EMTest je o cosi komplexnejsi, to je asi jedina vyhoda co vidim... Ale radsej kombinacia dotiahnutych veci od BUSE+R&G+EMTest (elektricenky, ak sa na ne este stale pouziva - ja na elektricenke mam logo EMTestu)
ale ale, čože tak čiernobiele? ? aj EMtrest má svoje klady, a má aj zápory - to nepopieram. Všeobecne sa dá povedať, že najväčím záporom EMtrestu je nedorobenie potrebných vecí, ktoré sa potom nahradzujú ďalšími nedorobkami, až je výsledok úplná zhovadilosť - hlásenie cez oznčovače v KE. Ale na druhej strane je EMtrest technologicky špičkový, len tie nedorobky....
Ach, tak preto bol zvuk v tej eline taky otrasny ? Ked som tam naposledy bol tak som sa cudoval preco je to tak potichu ? Ja dakujem Bohu, ze mi mame BUSE a nie EMTrest...
Hlasenie sa sice stava standard, kym sa podnik nevyberie cestou ako v KE. Niekto mudry prisiel na to, ze oznacovace listkov emtrest maju reporduktory, tak preco to nevyuzit. Takze v KE sa hlasi z oznacovacov. Otrasny plechovy zvuk v nedostatocnej intenzite.
Kto mi poradi kde v podniku najdem podatelnu ? ? Je fakt problem sa vypatrat ci je na Olejkarskej alebo na trnavke ?. Veduceho nemozem zohnat tak ho chcem kontaktovat inou cestou ? .
To vážne? To je tak neuveriteľné, že mi to pripadá byť vymyslené ?
Tu v Žiline by sa to asi nestalo, tu jazdia autobusy namiesto trolejbusov častejšie a väčšina cestujúcich nevníma rozdiel, hovoria "ideme autobusom", aj keď idú na trolejbus ?
Akusticke hlasenie sa stava standardom, takze sa urcite dockate, nove vozy by ho uz mali mat integrovane.. ako spravne podotkol TeBeCe reproduktory nestacia... Navyse neviem ake palubne pocitace pouzivate, tam by tiez mohol byt problem..
pokial mi je zname, tak s hlasenim sa v buducnosti uvazuje aj v Nitre. Reproduktory same o sebe vsak nestacia. Potrebne je zakupit digitalny hlasic zastavok do kazdeho vozidla a cena takehoto zariadenia nie je zrovna zanedbatelna.
SDX Dakujem ta pani ma fakt uzasny hlas. normalne by som dal navrh do nitrianskej SADky nech nieco taketo urobia ako mate v BA ved naco maju tie reproduktory v autobusoch?
Je jasné, že dopravná indukcia neexistuje "sama osebe", ten fenomén zahŕňa urbanistické súvislosti, teda aj spôsob zástavby a závislosť zástavby na automobilovej doprave. Fakt je, že výstavba a údržba nových komunikácií väčšinou prebieha z verejných financií. To nie je len o tom, že sa niečomu bránime, ale o tom, akým spôsobom chceme investovať financie, akú chceme mať dopravnú politiku a akým spôsobom chceme, aby vyzeralo naše okolie.
Takže skôr ako "ekoteroristické" (radšej pomlčím o tom, čo si myslím o používaní tohto pojmu) kladivo vínmam dopravnú indukciu ako veľmi reálny fenomén, ktorý je povedzme vypuklejší v USA ako v Európe a na Západe viac ako u nás, ale to neznamená, že sa nemôžeme poučiť. A nie všetko, čo je na Západe je dobré, napr. tá MHD, ktorá vozí vzduch alebo zápchy v mestách a ich okolí, oproti ktorým sú zápchy v Bratislave nič.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
jeg