Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #75814:
Ja aj v ČR, desiatky. Ale vzhľadom na to, že za blbboardom pokrivkáva realita (už od čias Š 105 S som nevidel auto s koženkovými sedačkami, nestalo sa mi, že by predajca IGK povedal, že síce píše v reklame o vysokom komforte, ale na klimatizáciu nemám nárok, že by som si zaplatil Prassata, ale keďže by práve žiadneho nemali, tak by som za rovnakú cenu dostal Jettu), takže nemám pocit, že by sa ľudia, zmasírovaní reklamou, hrnuli do slizkokoženkových vagónov s interiérom ZažratáŠpinaTM.
Reply on: ivanbuto #75793:

Prúser je v tom, že MHD ma svojou "kvalitou" už dávno VYHNALA do IAD a na svoje IGK som si už tak zvykol, že bude veľmi ťažké ma znovu dostať do socky. A toto je fakt s ktorým sa treba zmieriť. Podstatné je zastaviť odlyv substrátu do IAD. Snívanie o tom že sa začne podiel MHD:IAD znovu zlepšovať v prospech MHD je čistá fantasmagória. Iste bude aj v BA VHD raz na úrovni takej akú by sme chceli, lenže to už dávno nebude mať svoje postavenie a podiel na preprave...
Reply on: ivanbuto #75794:
Bicykel bola moja najlepšia investícia za posledné obdobie. A k zmene cestovania do práce stačilo málo. Zistiť možnosti parkovania, prispôsobiť prevoz oblečenia a proviantu, ani šéf nemal nijaké námietky. Ďalej určiť optimálnu a bezpečnú trasu - a výsledok je cca 100km týždenne pre zdravie, zbytočne nevyprádznenú peňaženku a dobrý pocit z cestovania do práce. ? Bike používame rovnako aj na rodinné výlety.

Áno, riskovanie a hazardérstvo je nutné spomenúť. Sieť cyklociest nie je nazatiaľ dostačujúca, mnohokrát existujúce cyklocesty sú v zlom stave.Takže niekedy je nutné improvizovať po ceste alebo chodníku, bohužiaľ niekedy treba niesť aj priame následky agresie (mám skúsenosti). ?

A vidieť ma pohybovať možno asi všade, kde je to pre bajk schodné a bezpečné. Vzdialenosť nerozhoduje, terénu sa viem prispôsobiť. Samozrejme, všetko v rámci súdnosti a zdravého rozumu. ? ?
Reply on: Z #75813:
treba otvorit oci ? co tak napr. billboard na pendolino? pokial si dobre pamatam, nebol jediny...
Reply on: Z #75813:

Ja som bilboard na železnice videl. V rakúsku...
Reply on: ivanbuto #75790:
Ďakujem za názor. ? Zdieľam v podstate ten istý, fórum však slúži na krátke pripomienkovanie a toto je téma na rozsiahlu diskusiu. Snažila som sa teda apoň v skratke opísať pocit zo smerovania infraštruktúry Bratislavy a som vďačná za každý protinázor, pomáha mi k väčšiemu rozhľadu. ?

Čo sa týka kultúrneho a sociálneho fenoménu, reklama je bohužiaľ mocná zbraň.A je všade. Dokonca i na keksoch či tyčinkách pre deti môžeš "vyhrať coolový skúter, coolový športiak"....Výhody auta máš aj v spálni, ak tam máš televízor, z obývačky môžeš vidieť na billboard najnovšieho modelu za neskutočnú cenu...Billboard na železnice som nevidela ani jeden.

Ešte raz vďaka. ?
Reply on: intony #75811:
9 aj 12 v 7,5 min. intevale.
Reply on: Dunčo #75804:
A ty si zaregistroval, že ti tr3mp napísal, že miesto PETRŽALKY si máš dosadiť ŠAFÁRIKOVO NÁM. ❓ ?
Tou obmedzenou premávkou 12 by sa neznížila kapacita.
Keď máš po nábreží 1+4+17(špičková) v 12 min. intervale, je takmer to isté ako 9+12(špičková). ?
Reply on: Emo #75806:
Zákon o premávke na pozemných komunikáciách hovorí, v §24, že vodič nesmie zastaviť a stáť

"o) na chodníku, kde by motocykel, motorové vozidlo alebo prípojné vozidlo boli prekážkou plynulého pohybu chodcov; to neplatí, ak ide o zastavenie a státie, ktoré nepresiahne tri minúty a ktoré neohrozí ani neobmedzí chodcov."

