Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: enge2 #75542:
Tak neviem teda potom na ktorý bus si tak ľudia z Ovsišťa sťažujú?! Prečo som teda čítal, že dostať sa cez víkendy do mesta je dosť ťažké?! Neviem prečo sa nemohla zachovať 88 pre Ovsište len by zo Starého mosta šla na Malú Scénu a k AS Mlynské nivy.
Reply on: enge2 #75542:
No tak ale nechci mi povedať,že si z toho prebehovania cez cestu z 99 nadšený a ešte keď má cez víkendy inverval 15minút.
prosim o rychlu odpoved kedy ide ta dvoj vagonova elektricka z hl.stanice???? najbližšie????
Reply on: Dunčo #75541:
ked tu hovoris o Racku tak aj ty sa o chvilku dostanes na racko elinou ked pojde do petrazalky, btw. ja si radsej poprestupujem ak mi chodi autobus castejsie ako chodil pred septembrom a to som z Ovsista
Reply on: AAA #75534:
To že už by sa malo ubrať Dúbravčanomm z 3 elinových liniek na 2 s lepším intervalom tak sú všetcia hore riťou lebo by sa nedostali všade priamo, ale to už keby som ja namiesto 4 liniek bral tu na trase Technopol - Horbákova piatu linku čo by šla smerom na Zochovu tak to je už moc. Okrem toho na Račko sa dá furt z Dúbravky dostať 5 a celotýždenne. Zaujímavé, že na elinách ten ho*no interval nikomu nevadí, ale už 8min je na linkách v Petržke moc, to už vadí lebo čo ak by náhodou to niekomu padlo vhod tak by sa takí ako ty a S499.1023 začali odúvať a po roku to zastávať. Viem si dobre živo predstaviť ako ste na toto nové linkovanie pindali a po roku aby ste boli "in" a za jedno s DPB a "obdorníkmi" tak to zastávate. Rovnako by ste zastávali kdejakú kravinu aj keby sa to spravilo podľa mňa pokiaľ by to odobrili tí "odborníci". Jediné čo sa tu na Hájoch zlepšilo je cesta na Šafko rýchlou 95, za ostatné zmeny ako zrušenú 80 a 81 by DPB a vám podobných oditaľto vykopali.
Reply on: S499.1023 #75539:
No to mi je jasne. 😉 Ale narazal som na to, ze jazdil na vlakoch.
Reply on: KLF #75538:
BigMac tiež nejazdil v ČR ? .
Reply on: S499.1023 #75537:
Abo s BigMacom. 😉
Reply on: Darro #75532:
Ja som bol spokojný, mňa tá robota bavila a vyspal som sa v pohode, aj voľno bolo, krčma, frajerka, šoto... Pred voľnom sa spravil "duplák", v zime nejaká tá námrazovka a hodiny pekne naskakovali.
Už keď som chcel lámať rekordy a vyliezol som na 400, tak to bolo horšie, takže som s tým zase rýchlo prestal.
Inak na vlakoch ani v ČR som nejazdil ? , to si ma možno mýliš s Rychňavským ? .
Reply on: AAA #75534:
On je v skutocnosti Doc. MUDr. Mikuláš HrubiškoCSc. ale co to rozoberate kazdy ma pravo na svoj nazor a myslim ze nikomu by sa asi nepacilo keby sme tu rozoberali ako a zaco je plateny tak dajme OFF za touto temou a hotovo.
?
Reply on: Andy #75533:
Ved to bolo "normalne" mal nocnu... prisiel z vozom do vozovne... pospal na zadnych sedadlach a isiel na rannu... a sukromny zivot v troskach. ? Mne staci 9:30 a som unaveny ale teraz je to nieco nove a este som nepadol do stereotipu cize zatial unavu nevnimam lebo vsetko si vsimam a som opatrny na kazdom kroku a tak zaciatky su raz take... ?
Reply on: Palo1987 #75488:
A to, že je niekto platený z verejných zdrojov, znamená, že sa nesmie k ničomu vyjadrovať? Ak je z nich platený, keďže titul Dr. nie je titul MUDr.
Re #75514 Dunčo: Opäť ukazuješ svoju sebeckosť. Tým čo chodia električkami zobrať priame linky, aby som mohol cestovať rýchlo do školy a mne zriadiť novú linku na úkor nosnej, aby som sa rýchlo dostal na Zochovu. Dunčova logika. ?
Reply on: Darro #75532:
Pri 300 hodinách sa človeku musí už o tom jazdení aj snívať, takže to je aj so spánkom cez 500 hodín 😃
