, aby trolejbus chodil na takom dlhom úseku a ešte k tomu hore kopcom, dolu kopcom na diesel agregát. Sú aj také časy cez víkend kedy krátky autobus stačí len-len, hlavne v poobednajších hodinách smerom.
Pockat, nepochopil si. Nie som sa zlucenie 3+8, ale za presmerovanie 8 a ponechanie 3. Pricom z Ruzinova by sa mohla vyuzit 8/9/14 s prestupom na Trnavskom na autobusy, alebo L2.
?
Po nástupe nového vedenia DP sa veľa hovorí o efektivite. Je efektívne, aby na linke č. 32 premával cez víkendy veľkokapacitný (poloprázdny) duobus a navyše pod trolejom na Pražskej a Kramároch používal spaľovací motor?
Však aj tak 8 a 3 sú ako tak využité po Vazku a potom už je to také o ničom. Ale zas oslabila by sa dosť doprava z východnej časti mesta na Hlavnú stanicu. Riešil by som to presmerovaním 4 na Nové Mesto, posilnením L2 na stanicu tak aby vykryla seba a polovicu spojených 3+8 na stanicu.
ale vieš ako to myslím to zlúčenie 31 s 39 a 55 so 65. Proste v CP by boli spoje končiace trasu skôr piktogramom. Takisto ako to funuguje na 79 alebo 80 alebo 77.
A z 95 ako by si prestúpil na 13 na Hlavnú stanicu keď si ju zrušil. Okrem toho tá 12 by ti asi neprešla od ľudí ktorí potrebujú ísť smerom z Dúbravky a Karlovy nielen na Šafko ale aj zo Šafka do Karlovky priamo. Preto aj neprešiel ten 8linkový návrh so špičkovou 12 skrátenú po Karlovku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo