Reply on: Dunčo #76479:
Písal som, že neexistovala prakticky žiadna TRANZITNÁ frekvencia, čiže taká, ktorá by cestovala z jednej stanice na druhú. Na tom d-6 nič nemení. Linky sa zvyknú viesť v smere najväčších prepravných prúdov, nie v smere spojnice posvätných kráv zvaných železničné stanice.Až na tú "prehnane komfortnú dopravu" zoženieš peniaze, tak budeš mať moju podporu, dovtedy nie.
Zatiaľ pozorujem, že tvojim cieĽom je hlavne za každú cenu niečo zmeniť, bez ohľadu na to, či je to dobre, zle alebo ako. Pozorujem, že si svojimi návrhmi na zmenu linkového vedenia začal zamorovať žilinské a najnovšie už aj košické diskusné fórum. Doporučujem ti zamerať sa v najbližšom čase na Prešov ? .
intony
Pri intervale 4 minúty nie je iba linka 5 v Rači málo, keďže dnes sú tri linky pri 12 min. intervale, čo je v prekladoch 4 min.
Re #76483 SDX:
Pri realizácii 7 by bola v Dúbravky väčšia kapacita ako by bolo potrebné, pretože teraz je tam preimerný interval medzi vlakmi 4 min. Potom by bol iba 2 min. V Karlovej Vsi by bola potrebná i linka 7. Takže ak linka 7, tak iba po Karlovu Ves. Avšak nie je jasné, či by nové vlaky doviezli Ufo alebo by si ich kúpil na vlastné náklady, pretože dnešný počet vozidiel by nestačil.
V tvojom návrhu je dosť nedostatkov.