Reply on: S499.1023 #75520:
Niesom z Devinskej a to ze si robil 300h mesacne... tym by som sa ja asi nechvalil to je skor na zamyslenie co si mal zo zivota... "Nezijem na to aby som pracoval... pracujem na to aby som zil ako normalny clovek" tohto sa drzim ja. To je kazdeho osobna vec nebol si jeden a urcite vies alebo si si aspon vsimol v tej dobe ako dokazala taka casova vytazenost nicit zivoty... myslim tym rozvody atd... dnes ta uz zakon daleko nepusti... ?. Ja viem ze mas v DPB odjazdene, aj na vlakoch, myslim ze aj v Čechach ak ma zdroje neklamu ale to je tvoja vec, ja sa do nikoho nestaram... ?
Reply on: Ike #75528:
Ako som už písal, vhodným prípojom by boli aj 83/88 na Námestí hraničiarov aspoň cez víkendy. Už len z toho dôvodu, že skrátenie 83 sa obhajovalo práve vznikom a naviazanosťou 88. ?
Reply on: El Sergio #75529:
A ešte som zabudol dodať, že v Ovsišti by pyskovali, že 88 sa nikam nedostanú, a ešte to aj obchádza pol Petržalky, takisto by ti osrali aj 89 a dožadovali by sa 84 naspäť. A dosť dobre si viem predstaviť, že aj 99. Mám taký pocit, že ty tých Ovsišťanov fakt nemáš rád... ?
Reply on: Dunčo #75515:
Tak ja ti k tej tvojej 83 dodám zopár ďalších námietok:
4 minútový interval v špičke a 7,5 v sedle ti na Štepnej a Žatevnej neprejde - otrasy, proti ktorým tam už teraz obyvatelia protestujú.
Takisto zbytočne hustý interval (nemôžem to tvrdiť s istotou, ale mám pocit, že asi treba trochu preferovať električky) v Dúbravke. Veď dnes je tam myslím preklad 34/83 šesť minút. V úseku Pri kríži - Drobného je ten interval úplne od veci.
Dlhá trasa bez prestávky. Ako sa tu písalo až 1:25. Myslíš, že prečo prestávkujú teraz 83 na Dostihovej dráhe? Existujé také že Zákonník práce a vodiči MUSIA mať adekvátne prestávky. Úplne sa do toho nevyznám, ale dačo také sa tu spomínalo. Možno niekto povolanejší doplní.
Nárast vozokilometrov - neviem, či ti na to budú stačiť vozy z 34/83/84. Skôr si myslím, že nie. A autobusy nazvyš DPB nemá.
A vyvolané trasy: 99 by si v Hájoch úplne odpísal. To už čo je za rozum, seknúť ju na dostižku? Idem tvojim systémom - ja 99 v úseku Bradáčova - Šustekova využívam dosť často, takže nesúhlasím. Načo by mi bola 99 na Dostihovej dráhe? ?
K 89 niet čo dodať, fakt úžasná linka. Odkiaľ na ňu vezmeš autobusy?
Reply on: Ike #75527:
toto by sa mohlo praktizovat aj na inych miestach v meste... napr. vedel by som si v CP elinovych liniek predstavit piktogramy pri jednotlivych odchodoch s tym ze napr.
L3 z Racianskeho myta odchod 13:04 je pripoj na linku 56 z Cachtickej..

kolonka "poznamky" zabera prilis vela prazdneho miesta
Reply on: S499.1023 #75526:
jednoducho... urcia sa prestupne uzly....
netusim ako je to teraz, uz tadial nechodievam ale...

zastavka pri krizi nie je len pre Dubravcanov, ktori mozu ovplyvnit to ci stihnu elinu alebo nie (ako sa vysuchce z domu a pod) ale aj pre Devinskonovovestanov, ktori toto nemozu ovplyvnit a vsetko zalezi od vodica L20 a samozrejme L5...

keby sa vacsina spojov liniek L20 a L5 charakterizovala ako pripoj, nikde by nebol problem... proste odchod L5 by bol viazany na prichod L20... zdrzanie minutu ktoru nie je problem dohnat a ziadny precedens pre lenivych obyvatelov
Reply on: Ike #75524:
Jj, tak to je presne to, čo som myslel, takže Darrovi sa ešte raz ospravedlňujem.
A čo sa týka toho Tvojho prípadu - áno, na Teba minútu počkajú a bez problémov to dobehnú. Ale ak budú čakať všade na každého, tak potom už as budú mať problém. A ako stanovíme hranicu, kde čakať a kde nie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.