To sú paradoxy informovanosti vlkä.:
Nie práve najšťastnejší oznam o výluker Mil - Prie vysel určite v každom trolejbuse a po celej trase 207 aj 208 - normálnej aj výlukovej. a jednako, väčšina cestujúcich nečítala a nastúpila do t-busu ako terno, kuká na teplomer, ale tam iba cieľ Valašská, alebo Hanácka , lebo počas odklonu sa nezobrazujú zastávky.
Ale keď videli vrbustov na predmetnej križovatke a tá 201, či 202 nešla ako by normálne mala, už aj na oznam vlky pozerať začali.
Ale tí, čo čakali v dobrej viere na Jesenského doobeda sa to nemali odkiaľ dozvedieť, že im nedojde ani 4 ani 12. Kúsok odtiaľ, asi na zastávke Jes pre L17 smer Vinohrady sedel vo svojej C3ke síce dispečer (# som pre istotu zabudol), ale ten asi obdivoval veterány čakajúce na štarte a nemienil sa pohnúť smerom k cestujúcicm párm sto metrov. Oznam o tejto výluke bol iba v elelktričkách, aj to nie vo všetkých; no na žiadnej zastávke nebol. Tým, čo stáli na Novom moste a Ch. Sófer to kričali niektorí vodiči električiek, čo išli oproti, že je výluka aj že ako sa dostanú do K.Vsi Ale tí na Jesenského, bez šance čakali no koľko asi? Alebo už tam medzičasom ten oznam vylepili, aby sa situation tomorrow nezopakovala? ?
neviem odkial kam cestujes, ale ja som cestovaval 21 z Budatínskej na Novu trnavku a bezne mi to trvalo cez 40 minut. Dnes s prestupom 98+87 to trva 34 minut. Clovek, ktory trosku rozmysla si da vyhladat spojenie, alebo mu staci jedno cestovanie a potom si to uz napasuje...
Ak to tu cita niekto z DPB tak na zastavke Namestie Biely kriz je odpadnuty zaves troleja rovno pri zastavke. Take to S co drzi trolej. Pocitam, ze asi ostatne drziaky sa pekne namahaju. No a ked pride casom zberac do konatktu s tym zvyskom drziaku co ostal na troleji..tak sa asi poskodi ?
? nie je zač, aj nabudúce
A priznám sa, aj ja som sprvoti na nový systém linkovania v Petržke hľadel s nedôverou, až kým som nepochopil jeho systém, a zistil, že je neporovnateľne efektívnejší, než ten chaos predtým Odvtedy (krátko po jeho zavedení) som sa stretol s viacerými ľuďmi, ktorým ten nový systém tiež nevoňal a nadávali naň, ale po tom, ako som im vysvetlil jeho filozofiu, im došlo, že to má niečo do seba, a keďže viacerí z nich boli petržalčania, tak mi neskôr aj sami z vlastných skúseností hovorili, že je to cestovanie po novom skutočne efektívnejšie
EMTest je o cosi komplexnejsi, to je asi jedina vyhoda co vidim... Ale radsej kombinacia dotiahnutych veci od BUSE+R&G+EMTest (elektricenky, ak sa na ne este stale pouziva - ja na elektricenke mam logo EMTestu)
ale ale, čože tak čiernobiele? ? aj EMtrest má svoje klady, a má aj zápory - to nepopieram. Všeobecne sa dá povedať, že najväčím záporom EMtrestu je nedorobenie potrebných vecí, ktoré sa potom nahradzujú ďalšími nedorobkami, až je výsledok úplná zhovadilosť - hlásenie cez oznčovače v KE. Ale na druhej strane je EMtrest technologicky špičkový, len tie nedorobky....
Ach, tak preto bol zvuk v tej eline taky otrasny ? Ked som tam naposledy bol tak som sa cudoval preco je to tak potichu ? Ja dakujem Bohu, ze mi mame BUSE a nie EMTrest...
Hlasenie sa sice stava standard, kym sa podnik nevyberie cestou ako v KE. Niekto mudry prisiel na to, ze oznacovace listkov emtrest maju reporduktory, tak preco to nevyuzit. Takze v KE sa hlasi z oznacovacov. Otrasny plechovy zvuk v nedostatocnej intenzite.
Nodes