Niesom z Devinskej a to ze si robil 300h mesacne... tym by som sa ja asi nechvalil to je skor na zamyslenie co si mal zo zivota... "Nezijem na to aby som pracoval... pracujem na to aby som zil ako normalny clovek" tohto sa drzim ja. To je kazdeho osobna vec nebol si jeden a urcite vies alebo si si aspon vsimol v tej dobe ako dokazala taka casova vytazenost nicit zivoty... myslim tym rozvody atd... dnes ta uz zakon daleko nepusti... ?. Ja viem ze mas v DPB odjazdene, aj na vlakoch, myslim ze aj v Čechach ak ma zdroje neklamu ale to je tvoja vec, ja sa do nikoho nestaram... ?
Ako som už písal, vhodným prípojom by boli aj 83/88 na Námestí hraničiarov aspoň cez víkendy. Už len z toho dôvodu, že skrátenie 83 sa obhajovalo práve vznikom a naviazanosťou 88. ?
A ešte som zabudol dodať, že v Ovsišti by pyskovali, že 88 sa nikam nedostanú, a ešte to aj obchádza pol Petržalky, takisto by ti osrali aj 89 a dožadovali by sa 84 naspäť. A dosť dobre si viem predstaviť, že aj 99. Mám taký pocit, že ty tých Ovsišťanov fakt nemáš rád... ?
Tak ja ti k tej tvojej 83 dodám zopár ďalších námietok:
4 minútový interval v špičke a 7,5 v sedle ti na Štepnej a Žatevnej neprejde - otrasy, proti ktorým tam už teraz obyvatelia protestujú.
Takisto zbytočne hustý interval (nemôžem to tvrdiť s istotou, ale mám pocit, že asi treba trochu preferovať električky) v Dúbravke. Veď dnes je tam myslím preklad 34/83 šesť minút. V úseku Pri kríži - Drobného je ten interval úplne od veci.
Dlhá trasa bez prestávky. Ako sa tu písalo až 1:25. Myslíš, že prečo prestávkujú teraz 83 na Dostihovej dráhe? Existujé také že Zákonník práce a vodiči MUSIA mať adekvátne prestávky. Úplne sa do toho nevyznám, ale dačo také sa tu spomínalo. Možno niekto povolanejší doplní.
Nárast vozokilometrov - neviem, či ti na to budú stačiť vozy z 34/83/84. Skôr si myslím, že nie. A autobusy nazvyš DPB nemá.
A vyvolané trasy: 99 by si v Hájoch úplne odpísal. To už čo je za rozum, seknúť ju na dostižku? Idem tvojim systémom - ja 99 v úseku Bradáčova - Šustekova využívam dosť často, takže nesúhlasím. Načo by mi bola 99 na Dostihovej dráhe? ?
K 89 niet čo dodať, fakt úžasná linka. Odkiaľ na ňu vezmeš autobusy?
toto by sa mohlo praktizovat aj na inych miestach v meste... napr. vedel by som si v CP elinovych liniek predstavit piktogramy pri jednotlivych odchodoch s tym ze napr.
L3 z Racianskeho myta odchod 13:04 je pripoj na linku 56 z Cachtickej..
kolonka "poznamky" zabera prilis vela prazdneho miesta
jednoducho... urcia sa prestupne uzly....
netusim ako je to teraz, uz tadial nechodievam ale...
zastavka pri krizi nie je len pre Dubravcanov, ktori mozu ovplyvnit to ci stihnu elinu alebo nie (ako sa vysuchce z domu a pod) ale aj pre Devinskonovovestanov, ktori toto nemozu ovplyvnit a vsetko zalezi od vodica L20 a samozrejme L5...
keby sa vacsina spojov liniek L20 a L5 charakterizovala ako pripoj, nikde by nebol problem... proste odchod L5 by bol viazany na prichod L20... zdrzanie minutu ktoru nie je problem dohnat a ziadny precedens pre lenivych obyvatelov
Jj, tak to je presne to, čo som myslel, takže Darrovi sa ešte raz ospravedlňujem.
A čo sa týka toho Tvojho prípadu - áno, na Teba minútu počkajú a bez problémov to dobehnú. Ale ak budú čakať všade na každého, tak potom už as budú mať problém. A ako stanovíme hranicu, kde čakať a kde nie?
asi si ho mylis so mnou... ja som tu pindal (asi pred 2 rokmi) na to ze ked idem 20 cez vikend a chcem prestupit na 5, tak mi zdrhne pred nosom... ale nenadaval som na CP ale na vodicov, ktori nie su schopny minutku pockat a potom to bez problemov dobehnut...
No ako sa to vezme slovo dopravak moze mat viacero vysvetleni, v oblasti MHD som laik, ale studujem dopravne stavby na stavebnej fakulte, takze s tohoto pohladu mam nejake znalosti.
Inak prepáč za úprimnosť, ale som zvyknutý na to, že ľudia, ktorí na niekoho nedočiahnu, mu musia aspoň napľuť na cestu. Ešte som sa nestretol s tým, aby ten pĺuvajúci predložil nejaké racionálne argumenty, PREČO mu leziem na nervy, vždy je to len nenávisť k tomu, kto vie rozmýšľať v súvislostiach. Už dávno som zvyknutý rozoznať skutočného dopraváka podľa toho, že mi nenadáva všeobecne, ale argumentuje.
Bývaš v Devínskej? Ak nie, tak sa ospravedlňujem, s niekým som si Ťa poplietol. A k tomu ostatnému: Mi to pripadá, ako keď sa nejakí rýchlokvasení odborári snažia nachytať ing. Weigla na prevádzkových veciach a netušia, koľko on má odjazdené. Tak isto Ty netušíš, koľko ja mám odjazdené bratislavskou MHD ako cestujúci. Ale aby si najazdil toľko čo ja ako vodič, ešte budeš musieť pár rôčkov fest zamakať. Mám síce odjazdených len 10 rokov, ale neviem, či by si našiel nejakú výplatnú pásku s menej ako 300 hodinami.
Aha. Takže tí auditori, ktorí v našej firme každý rok strávia zo dva týždne v učtárni, tam skúmajú kvalitu MHD? To teda na tie dva mikrobusy našej podnikovej dopravy potrebujú dosť veľa času ? . A linkové vedenie nám ešte nikdy nenavrhovali ? .
No tak ti dík pekne. Som zvedavý ale koľko ľudí by to uvítalo a koľko nie. Ak sa na to pozeráš tak,že aby DPB ušetril tak ti pekne "ďakujem". Akože furt sa melie o skvalitnení cestovania a furt sa chce len a len šetriť. Dokedy to tak pôjde???
Chcel som ukázať, že koľko vecí sa muselo zmeniť aby ten audit ako tak fungoval. Myslím, že si ten prieskum mohli spraviť aj odborníci v DPB. Od čoho tu sú ??? Od čoho??? Aby ich prácu robili za nich iní ??? Aj tak sa vykašlali na audit ktorý bol vykonaný v električkovom linkovaní, ten keby sa uskutočnil tak vtedy by to bolo dobré. Aj tak ten audit neprežije tento rok, zas sa chystajú zmeny. Okrem toho ti poviem,že jediné miesto kam sa mi zlepšilo cestovanie je Šafko a jeho okolie. Zato čo sa do*ebalo, tak by som mohol dlho menovať. Určite aspoň cesta na Zochovu a Hlavnú stanicu a Nový most.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Darro