Takisto by som neprijal zrusenie linky c 30 ktoru ja osobne vyuzivam
- ked idem do Mlynskej doliny na telesnu, alebo nejdem do skoly (Botanicka) cez Dubravku...
- idem do Machnaca ? ?
P.S. k tomu intervalu 63 ešte by som porobil zmeny (zhustil) nakoľko som diskutoval aj o zlúčení liniek 34,83 a 84. Aby mohli ľudia z Dúbravky prestúpiť na 63 ktorá by ich vzala cez Šancovú tak ako teraz 34.
Hlavne cez víkendy je to s 83 + 88 otrasné. 83 síce chodí včas ale u 88 sledujem posledné dva mesiace dobré meškania. Vždy veľmi natesno príde 88 s 83 a potom už len 95 ostáva.
No ja to tu stíham, neviem ani ako, fakt už 15min je fajn čas a pod ani nehovorím. Však to práve ten preklad 83 a 84. Načo teda je keď vlastne v praxi ani neexistuje? To fakt by nešlo zlúčiť linky 83 a 84 dokopy? Myslím tak,že by išli ako 83 po starom, z Nám.hraničiarov cez Furdekovu, a potom zmena : Šustekova, Bosákova, EU, Gettingova, Mamateyova, Furdekova, čiže taký okruh v Ovsišti alebo opačným smerom. Dalo by sa to spraviť aj tak,že by od zastávky Lachova sa striedali, v smere jazdy, raz tak, raz tak. Jedny spoje by boli 83 a druhé 183. Zlúčili by sa linky 34,83,84, potom v úseku Prokopa Veľkého - Ovsište by boli nejaké vložené spoje.
Nechal by som L63 premávať po starej trase s intervalom 7.5/15/7.5//15,s kĺbovými autobusmi, v špičkách by jazdila každá druhá linka po Trnavské mýto alebo na Jelačičovu a celotýždenný interval 15min. by mali na AVION tie by s intervalom 15/30/15//30 chodili na Segnáre.
Alebo druhá varianta by bola interval 6/15/7.5//10, kde by každý druhý autobus šiel malý a len po Trnavské mýto alebo Jelačičovu. Práve tie malé autobusy by obsluhovali Segnáre.
P.S. ak som napísal chobotinu tak mi to nejak rozumne vysvetli prečo nie a prečo áno,ok? Ďakujem ?
Tu zastavku preto, ze by sa z L95 dalo prestupovat na kombinaciu L83 a L84. CP L83 a L95 nenadvazuju (nesedi frekvencia). Na argument, ze z namestia Hraniciarov sa niecim odveziem ten kusok ku poste a tam mam L84 poviem, ze L88 ide 2 minuty pred L83 (chapem, ze nadvaznost z Lachovej ma prednost), takze L84 nechytim a L92 je obcasnik. Petrzalka si uz dost vytrpela tym, ze do nej nosny system nepremava, tak ten kusok asfaltu by mohlo mesto obetovat. Chvalabohu, ze mesto konecne postavilo pristresky na Strecnianskej a Topolcianskej a to su tiez docasne zastavky.
Na Einsteinovu. Nie, vtedy este 28 nejazdila. najprv som mohol cestovat 20/22 + 92 po polroku vsak 92 presmerovali... tak som mohol cestovat 21 + 81 lenze 21 viazla v zapchach a 81 chodila ako sa jej chcela... a posledny rok nakoniec zrusili aj 81...
preto si myslim ze v Petrzke mate vynikajucu dopravu (v ramci moznosti)
to je síce pekné, že zo Staromestskej na Vazovku, ale šľak by ťa triafal, keby si mal ísť tak z cca Bulíkovej/Šustekovej/+Lachovej). To by si musel vďaka vynikajúco vymyslenému grafikonu aj tak prestupovať na 3 busy - Navyše z 88/99 (idú naraz) nechytíš 84 (takže musíš aj tak čakať na 83 - načo sa potom dpb tvári aké je fantastický preklad 83 a 84? ? ) keďže 99 a 84 z Ovsišťa odchádzajú v rovnakom čase. A to teda na Vazovku za 15 minút nestihneš, to ti môžem garantovať...
