Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #76466:
Tá Magnetová je ešte z čias CHZJD a asi ju zabudli zrušiť.
Reply on: Peon #76465:
no tie Sadisticke zastavky su niekedy anti-logic... ja osobne nechapem takej Magnetovej 😃 alebo tiez nerozumiem tej co je za koncom Bratislavy, mimo katastra BA na hranici SC okresu kde NIC NENI... 😃 ale napr pri metre, kde by aj ludia vystupovali tam nie je.... hoci bol som svedkom ze su vodici ktori tam na poziadanie pustia ludi...
Reply on: Ike #76460:
Ja som myslel, že to nie je možné, ale asi dosť záleží aj od vodiča. Viem, že raz dávno ešte pred BID ma jeden odmietol zobrať z ASMN do Lamača.

Na začiatku skúšobnej prevádzky na mňa vodiči SAD kukali ako na zjavenie, keď som išiel vrámci BID niekam. Minule mi vodič na BID asi omylom (alebo preto, že moja čipová karta blbla) namiesto lístku "BEZPLATNE" vydal zľavnený za 7,-Sk (zo ŽST Lamač na ASMN). Samozrejme, platbu zaň nepožadoval. Ja vzhľadom na svoj vek a že nedochádzam SAD do školy nemám nárok na zľavnené cestovné v SAD, ale na zľavnenú BID nárok mám.

Prednedávnom predomnou pri ŽST Lamač do SAD nastupovala pani, ktorú vodič vrámci BA za klasický CL v pohode zobral.

Inak, myslím, že SAD vrámci BID sa niektorým Bratislavčanom oplati vyúžívať len v smere na ASMN, lebo tam nie je zdržanie cestujúcimi na Záhorie, keď si kupujú CL u vodiča.

Ale na CP SAD vrámci BA (minimálne) v smere na ASMN sa moc neoplatí spoliehať, lebo busy zo Záhoria čo si všímam prichádzajú obvykle tak s 5 a viacminútovým náskokom oproti CP...

Okrem toho, SADistické CP (aj tie vrámci BID) sú pre cestujúceho MHD neprehľadné. Tuším, že minimálne zo zastávky ŽST Lamač boli odstránené (alebo ukradnuté?). Cestujúci si ich ako-tak pohodlne môže zistiť jedine cez www.cp.sk .

1; Stále nechápem, prečo SADisti nemajú zastávku pod stanicu ("Kooperativa").

2; A pre koho zopár málo spojov stojí na zastávke "Sokolská"? Určite nie pre cestujúcich idúci na Hlavnú stanicu, kvôli tomu spornému prechodu cez odstavné koľaje a mimoriadne nebezpečnému prechodu pre chodcov cez tú štvorprúdovku...

3; Pre koho SADisti stoja na zastávke "Hroboňova"? Tipujem, že hlavne pre študentov Ekonomickej univerzity, aby mohli prestúpiť na 84-ku. Ale to môžu ísť aj z ASMN 88-kou, len neviem, ktorý z tých spôsobov je rýchlejší...

PS: Viem, že SAD Bratislava,a.s. je po novom Slovak Lines,a.s., ale SAD je kratšie a lepšie mi to znie. ?
Pre d3k0 k tomu Citelisu nepodarilo sa Ti odfotiť aj strechu z hora? Rád by som si pozrel ako je vyriešený prívod paliva po streche cez kĺb. A tiež pozerám, že jej zmizli digitálne transparetny EM-Test, ktoré v Trutnově využíva. A ak niekto môže budem povďačný ak mi napíše, kludne aj na mail kde ho zajtra stretnem. ?
Reply on: Ike #76460:
Ja som to občas tak urobil ešte predtým, než bola SAD zaradená do BIDky - ponáhľal som sa, čakal som na Patrónke smer centrum na L21 ktorá bola v nedohľadne, a vtom prišiel SADista...tak som popobehol k predným dverám, vypýtal som si lístok na Nivy, zaplatil tuším 6 Sk a viezol som sa 😉
Reply on: Ike #76460:
Nuž, pokiaľ si ochotný kúpiť si CL, nevidím dôvod prečo by si nemohol využiť aj SAD na území mesta.

I keď existujú vodiči, čo to ofrflú. Ale keď už Slovak Lines nastolili tú novú kultúru...
Reply on: Ike #76460:
Myslim ze na primestskych linkach ano..
Reply on: hoppusmark #76455:
presne, mohli by tam spravit podchod... alebo aspon nadchod... 21 a 63 by tam ale stat nemuseli, z kooperativy to nie je daleko.. ale zo sokolskej sa tam dostat neda (po tom 10cm chodniku je to prilis riskantne, alebo je moznost 3x prechadzat cez cestu)


