1) Čo nevyužiješ? Ako nevyužiješ?
2) Má sa kúpiť v prvej etape 20 vozov. Takže buď na Šafko a tam VŠETCI prestupovať, alebo budú T3 v Petržalke.
3) O tom, čo bude, až sa dokúpia vozy, nemusíme diskutovať, to je hádam jasné.
Ono zalezi od toho kolko vozov sa kupi, samozrejme. Ale oficialne sa tusim malo kupit cez 40 vozov, ak by sa o rok, dva kupili dalsie tak by sa to mohlo plne obsadit tymi vozmi.
V tomto konkretnom pripade myslim pod pojmom rychlodraznost = moznost rychlosti 80kmph / viac. Co s T3 nevyzuijes.
V tom prípade ale budú chodiť len po Šafko. Snáď si nemyslíš, že tými dvadsiatimi vozmi pokryješ šesťminútový interval na všetky radiály?
Ako sa konkrétne nevyužije rýchlodrážnosť petržalskej trate s vozidlami T3? Myslíš, že rýchlodrážnosť košickej alebo mosteckolitvínovskej trate nie je s vozidlami T3 využitá? A je využitá rýchlodrážnosť trolejbusových tratí Chomutov - Jirkov alebo Zlín - Otrokovice s trolejbusmi 15Tr?
Tebe asi niečo také ako tvrdnutie betónu nič nevraví? Ten povrch čo tam dávajú sa volá tzv. Catterpillar. A ten má určité vlastnosti, ktoré musia byť dodržané a aj po poslednej vrchnej úprave to pár dní musí tvrdnúť. Jedna taká zástavka sa robí aj 2 týždne. Rovnako ako tzv. kasselský obrubník (v BA zatiaľ niečo nevídané) po jeho uložení ešte 2 týždne tvrdne. ? Čo sa týka tej maturity veď aj tak posledný týždeň pred maturitou školu nemáš.
SDX
Re #76532 Dunčo: Super, a comu sa este maju prisposobit? Ked ta bude boliet hlava tak tiez nebudu robit?