Reply on: ivanbuto #75790:
Ďakujem za názor. ? Zdieľam v podstate ten istý, fórum však slúži na krátke pripomienkovanie a toto je téma na rozsiahlu diskusiu. Snažila som sa teda apoň v skratke opísať pocit zo smerovania infraštruktúry Bratislavy a som vďačná za každý protinázor, pomáha mi k väčšiemu rozhľadu. ? Čo sa týka kultúrneho a sociálneho fenoménu, reklama je bohužiaľ mocná zbraň.A je všade. Dokonca i na keksoch či tyčinkách pre deti môžeš "vyhrať coolový skúter, coolový športiak"....Výhody auta máš aj v spálni, ak tam máš televízor, z obývačky môžeš vidieť na billboard najnovšieho modelu za neskutočnú cenu...Billboard na železnice som nevidela ani jeden.
Ešte raz vďaka. ?
ivanbuto
Netúžim po kvalitnej a poloprázdnej VHD, ktorá bude mať 15% podiel na prepravných vzťahoch. IAD a MHD môžu koexistovať iba tak, že sa pre IAD stanovia jasné "mantinely" a pravidlá, či už je to priestorovým obmedzením (BUS pruhy), parkovacou politikou alebo aj financovaním dopravných stavieb MHD/IAD. Je treba veľmi jasne povedať, že automobilová doprava môže fungovať maximálne ako doplnková/príležitostná/menšinová, ale je úplne nevhodná ako masový dopravný prostriedok v mestskom prostredí. A to aj ak verejná doprava ani neexistuje, ako je to napr. na mnohých miestach v USA.