Reply on: Dunčo #75336:
práve preto som navrhol istému človeku, aby 84 nešla do Ovsišťa, ale sa točila z EU na Bulíkovu, Šustekovu, k ZS a klasickou cestou naspäť. Veď ide jasne o L na obsluhu EUBA. Ale vraj na Horskom parku nie sú sociálne zariadeni apre šoférov, a v Ovsišti sú, tak preto musí ísť tam. Ďalej bolo zamietnuté, aby L84 nešla v smere do mesta doľava k TPD, ale vpravo na nadjazd, tam na Krasovkého, okolo Auparku na most SNP a Zochovu (naspäť podobne)... čo by dosť zrýchlilo spojenie HoPa-EUBA
tr3mp
A ako by si to v tom Lamači asi riešil? Zlúčil by si tieto dve trasy do trasy 30 alebo 63? Ak do trasy 30-ky, na Patrónke by veľká väčšina cestujúcich vystupovala (keďže viac cestujúcich z Lamača jazdí smerom ako chodí 63), linka by ďalej chodila ešte menej naplnená ako teraz (keďže by jazdila v 2x hustejšom intervale).
Druhá možnosť je použiť súčasnú trasu 63. Lenže je v tom prípade treba dvakrát toľko vozidiel zachádzať až k Avion SP, je taká potreba kapacity? A kde by si ich toľko zobral (pomôcka: trasa linky 30 z Patrónky pod Nový most je kratšia ako trasa linky 63 z Patrónky do Avionu, budú teda treba ďalšie vozidlá). Alebo polovicu vozidiel otáčať už na Trnavskom mýte? Načo ale potom zlučovať 2 linky do jednej?
Tretí problém: čo s obsluhou Segnárov? Nechať tade zachádzať všetky vozidlá zlúčených liniek a robiť vyhliadkovú jazdu všetkým cestujúcim? Čo s navýšením vzkm? Alebo by táto linka nezachádzala a namiesto nej čo? 23 alebo 38 so svojimi nedostačujúcimi intervalmi?
Celkom by ma zaujímal Tvoj názor, ako by si si to predstavoval riešené do detailov. ?