Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pepino23 #75451:
DOstavovat a ZACAT stavat su dve rozne veci.
No ved ako povedal pan Hrubisko... ludia nemaju co do toho hovorit tak potom za koho hovori on? Ved pokial si dobre pamatam tak on je tiez z ineho fachu... (doktor) ? ciže treba brat s rezervou... ? To ze je neviem ako stary a prezrety MHDčkou neznamena ze jeho teoria o dnesnej MHD je ta spravna...
Reply on: S499.1023 #75485:
K tomu porovnaniu k lekarom... ja ked ale pridem k tomu lekarovi tak mi aspon povie co a ake lieky mam uzivat... a o tom to je... ked chcu aby ludia vyuzivali MHD v Petrzalke tak ako si predstavuje pan Hrubisko musi byt aspon "normalna" informovanost... a nie tu prskať teorie do vetru. Tomas ma z linkou c.86 cistu pravdu bol to jeden z poriadnych spojov co v Petrzalke boli a zrusil ho nedomysleny system... a nerozpravaj z cesty ze ty s uzasom prestupujes z Prievozu do Petrzalky ked vonku dajme tomu prsi snezi a ostatne prirodne podmienky, asi mas vela casu prestupovat a pozerat ako ti nieco zdrhlo to chod rovno z Prievozu pesi ak mas taky pohodlny zivot. ?
Reply on: Puki #75491:
a nielen to, ti vypíšem koľko defktov bolo v tom novom linkovaní :

- L59 mala premávať od Holíčskej a v dobre okresanom počte, akosi to nešlo...

- L68 mala mať spiškový interval 8min, nakoniec sa upravil na 6min ráno a 8min poobede, ale ani ten nestačil. Taktiež sa menila na nej 2x konečná. Ešte dobrú facku dostala linka pri zrušení odbočovania z mosta Apollo na Bosákovu, čo na rýchlosti L68 nepridalo...

- L80 podobne ako pri L68, tiež sa muselo z 6min intervalu ráno prejsť na 4min...

- L87 a L67 si museli po roku prehodiť trate vo Vrakuni - nespokojnosť cestujúcich - oprávnená, z "Pentagónu " šla jedna malokapacitná linka cez víkend s intervalom 30min...

- L92 mala premávať celotýždenne s intervalom 20min, premáva len doplnená o interval 30min v sedle, úsek Dolnozemská - TESCO Lamač. Nechápem načo to je...

- L93 a L94 mali mať ráno interval 3min a poobede 4min. Raňajší interval 3min sa ani nezaviedol, praktizoval sa 4min a poobede sa po 8mesiacoch upustilo z 4min na 5min...

- L96 - zavideli nakoniec predsa, hoc sa plánovala zrušiť. Aj to s malými autobusmi bola dlho obsluhovaná...

- L98 mala končiť na Antolskej, a plánovaný interval bol : 8/20/10//20, musel sa zahustiť na 6/15/8//15, takisto sa malé vozidlá cez víkend neujali...

- L99 mala mať celotýždenný interval 6min a cez víkendy 12min, mala mať - nemá, aj trasu mala v audite inú. Od Terna mala zastavovať ako linka 98 na Tupolevovej, potom na Topolčianskej a po terajšom, nemala zachdázať cez Jiráskovu a Romanovu, konečnú mala mať na Jasovskej...