"Prečo teda keď sa tak vo veľkom zaviedla móda nosných liniek tak to neaplikovali na celé mesto ??? Napr. pre Lamač spraviť z 30 a 63 jednu nosnú linku?"
A ako by si to v tom Lamači asi riešil? Zlúčil by si tieto dve trasy do trasy 30 alebo 63? Ak do trasy 30-ky, na Patrónke by veľká väčšina cestujúcich vystupovala (keďže viac cestujúcich z Lamača jazdí smerom ako chodí 63), linka by ďalej chodila ešte menej naplnená ako teraz (keďže by jazdila v 2x hustejšom intervale).
Druhá možnosť je použiť súčasnú trasu 63. Lenže je v tom prípade treba dvakrát toľko vozidiel zachádzať až k Avion SP, je taká potreba kapacity? A kde by si ich toľko zobral (pomôcka: trasa linky 30 z Patrónky pod Nový most je kratšia ako trasa linky 63 z Patrónky do Avionu, budú teda treba ďalšie vozidlá). Alebo polovicu vozidiel otáčať už na Trnavskom mýte? Načo ale potom zlučovať 2 linky do jednej?
Tretí problém: čo s obsluhou Segnárov? Nechať tade zachádzať všetky vozidlá zlúčených liniek a robiť vyhliadkovú jazdu všetkým cestujúcim? Čo s navýšením vzkm? Alebo by táto linka nezachádzala a namiesto nej čo? 23 alebo 38 so svojimi nedostačujúcimi intervalmi?
Celkom by ma zaujímal Tvoj názor, ako by si si to predstavoval riešené do detailov. ?
Tak určite by bolo fajn keby 95 stála pri pošte na Jungmannovej, to by som bral, hlavne keď chcem ísť na 84 tak b
by som sa nemusel trepať k TPD. Ale zas pozri si ako to tam vyzerá. Od Nám. hraničiarov a Jantárova cesta sú jednoprúdovky a Rusovská cesta je ešte ako tak v tom mieste dvojprúdovka. Neviem ako by tam spravili ten trojuholník zastávok Ešte si zober v akom položení je Jantárova cesta. Ide smerom viac k Rusovskej ceste ako k Nám. hraničiarov, však to vidíš keď ideš 95 ako prudko musí bus točiť tú zákrutu. Je to tam o hubu. Tá zastávka by tam pomohla ale to by tam musel celé rozkopať, prerobiť aby sa to tam zmestilo čo bude asi vtedy keď tam budú robiť križovanie s električkovou traťou.
V Petrzalskych novinach "testovali spojenia z roznych casti sidliska na dolezite body v meste ako su Hlavna stanica, Mlynske Nivy a Zochova " (koniec citatu) Neviem, cim sa zasluzila Zochova o taketo postavenie? Navyse sa v teste kryje s Hl.St., takze mohli 2krat zapocitat Hl.St. a usetrili by namahu. Prestupnym bodom aj vstupom do CENTRA je teraz predsa Safko. Idu odtial eliny (nosny system) na vsetky radialy, vecer su zarucene prestupy bez cakania zo vsetkych smerov na vsetky (vyskusane, overene). Ciel Mlynske Nivy je ok, ale ja pri ceste dialkovymi busmi do Blavy vystupujem na Bajkalskej a sadnem na L98, ktora ide aj cez tolko oplakavane Ovsiste. Preco neinformuju ludi o takychto veciach? PN si uz vyse roka hudu svoju pesnicku o vyraznom zhorseni linkovania a nic konstruktivne nenavrhuju, hoci by sa dalo (napr. zdvojkolajnenie Safka, obratisko pri Technopole, urychlenie vystavby elektricky, preferencia MHD, nova aspon provizorna zastavka L95 pri poste na Jungmanovej). Nechapem o co im ide? Toto zial platime z miestneho rozpoctu
Ike
preto si myslim ze v Petrzke mate vynikajucu dopravu (v ramci moznosti)