Čo je teda sčasti subjektívne, ale na mnohých miestach podľa mňa jednoznačne porušované.

Ďalej, parkovanie na zeleni je porušenie mestského VZN č. 8/1993 (starostlivosť o verejnú zeleň), kde je možno udeliť fyzickým osobám pokutu 1 000,- Sk.
Reply on: eripmav #75803:
Mne sa tiež zdajú strašne blízko, aj keď je pravda, že obdidve bývajú vyťažené, čo ale nie je dostatočný argument - zlúčil by som ich dokopy, priestorovo umiestnil niekde medzi.

Obdobne na 201/202 zastávka Brodná sa mi tiež vidí príliš blízko (v jednom smere od Gagarinovej, v druhom od Ondrejovovej).
Reply on: Dunčo #75807:
Neviem...asi možno to, že nie je vybudovaný prestupný uzol medzi Floriánskym námestím a Vazovovou. ?
Reply on: El Sergio #75805:
Prečo sa také linkovanie nemôže začať aspoň testovať cez letné prázdniny? Alebo aj inokedy? Čo je prekážkou?
Reply on: eripmav #75801:
Parkovanie na chodníku je porušením aj Zákona o premávke na pozemných komunikáciach, ak nenecháš určený priestor pre chodcov (čo je myslím 1,2m).
Reply on: Dunčo #75804:
Ak v tom prvom budeš mať linky miesto do Petržalky na šafárikovo námestie s otáčaním cez Námestie Ľ. Štúra, a ako petržalskú radiálu budeš uvažovať 95, tak ten návrh chybu nemá. ?
Reply on: galiyosha #75782:
Ten som videl a prvý 5linkový počítajúci aj Petržku je mi na nič kedže trať do Petržky neexistuje a ten 6+2 linkový má chyby, ktoré tu vytkli nejední a to obmedzená premávka L12 a potom trasa L3. Takže by som rád videl nejaké ďaľšie návrhy.
Reply on: eripmav #75802:
sorry myslel som dve zastavky za sebou Siemens - Magurska. Zrusenim Siemensu bez nahrady by sa podla mna absolutne nic nestalo, urcite nie docasne, ja by som ju zrusil aj trvalo.
presunutie zastavky Siemens sposobilo dnes rano dost znacne zapchy na Kramaroch... inak to je naozaj nutne mat tie dve zastavky Siemens - Stromova? ved su vzdialene asi pol minuty chodze! este v opacnom smere to pochopim, lebo tam ani nie je zastavka Stromova, ale v tomto smere, keby radsej spravili nejaku jednu poriadnu zastavku Stromova+Siemens a nie rekonstruovat tuto...
Reply on: ivanbuto #75795:
pokial mam informacie parkovanie na chodniku a verejnej zeleni nie je porusenim zakona o premavke na pozemnych komunikaciach, ale len porusenie VZN mesta. Vysledok je zrejme ten, ze vozidla nelegalne parkujuce na inom mieste ako cesta (napriklad na chodniku, trave, cudzom pozemku, pozemku mesta...) nemozno ani len odtiahnut, alebo ulozit "papucu", a tym padom je aj dost obtiazne zistit osobu, ktora vozidlo zaparkovala (ktora sa nemusi zhodovat s majitelom, najma ak majitel je s.r.o.). Zaroven samozrejme tu hrozi velmi nizka pokuta oproti pokute za porusenie zakona... Zaujimalo by ci sa konecne nechystata toto niekto vyriesit! Aj ked riesenie je zrejme na vyssej nez mestskej urovni - zrejme je potrebna zmena zakona. Ale mozno by stalo za to aj VZN, ktore by konecne okrem ulozenia pokuty dalo pravo prekazku aspon odstranit odtiahnutim na naklady porusitela zakona...
Reply on: yarisko #75775:
Už sa plánuje, že sa za 10 rokov kúpia 2 autobusy. Keďže mesto ale považuje nákup toľkých autobusov za finančne náročný, tak sa kúpi asi len jeden.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.