ja by som este viac posilnil 68 a 95 ktore idu do stareho a noveho mesta.A spajaju vacsiu cast petrzalky s centrom..A tie ranne 95 a 68 to je strasne...Sak dnes bola taka plna 68 ze som skoncil na jednej pani co sedela.. ?
No je síce menej plná ako keď premávala z Ovsišťa ale aj tak dsoť ľudí odtiaľ ide 88 a potom prestúpi na 83 na Nám.hraničiarov, čiže pre nich sa zmenilo len toľko asi,že musia aj tak cestovať svojou starou linkou ale prv si na ňu musia dojsť.
Chodíš s nimi? Si asi nevidel ako tí ľudia na Námestí hraničiarov čakajú na 83. Keby mohli tak slintajú. Za ranný interval 6min by prsty na nohách bozkávali vedeniu DPB.
A ja si pošlapem pešo či čo? Nepoviem keby ubrali na 95ráno na 4min interval ale na 83 ??? Veď to nemôže spraviť zdravý človek !!! Alebo 88??? Potom ešte nech mi niekto odporúča cestovať na Zochovu 83...
No ja neviem ale tak určite si viem predstaviť koľko profákov sa postaví na našej škole proti riaditeľskému voľnu, nakoľko nestíhame dobrať látky. To neviem, viem,že na Vazke na gympli majú 7.5. takže vtedy si vydýchnu no 30.4. nebude MHDčka o nich ľahšia. Uvidíme aké echá dojdu nabudúci týždeň od direktora v našej škole a či budú brať ohľad aj na toto.
To s tým prispôsobením cestnej siete nárastu IAD nie je trvalé riešenie. Pojem dopravná indukcia ti asi veľa nehovorí. S krátkodobého hľadiska (maximálne niekoľko rokov) je rozšírenie cesty postačujúce, ale tým, že sa zlepší priepustnosť, táto komunikácia príláka viac aút a sme tam, kde sme boli. Začarovaný kruh... A dokedy chceš rozširovať cestnú sieť? Najmä v mestách je to veľmi ťažko zrealizovateľné. Východisko je funkčná MHD, teda spoľahlivá sieť s hustými intervalmi a kvalitným vozovým parkom za primerané ceny. A neviem, ako rozmýšľajú ľudia v najvyšších funkciách (nie je to len prípad BA), keď MHD dávajú na okraj záujmu a preferujú IAD (napr. rozširovaním parkovísk, či ciest). Pritom oveľa lacnejšie a jednoduchšie by bolo vytvoriť kvalitnú MHD.
Inak 30.4. sa bude "vynikajúco" cestovať . Tie prázdninové intervaly 68, 83 a 88 si nebudú ľudia vedieť vynachváliť. Pokiaľ viem tak na školách dali riaditeľské voľno len 7.5. a nie 30.4. takže bude "veselo" posledný aprílový deň. Myslím,že školáci z učilíšť v Rači na interval 59 budú prekvapene tiež pozerať. Pokiaľ teda nedostanú náhodou riaditeľské. A to ani toho 7.5. nemá väčšina škôl isté to riaditeľské voľno.
Keby si zas ty čítal pozorne tak by ti neušlo,že prekážkou pre schválenie toho je obmedzenie prevádzky linky č.12 len prepravné špičky! Presne to mi povedal nejden človek na tomto fóre. Takisto neprešlo vedenie linky č.3 medzi Račkom a Trnavským mýto cez Vazovovu. Mimochodom trepeš lebo po nábreží teraz premávajú 4 a 12 plus 17 špičková. Spolu to je kapacita 10x320+4x220. Po novom by to bolo 8x320+8x220.
V Monaku je MHD záležitosť tých, čo sú na šoférovanie vlastného IGK moc starí, alebo moc mladí, alebo z iných závažných dôvodov nemohli dostať vodičák ani osobného vodiča.
To je prosím pekne v ktorej západnej krajine? To je možno tak na Ukrajine, v Indii alebo v Burkina Faso. Na "západe" má na auto každý a dôvody využívania MHD sú úplne iné.
Sestra tam dostala prácu, tak ako nadšený cestovateľ som využil možnosť stráviť tam leto. A v 1974 som ešte ani na svete nebol ? takže pre mňa bol Bonn niečo úplne nové. Toto leto už plánujem aj porobiť zopár "šoto" fotiek.
Re #75817 fobust: Moja najhoršia predstava ktorej sa obávam je trend z niektorích západných krajín, že MHD sa stane iba záležitosťou tých, čo na auto nemajú a musia v nej cestovať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4634