Reply on: S499.1023 #75848:
Je jasné, že dopravná indukcia neexistuje "sama osebe", ten fenomén zahŕňa urbanistické súvislosti, teda aj spôsob zástavby a závislosť zástavby na automobilovej doprave. Fakt je, že výstavba a údržba nových komunikácií väčšinou prebieha z verejných financií. To nie je len o tom, že sa niečomu bránime, ale o tom, akým spôsobom chceme investovať financie, akú chceme mať dopravnú politiku a akým spôsobom chceme, aby vyzeralo naše okolie.Takže skôr ako "ekoteroristické" (radšej pomlčím o tom, čo si myslím o používaní tohto pojmu) kladivo vínmam dopravnú indukciu ako veľmi reálny fenomén, ktorý je povedzme vypuklejší v USA ako v Európe a na Západe viac ako u nás, ale to neznamená, že sa nemôžeme poučiť. A nie všetko, čo je na Západe je dobré, napr. tá MHD, ktorá vozí vzduch alebo zápchy v mestách a ich okolí, oproti ktorým sú zápchy v Bratislave nič.
Dusan85
aj v Nitre by som nieco taketo privital