Tebe asi niečo také ako tvrdnutie betónu nič nevraví? Ten povrch čo tam dávajú sa volá tzv. Catterpillar. A ten má určité vlastnosti, ktoré musia byť dodržané a aj po poslednej vrchnej úprave to pár dní musí tvrdnúť. Jedna taká zástavka sa robí aj 2 týždne. Rovnako ako tzv. kasselský obrubník (v BA zatiaľ niečo nevídané) po jeho uložení ešte 2 týždne tvrdne. ? Čo sa týka tej maturity veď aj tak posledný týždeň pred maturitou školu nemáš.
Ináč lepšie si nemohli naplánovať opravovanie trate na Vazovovej ulici fakt nie. Na SGeŠ kde študujem neviem ako budeme maturovať v takom kravale 28.5.-2.6. ??? Skutočná vďaka (FUCK OFF!!!). Ešte ako dôkaz ako rýchlo prebiehajú rekonštrukčné práce, tak piatok, sobotu, nedelu a ani dnes v pondelok sa od položenia jednej vrsty materiálu na zastávku Hálova v smere z mesta (asi vo štvrtok mohli spraviť) NIČ NEPOHLO !!! Len tak 4 dni bez robotníkov furt stoja výstražné stĺpy, opáskované a koniec. Takže myslím,že podobne sa postupovalo aj pri tej výmene trolejbusovej výhybky nedávno na Prievozskej.
Keď bereš do úvahy, že na 10 aj 13 by sa použili dvojičky 2xT3SUCS tak potom by bola hodinová kapacita 4800 cestujúcich cez Starý most až po koniec Patržalky. Čo je 1600 cestujúcih viac ako pri najkratšom intervale 95. Určite nepredpokladám,že by zrušili úplne L93. Možno by len predĺžili intervaly a trasu asi skrátili a nepremávala by až na stanicu.
Ty by si nám v tom tvojom návrhu dal na petržalskú radiálu interval 4 minúty? Ak má byť električka na sídlisku nosnou, v tom prípade môžem len poznamenať, že veselé... ?
Ozaj a keď už sme pri tých linkovaniach - čo dogma? Nikto sa ňou seriózne nezaoberal? ?
Ako môžu ísť električky minútu pred 32/33, keď v danom úseku chodia skoro každé 2 minúty (a v špičke častejšie než raz za 2 minúty)? Čiže prídeš, počkáš max. 1.5-2 min a niečo ti príde. V prípade víkendu je to max. 4 minúty.
A ak čakáš na nejakú konkrétnu električkovú linku, tak si napísal ešte väčší nezmysel, keďže električky majú 12-minútový linkový interval, a T-busy 10, čiže max. raz za hodinu sa môže stať, že by T-bus prišiel minútu po špecifickej linke.
Nauč sa najprv matematiku, a potom od zlosti čakaj 9 minút (počas ktorých ti zdrhnú 3-4 električky, a zakaždým iné)
Dobre si nazval L33 - vytah k elektrickam- byvam sice na DD ,ale nepotrebujem spojenie vsade staci mi L32 , L133 ( mohla by chodit este aj poobede ,co slubovali - ale mam pochybnosti o´tom ako by to zvladali nase trolejbusy ) -staci len ak prisposobia odchody elektriciek a tbusov na Molecke ako je to teraz z mesta na DD -ale naopak to vobec neplati - tbusy a abusy prichadzaju vzdy cca O1,11,21,31 ... a eliny idu minutu pred nimi , cize radsej chodim peso ,akoby som tam cakal od zlosti 9 minut
Na Kapucínskej je potrebná väčšia kapacita ako na nábreží. Kľudne daj aj 9 do 4-minútového inetervalu bez vložených spojov. Aj 5 uber vložené spoje. Ak by si dal 10 aj 2 do väčšieho intervalu (alebo kúpa vozdiel), vhodná by bola špičková linka 17 po trase Karlova Ves - tunel - Námestie SNP - Americké nám. - Vinohrady.
A bolo by fajn, keby si dal linky doradu.
ešte som skúsil toto:
linky s intervalom 4/4/4//7.5
5 - Rača, Krasňany, ŽST Vinohrady, Račianska, Račianske mýto, Americké nám., Špitálska, Šafárikovo nám., nábrežie, Karlova Ves a späť + vložené spoje v rannej spičke v úseku ŽST Vinohrady - Karlova Ves
9 - Ružinov, Trnavské mýto, Vazovova, Floriánske nám., Obchodná, tunel, Karlova Ves, Dúbravka
linky s intervalom 8/8/8//15
2 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Floriánske nám., Vazovova, Trnavské mýto, Vajnorská, ŽST Nové Mesto a späť
10 - Zlaté Piesky, Vajnorská, Trnavské mýto, Špitálska, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra,Šafárikovo nám. a späť
13 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Obchodná, Nám. SNP, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra, Šafárikovo nám. a späť
- kľudne by sa mohla vymeniť konečná 10 (Zlaté Piesky) s 2 (ŽST Nové Mesto)
- Plánované predĺženie liniek 10 a 13 do Petržalky
- vybudovanie obojsmernej trate na Šafárikovom námestí pre 5 a neskôr aj pre 10 a 13
ved vravim ja stebou suhlasim, ale treba sa na veci pozriet objektivne a snazit sa ich tak aj zhodnotit (aj ked byt absolutne objektivny je nemozne)
Ano Luky III maju podla mna super dopravu dnes (sam na Lukach III byvam) ale zas. Ak si zoberes ze tie linky neobsluhuju len luky III, ale aj ine casti Petrzlaky a nemoze ti kazdy druhy spoj zacinat v polovici trasy...
L33 je vytah k elektrickam a ak sa podari vyriesit kapacitny problem 32+33 tak skutocne DD budu mat dobru dopravu. Sice budu musiet prestupit, ale to musia aj Petrzalcania. (teda ak sa mesto uraci a konecne spravi nieco s kapacitou karloveskej radialy lebo nepobera...)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dunčo
linky s intervalom 4/4/4//7.5
5 - Rača, Krasňany, ŽST Vinohrady, Račianska, Račianske mýto, Americké nám., Špitálska, Šafárikovo nám., nábrežie, Karlova Ves a späť + vložené spoje v rannej spičke v úseku ŽST Vinohrady - Karlova Ves
9 - Ružinov, Trnavské mýto, Vazovova, Floriánske nám., Obchodná, tunel, Karlova Ves, Dúbravka
linky s intervalom 8/8/8//15
2 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Floriánske nám., Vazovova, Trnavské mýto, Vajnorská, ŽST Nové Mesto a späť
10 - Zlaté Piesky, Vajnorská, Trnavské mýto, Špitálska, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra,Šafárikovo nám. a späť
13 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Obchodná, Nám. SNP, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra, Šafárikovo nám. a späť
- kľudne by sa mohla vymeniť konečná 10 (Zlaté Piesky) s 2 (ŽST Nové Mesto)
- Plánované predĺženie liniek 10 a 13 do Petržalky
- vybudovanie obojsmernej trate na Šafárikovom námestí pre 5 a neskôr aj pre 10 a 13