Reply on: Dunčo #75329:
Tu zastavku preto, ze by sa z L95 dalo prestupovat na kombinaciu L83 a L84. CP L83 a L95 nenadvazuju (nesedi frekvencia). Na argument, ze z namestia Hraniciarov sa niecim odveziem ten kusok ku poste a tam mam L84 poviem, ze L88 ide 2 minuty pred L83 (chapem, ze nadvaznost z Lachovej ma prednost), takze L84 nechytim a L92 je obcasnik. Petrzalka si uz dost vytrpela tym, ze do nej nosny system nepremava, tak ten kusok asfaltu by mohlo mesto obetovat. Chvalabohu, ze mesto konecne postavilo pristresky na Strecnianskej a Topolcianskej a to su tiez docasne zastavky.
tr3mp
A ako by si to v tom Lamači asi riešil? Zlúčil by si tieto dve trasy do trasy 30 alebo 63? Ak do trasy 30-ky, na Patrónke by veľká väčšina cestujúcich vystupovala (keďže viac cestujúcich z Lamača jazdí smerom ako chodí 63), linka by ďalej chodila ešte menej naplnená ako teraz (keďže by jazdila v 2x hustejšom intervale).
Druhá možnosť je použiť súčasnú trasu 63. Lenže je v tom prípade treba dvakrát toľko vozidiel zachádzať až k Avion SP, je taká potreba kapacity? A kde by si ich toľko zobral (pomôcka: trasa linky 30 z Patrónky pod Nový most je kratšia ako trasa linky 63 z Patrónky do Avionu, budú teda treba ďalšie vozidlá). Alebo polovicu vozidiel otáčať už na Trnavskom mýte? Načo ale potom zlučovať 2 linky do jednej?
Tretí problém: čo s obsluhou Segnárov? Nechať tade zachádzať všetky vozidlá zlúčených liniek a robiť vyhliadkovú jazdu všetkým cestujúcim? Čo s navýšením vzkm? Alebo by táto linka nezachádzala a namiesto nej čo? 23 alebo 38 so svojimi nedostačujúcimi intervalmi?
Celkom by ma zaujímal Tvoj názor, ako by si si to predstavoval riešené do detailov. ?