JE TOTO NORMÁLNY AUDIT KEĎ MAL TOĽKO DEFEKTOV ???
Reply on: S499.1023 #75485:
A ten lekár ako vie bez tvojej pomoci čo Ti je a ako Ťa má vyliečiť? Presne tak isto je to aj v doprave ľudia predsa sami vedia kam cestujú a kde by uvítali nové spojenie. Hádam predsa odborník sám nedokáže určiť trasy kam podľa jeho vlastnej úvahy ľudia majú cestovať? Laická verejnosť proste dáva návrhy a odborníci sú tu na ich posúdenie a prípadné zrealizovanie. Takže ak ľudia chcú zrušiť L99 nie je to systémové riešenie ale nech ju teda zrušia! Potom by boli prekvapený koľko mailov, sťažností a telefonátov by prišlo od ľudí aby ju znova zaviedli. ?
A keď sme pri novom systéme liniek pôvodne chceli či už odborníci alebo iba magistrát netuším zrušiť L96 nakoniec sa po protestoch nechala a jazdili tam krátke autobusy a dnes nestačia ani 15 metrové. ?
Myslím, že Mikuláš Hrubiško to dosť nešťastne povedal o tom, že akože laici nemajú čo hovoriť do MHD. Takýmto prístupom by sa ľudia nemohli vyjadrovať k ničomu, čo sa týka fungovania mesta, pretože všetko je akože čisto odborná záležitosť. Za to, že je niekto odborník alebo "odborník" ešte neznamená, že bude presazovať a navrhovať dobré veci.

Inak sa dá súhlasiť s vecnou časťou jeho príspevku. Ale ak sa tým nespokojným ľuďom povie, že nemajú do toho čo hovoriť, nikam to nevedie, ešte viac ich to rozzúri... preto treba vysvetľovať, objasňovať súvislosti, atď.
Reply on: Technopol #75483:
Teda jediná kritika bola na to,že "moja" L83 by šla asi dlho,že? Tie zvyšné trasy teda ok? ?
Reply on: qwix #75486:
je pravda ze ten clanok bol troska bezocivy, mal by si pan H. uvedomit z akych penazi je plateni.
Reply on: Technopol #75483:
No je to dlho a čo teraz???
Reply on: Tomáš #75484:
bez urazky... Hrubiska nepoznam a ten jeho clanok mi prisiel trochu systemom "ja viem o com a ostatny drzte hubu".. ale to je jedno.. Kazdopadne, pisal presne o tomto - laik NIKDY nepochopi (bez urazky!) ze odvsadial vsade sa dostat neda (to je proste matematika...). Uloha odbornika je vsak najst prave ten kompromis, aby si sa odvsadial vsade dostal relativne rychlo. Nie vzdy sa to podari, nie vzdy sa vsetko domysli (to je priestor pre pripomienky verejnosti, ktore H. posiela rovno do /dev/null, aspon podla toho clanku).
Reply on: Tomáš #75484:
A pre koho sú lekári? Však pre ľudí! Čo ťa po odborníkoch, lieč sa sám! Myslím, že na zaplakanie si najmä ty. Ja radšej pri cestovaní z Prievozu do Petržááálky prestúpim, než by som absolvoval okružnú jazdu ex-86. A prázdne autobusy linky 86 ako podľa teba platil kto?
Pán Hrubiško nech sa namna nehnevá, ale akože pre KOHO je MHD? Ja som si vždy myslel, že pre ľudí, čo ma po "odborníkoch"? Odborník využíva MHD každý deň? Mam ťažký strach s toho.
Ano samozrejme, že prestúpte si tam a potom tam, ale dopraviť sa naozaj do miesta ktorého chcem mi trvá o pekných pár minút navyše..A to nevravím čo sa stane ak čľovek cestuje v horšom počasí, si myslia že keď tam postavia zástavku v rozmeroch telefónnej búdky, že každému sa újde miesto do nej sa dostať!?
Ako príklad uvediem cestovanie do Prievozu z Petržálky...Chcem cestovať na konečnú linky 66, vyrátali ste si koľko minút je to s prestupom a koľko to bolo s ex linkou 86?Kedysi som bol na konečnej za 30 minút a teraz? za hodinu? Aká je kvalita cestovania? Keď pred nosom mi ešte zavre linka 66 dvere, tak možem čakať na ďalšiu pekných 20 minút, aby ste vôbec boli v obraze to cestujem cez pracovný deň..Skúšali ste to "odborníci" aj cez víkend? Nech slúži MHD ľuďom a hlavne aby mali ako taky "komfort", že sa dostanú jedným spojom tam kde potrebujú a néé jak sprievodcovia v ŽSR, že na každej zastávke dojdu zakývať každému autobusu a pod. A k tej linke 99, ááno tiež je to úžasná linka, že vám neni na grcanie šak toto neni ani vo vatikáne..Ešte treba napísať, že som laik...Všetci su laici, ale nech to je robené pre ľudí a nee tam kde to ušetrí peniaze a neviem čo..Mna ako človeka to nezaujíma, ja sa chcem dopraviť na miesto jedným spojom (nech je to aj drahšie) a nie prestupovať na ďalšie 4...Rovno nech sa v DPB rozpália všetky busy a nech chodí pre nás turistický vláčik..
dúfam, že som nikoho neurazil, ale súčasny stav autobusových liniek je na zaplakanie, obzvlášť pre ľudí je nevyhovujúci si myslím a pre vodičov tak isto...
Vlastne toto neni už ani doprava! ?
Reply on: Dunčo #75480:
tvoja L 83 jazdná doba 1:26 bez prestavky ak nechytí zapchu ?
Reply on: Ike #75481:
čo je na tom? ?
Reply on: Dunčo #75480:
uz nevymyslaj teplu vodu...
Reply on: El Sergio #75449:
Vieš čo som písal na to zlúčenie liniek 34+83+84, tak na zastávkach Ovsišťské námestie nám a Ovsište by premávali linky 88 a 89. 88 by chodila od Nového mosta po Jungmannovú bez zmeny a potom cez Jantárovu cestu, Bosákovu, Mamateyovu na Ovsište, a 89 by chodila od Ovsišťa na AS Mlynské nivy ako 88, potom po dobudovaní trolejbusovej trate cez most Apollo by bola predĺžená na Hlavnú stanicu (+L210). A obsluha oblasti DK v Ovsišti je hotová. Aby si nemusel hľadať späť v správach tak pripájam trasu plánovanej 83 zlúčenej s 34 a 84, trasa : od Dúbravky po Nám hraničiarov bez zmeny, potom odbočka na Furdekovu, Mamateyova, Gettingova, EU, Bosákova, Šustekova, Furdekova a napojenie sa na starú trasu, interval 4/7.5/5//12. L99 by som od zastávky Jungmannova odklonil cez Nám. hraničiarov k Dostihovej dráhe.
Reply on: R.A.T.P. #75476:
Ty koxo... sa divim, kde ta televizia TA3 na to vzala prachy ?! Sila...
(Urcite si nemyslel nejake pohorie, to by si napisal inteligentnejsie.)
Reply on: R.A.T.P. #75475:
Keby som ti tu nechal moju e-mail dresu tak by si mi to tam poslal prosím ťa? ?
Reply on: Peon #75461:

1. Neskôr bude 60 min. int.
2. Je, akurát ide o to, že ktorý rok.
3. Ja a určite aj cyklistická obec by uvítala presne tie, ktoré spomínaš.
4. Prívesy sú iba 2 a ťahať ich môžu SORy 3508, 3510?, 3511 a 3514. Žiadny nie je záložný ani primárny.
Reply on: Ike #75465:


Alweg...

Videl som studie Alwegu pre TA3.
Rozpraval som sa aj s panom, ktory na tom
projekte pracoval, mal jednu kopiu u seba.
Mna Alweg moc neinteresuje, ale chcel som vediet,
ako to s tou "kauzou" bolo (ze sa na to zbierali prachy,
a potom niekdo iny v inom meste za to staval metro...).

Takze TA3 chceli novy prepravny system.
Vyberalo sa z 3 moznosti: bus, tram, alweg.
Bus nee, lebo exhalaty, alweg nee, lebo
neoverena dopravna technologia + tie betonove nosniky,
tram prijatelny neznecistujuci prepravny system a financne
prijatelny.

Peniaze na Alweg...
Nezobral nam ich nas vacsi brat, zostali na SK,
pouzite na ine "rozvojove" ciele.
Isli do nejakych myslim 3 slovenskych miest.
BA medzi nimi nebola. No a urcite cast z nich sa
rozobrala na sukromne "neidentifikovane" ucely.
A zase to nebola nejaka velmi velka suma.

Teda aspon taku som dostal odpoved..

R.A.T.P.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.