inak by ma zaujimalo, moze vyuzit SAD aj vramci BA? aj ked nemam BID? lebo minule som sa potreboval dostat z ZST lamac na Vrancovicovu a vsetky MHD spoje mi zdrhli a dosla SADka... som vahal chvilu..
Reply on: Ámos #76444:
hm, skús uviest dôvod, prečo by mala mať linka 92 od Patrónky zhodnú trasu cez celú Dúbravku s linkou 34? (a v podstate aj 22 a 83 (okrem zachádzok). Takto obsluhuje časť Dúbravky práve zozadu od ZST Lamač kde vystupuje tak 1/3 ludí (druhá na nasledujúcej zastávke Vrančovičova) a smerom do mesta ju využívajú aj ľudia cestujúci SAD a ZS. Inak máš pravdu, že snáď od 23 júna sa situácia tak v doprave zlepší, že už nebude mať táto linka meškania 10-30 minút a bude aj vyťaženejšia. Takto keď si mám vybrať s Petržalky priamo 92 alebo prestupom cez mesto-víťazí prestup.
Reply on: hoppusmark #76457:
Magistrát+poliši = hotová apokalypsa. Takže neni také ľahké tú Sokolskú používať.
Reply on: Dunčo #76454:
Ešte len tak mimochodom na zastávke Sokolská by mohli zastavovať bez problémov aj tebou spomínané linky 21, 63, 204, 209... Posledné dve tam už teraz aj tak zastavujú..
Reply on: hoppusmark #76455:
Takže nie je problém v polohe Hlavnej stanice ale v (blbých) kompetentných, ktorí nevedia napojiť jednu zastávku, ktorá leží de facto rovno pri nástupištiach...

To aj keby Hl.st. bola priamo na Hviezdoslavovom námestí tak by ľudia pindali že je to zlá poloha, iba preto, že sa nezriadili zastávky MHD na správnom mieste
Reply on: Dunčo #76454:
Úplne jednoducho by sa problém Petržalky a Hlavnej stanice dal vyriešiť zrekonštruovaním zastávky SOKOLSKÁ a spriechodnením k Hlavnej stanici. Je to odtiaľ na nástupištia asi 50 metrov (možno menej) ??? Jediné, čo tomu bráni je jedna alebo dve blbé koľaje ktoré sú aj tak využívané len ako odstavné a železniční policajti tam dávajú pokuty ?
Týmto by vzniklo spojenie linkami 83, 84, takže aj z Ovsišťa aj z Nám. Hraničiarov...

Viem, že stanica sa bude kompletne rekonštruovať, ale tá zastávka by tam mohla v pohode byť aj po rekonštrukcii.. alebo by sa mohla postaviť v rámci rekonštrukcie..
Reply on: AAA #76443:
Inak ten problém so stanicou komplikuje veľmi jej poloha. Nevadí,že neni tak v centre ako v Brne, Prahe alebo Košiciach ale že všetky linky tam musia zachádzať. Určite by bolo skvelé keby sa sprevádzkovala Filiálka ako hlavová stanica, vypravovali by sa odtiaľ všetky osobáky, poprípade rýchliky na smer Trnava a Galanta a ak možno tak aj Komárno. Takto by sa riešilo vedenie liniek k stanici len prejazdom okolo stanice Filiálka zastavením linky a pokračovaním v ceste. Na hl. stanicu musia všetky spoje končiť. Keby hl.stanica bola nižšie, tak by mohli pri nej stáť v pohode linky 21,63,204,209 ale neni. Trebars aj ASMN má skvelú polohu. Okrem toho,že má aj miesto pre končiace linky pri nej linky aj môžu len zastavovať a pokračovať v ceste - 50,70,78,202,205.
Reply on: Mike #76442:
Cez Vazku to nechcú dať,lebo vraj by v úseku Račko - Trnavské mýto vozila vzduch. Asi je na tom dačo pravdy, lebo počas prázdninovej výluky mala 8 tú trasu a naozaj išla tadiaľ často prázdna...preto ako tu už x-ľudí navrhlo spraviť linku s trasou Ružinov - Trnavské mýto, Špitálska, Nám. SNP, Obchodná, Blumentál, Račko, Rača a späť. Či bude označená 3 alebo 8 je fuk.
Kecho: si pozri plan zastavok a potom trep. 80kmph je pri tejto hustote vyuzitelnych. A co sa tyka vlaku, ten tade nepojde, uz len preto ze sa to NEDA
Ach jaj...ale no tak...nezavidte nam...ruzinovcanom...tolko tych liniek na stanicu ? ? ...ale ta L8 je zbytocna to uznavam vacsina ludi vyuziva prave L201, co je podla mna, jedna z naj liniek v meste...a kam by ste tak dali asi tak tu 74ku z vlcieho hrdla inde ako na hlavnu? ? kazdpoadne problem petrzalky - hlavna stanica sa bude preberat asi vzdy
Ahojte. Ja som neuprymni a budem tu vipysovat kravyni
Reply on: AAA #76443:
to snáď nie ? To len polovica BA je každý piatok vo vlaku do Košíc a v nedeľu večer ide naspäť ?
Reply on: Ámos #76437:
milióny - to može byť 2 aj 1000 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.