Ono zalezi od toho kolko vozov sa kupi, samozrejme. Ale oficialne sa tusim malo kupit cez 40 vozov, ak by sa o rok, dva kupili dalsie tak by sa to mohlo plne obsadit tymi vozmi.
V tomto konkretnom pripade myslim pod pojmom rychlodraznost = moznost rychlosti 80kmph / viac. Co s T3 nevyzuijes.
V tom prípade ale budú chodiť len po Šafko. Snáď si nemyslíš, že tými dvadsiatimi vozmi pokryješ šesťminútový interval na všetky radiály?
Ako sa konkrétne nevyužije rýchlodrážnosť petržalskej trate s vozidlami T3? Myslíš, že rýchlodrážnosť košickej alebo mosteckolitvínovskej trate nie je s vozidlami T3 využitá? A je využitá rýchlodrážnosť trolejbusových tratí Chomutov - Jirkov alebo Zlín - Otrokovice s trolejbusmi 15Tr?
Tebe asi niečo také ako tvrdnutie betónu nič nevraví? Ten povrch čo tam dávajú sa volá tzv. Catterpillar. A ten má určité vlastnosti, ktoré musia byť dodržané a aj po poslednej vrchnej úprave to pár dní musí tvrdnúť. Jedna taká zástavka sa robí aj 2 týždne. Rovnako ako tzv. kasselský obrubník (v BA zatiaľ niečo nevídané) po jeho uložení ešte 2 týždne tvrdne. ? Čo sa týka tej maturity veď aj tak posledný týždeň pred maturitou školu nemáš.
Ináč lepšie si nemohli naplánovať opravovanie trate na Vazovovej ulici fakt nie. Na SGeŠ kde študujem neviem ako budeme maturovať v takom kravale 28.5.-2.6. ??? Skutočná vďaka (FUCK OFF!!!). Ešte ako dôkaz ako rýchlo prebiehajú rekonštrukčné práce, tak piatok, sobotu, nedelu a ani dnes v pondelok sa od položenia jednej vrsty materiálu na zastávku Hálova v smere z mesta (asi vo štvrtok mohli spraviť) NIČ NEPOHLO !!! Len tak 4 dni bez robotníkov furt stoja výstražné stĺpy, opáskované a koniec. Takže myslím,že podobne sa postupovalo aj pri tej výmene trolejbusovej výhybky nedávno na Prievozskej.
Keď bereš do úvahy, že na 10 aj 13 by sa použili dvojičky 2xT3SUCS tak potom by bola hodinová kapacita 4800 cestujúcich cez Starý most až po koniec Patržalky. Čo je 1600 cestujúcih viac ako pri najkratšom intervale 95. Určite nepredpokladám,že by zrušili úplne L93. Možno by len predĺžili intervaly a trasu asi skrátili a nepremávala by až na stanicu.
Ty by si nám v tom tvojom návrhu dal na petržalskú radiálu interval 4 minúty? Ak má byť električka na sídlisku nosnou, v tom prípade môžem len poznamenať, že veselé... ?
Ozaj a keď už sme pri tých linkovaniach - čo dogma? Nikto sa ňou seriózne nezaoberal? ?
Ako môžu ísť električky minútu pred 32/33, keď v danom úseku chodia skoro každé 2 minúty (a v špičke častejšie než raz za 2 minúty)? Čiže prídeš, počkáš max. 1.5-2 min a niečo ti príde. V prípade víkendu je to max. 4 minúty.
A ak čakáš na nejakú konkrétnu električkovú linku, tak si napísal ešte väčší nezmysel, keďže električky majú 12-minútový linkový interval, a T-busy 10, čiže max. raz za hodinu sa môže stať, že by T-bus prišiel minútu po špecifickej linke.
Nauč sa najprv matematiku, a potom od zlosti čakaj 9 minút (počas ktorých ti zdrhnú 3-4 električky, a zakaždým iné)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SDX
Re #76532 Dunčo: Super, a comu sa este maju prisposobit? Ked ta bude boliet hlava tak tiez nebudu robit?