Reply on: ivanbuto #75793:
Prúser je v tom, že MHD ma svojou "kvalitou" už dávno VYHNALA do IAD a na svoje IGK som si už tak zvykol, že bude veľmi ťažké ma znovu dostať do socky. A toto je fakt s ktorým sa treba zmieriť. Podstatné je zastaviť odlyv substrátu do IAD. Snívanie o tom že sa začne podiel MHD:IAD znovu zlepšovať v prospech MHD je čistá fantasmagória. Iste bude aj v BA VHD raz na úrovni takej akú by sme chceli, lenže to už dávno nebude mať svoje postavenie a podiel na preprave...
Z
Čo sa týka kultúrneho a sociálneho fenoménu, reklama je bohužiaľ mocná zbraň.A je všade. Dokonca i na keksoch či tyčinkách pre deti môžeš "vyhrať coolový skúter, coolový športiak"....Výhody auta máš aj v spálni, ak tam máš televízor, z obývačky môžeš vidieť na billboard najnovšieho modelu za neskutočnú cenu...Billboard na železnice som nevidela ani jeden.
Ešte raz vďaka. ?