Reply on: eripmav #76806:
Našťastie až na problémy s očami som bol zdravé dieťa. A čo sa týka tých nových liniek, sám už píšeš o dvoch a keď to spočítame zistíme, že jadzná doba Hl. st. - Antolská a späť je čistých cca 45 minút. Plus treba počítať prestoje na konečných (mimo pracovných prestávok), to máme pri 20 minútovm intervale cca 3 vozy. Lenže linkou by začali chodiť aj iní a už by nám tam krátke Vrakosy nestačili a bolo by treba kĺbaky a nie v 20 minútovom, ale lepšom intervale. A DFNsP detto. Okrem toho ako píšeš sú aj NOÚ, SÚSCH a keby všade mala byť priama linka zo stanice a z Petržalky, bolo by treba tých vozov naviac dosť veľa.
Čo sa týka L 43 cez víkend je ten 30 minútový interval niekedy aj dlhý. Cez týždeň je tam ten interval, lebo ak by bol 60 minútový interval voz by viac stál na Patrónke ako by jazdil, takže by si tým cez týždeň ušetril akurát pár litrov CNG.
klasIK
"Z Petržalky je veľmi zdĺhavé cestovanie (1,5 hodiny) do lokality Kramáre - Detská klinika - Nemocnica"
Tak mi to nedalo a keďže som sa obával, že budem dlho cestovať, vybral som sa tam dnes radšej peši (rýchlou chôdzou) od Technopolu najkratšou možnou cestou. Celú záležitosť som si odstopoval. Ak vás zaujíma výsledok, tak tu je:
Technopol 0:00 - Hálova 0:13 - Dvory 0:19, Zochova 0:38, SAV 0:55, Sokolská 0:59, SIEMENS 1:10, Nemocnica Kramáre 1:16 !!!
Z uvedeného a na základe sťažností vyplýva, že MHD v Bratislave je pomalšia, ako ľudská chôdza. Škoda, že som vopred nevedel, že budem mať časovú rezervu 14 minút, bol by som ešte posedel niekde na kofole.
Možno keby som vyrazil z Jasovskej, vyšlo by mi to tak akurát.
Mýtus o zdĺhavom 1,5 hodinovom cestovaní na Kramáre som tým pádom vyvrátil.
? ? ?