Reply on: intony #76482:
linky s intervalom : 8/8/8//15
L2 - ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Vazovova - Hlavná stnica
L4 - Zlaté piesky - Trnavské mýto - Americké nám. - Kamenné nám. - Nám. SNP - tunel - Karlova Ves - Dúbravka
L9 - Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - tunel - Karlova Ves - Dúbravka
L13 - HL.ST. - Obchodná - Nám. SNP - Šafko - Petržalka
L14 - Petržalka - Šafko - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - Ružinov,
linky s intervalom : 4/4/4/7.5
L5 - Rača - Vinohrady - Račko - Americké nám. - Špitálska - Jesenského (alebo Šafko) - nábrežie - Karlova Ves + vložené posilové spoje v rannej špičke v úseku ŽST Vinohrady - Karlova Ves
Petržka - Rača : 14+5
Dúbravka - Nový most/Šafko : 4/9+5
intony
Pri intervale 4 minúty nie je iba linka 5 v Rači málo, keďže dnes sú tri linky pri 12 min. intervale, čo je v prekladoch 4 min.
Re #76483 SDX:
Pri realizácii 7 by bola v Dúbravky väčšia kapacita ako by bolo potrebné, pretože teraz je tam preimerný interval medzi vlakmi 4 min. Potom by bol iba 2 min. V Karlovej Vsi by bola potrebná i linka 7. Takže ak linka 7, tak iba po Karlovu Ves. Avšak nie je jasné, či by nové vlaky doviezli Ufo alebo by si ich kúpil na vlastné náklady, pretože dnešný počet vozidiel by nestačil.
V tvojom návrhu je dosť nedostatkov.