Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dunčo #75336:
práve preto som navrhol istému človeku, aby 84 nešla do Ovsišťa, ale sa točila z EU na Bulíkovu, Šustekovu, k ZS a klasickou cestou naspäť. Veď ide jasne o L na obsluhu EUBA. Ale vraj na Horskom parku nie sú sociálne zariadeni apre šoférov, a v Ovsišti sú, tak preto musí ísť tam. Ďalej bolo zamietnuté, aby L84 nešla v smere do mesta doľava k TPD, ale vpravo na nadjazd, tam na Krasovkého, okolo Auparku na most SNP a Zochovu (naspäť podobne)... čo by dosť zrýchlilo spojenie HoPa-EUBA
Reply on: Dunčo #75343:
A práve si pre svoje indivdualistické potreby zobral tvojim spolužiakom z Dúbravky priamy spoj do školy na Vazovovej.
Reply on: Ike #75342:
ja som to kvôlit omu tak spravil lebo som navrhoval zlučenie liniek 34,83 a 84. Preto teda posilnenie 63 aby mohli ľudia z Dúbravky prestupovať na 63 smerom na Šancovú ako náhrada za zrušenú 34.
Reply on: Dunčo #75341:
Myslim ze ano... pokial ti nejde o zvysenie kapacit v useku Sancova - Jelacicova (tie 63ky nechodia narvane) tak je to zbytocnost...
Reply on: Ike #75339:
V čom dve rôzne? To že časť autobusov končí skôr a odbočí za Trnavským mýtom na Jelačičovu tak to neni nejak hrôza rodziel. Okrem toho by všetky zachádzky boli vyznačené v CP. Si nikdy ešte nebol v Brne alebo Žiline? Tam keď kukneš na CP tak tam sú k základnej linke čo prejde celú trasu ešte aspoň 2 ak nie aj 4 typy liniek. Myslíš,že ľudia by v tom blúdili?
Reply on: Ike #75339:
Takisto by som neprijal zrusenie linky c 30 ktoru ja osobne vyuzivam
- ked idem do Mlynskej doliny na telesnu, alebo nejdem do skoly (Botanicka) cez Dubravku...
- idem do Machnaca ? ?
Reply on: Dunčo #75335:
No vytvoril si de facto dve rozne linky s rovnakym oznacenim ?
Reply on: Dunčo #75335:
P.S. k tomu intervalu 63 ešte by som porobil zmeny (zhustil) nakoľko som diskutoval aj o zlúčení liniek 34,83 a 84. Aby mohli ľudia z Dúbravky prestúpiť na 63 ktorá by ich vzala cez Šancovú tak ako teraz 34.
Reply on: kri #75333:
Hlavne cez víkendy je to s 83 + 88 otrasné. 83 síce chodí včas ale u 88 sledujem posledné dva mesiace dobré meškania. Vždy veľmi natesno príde 88 s 83 a potom už len 95 ostáva.
Reply on: kecho #75331:
No ja to tu stíham, neviem ani ako, fakt už 15min je fajn čas a pod ani nehovorím. Však to práve ten preklad 83 a 84. Načo teda je keď vlastne v praxi ani neexistuje? To fakt by nešlo zlúčiť linky 83 a 84 dokopy? Myslím tak,že by išli ako 83 po starom, z Nám.hraničiarov cez Furdekovu, a potom zmena : Šustekova, Bosákova, EU, Gettingova, Mamateyova, Furdekova, čiže taký okruh v Ovsišti alebo opačným smerom. Dalo by sa to spraviť aj tak,že by od zastávky Lachova sa striedali, v smere jazdy, raz tak, raz tak. Jedny spoje by boli 83 a druhé 183. Zlúčili by sa linky 34,83,84, potom v úseku Prokopa Veľkého - Ovsište by boli nejaké vložené spoje.
Reply on: tr3mp #75330:


Nechal by som L63 premávať po starej trase s intervalom 7.5/15/7.5//15,s kĺbovými autobusmi, v špičkách by jazdila každá druhá linka po Trnavské mýto alebo na Jelačičovu a celotýždenný interval 15min. by mali na AVION tie by s intervalom 15/30/15//30 chodili na Segnáre.

Alebo druhá varianta by bola interval 6/15/7.5//10, kde by každý druhý autobus šiel malý a len po Trnavské mýto alebo Jelačičovu. Práve tie malé autobusy by obsluhovali Segnáre.

P.S. ak som napísal chobotinu tak mi to nejak rozumne vysvetli prečo nie a prečo áno,ok? Ďakujem ?
Reply on: Ike #75332:
Tiez si myslim, ze nato, ze sem nechodi elektricka, je teraz spojenie MHD v perzalke dobre.
Reply on: Dunčo #75329:
Tu zastavku preto, ze by sa z L95 dalo prestupovat na kombinaciu L83 a L84. CP L83 a L95 nenadvazuju (nesedi frekvencia). Na argument, ze z namestia Hraniciarov sa niecim odveziem ten kusok ku poste a tam mam L84 poviem, ze L88 ide 2 minuty pred L83 (chapem, ze nadvaznost z Lachovej ma prednost), takze L84 nechytim a L92 je obcasnik. Petrzalka si uz dost vytrpela tym, ze do nej nosny system nepremava, tak ten kusok asfaltu by mohlo mesto obetovat. Chvalabohu, ze mesto konecne postavilo pristresky na Strecnianskej a Topolcianskej a to su tiez docasne zastavky.
Reply on: Dunčo #75328:
Na Einsteinovu. Nie, vtedy este 28 nejazdila. najprv som mohol cestovat 20/22 + 92 po polroku vsak 92 presmerovali... tak som mohol cestovat 21 + 81 lenze 21 viazla v zapchach a 81 chodila ako sa jej chcela... a posledny rok nakoniec zrusili aj 81...

preto si myslim ze v Petrzke mate vynikajucu dopravu (v ramci moznosti)
Reply on: Dunčo #75317:
to je síce pekné, že zo Staromestskej na Vazovku, ale šľak by ťa triafal, keby si mal ísť tak z cca Bulíkovej/Šustekovej/+Lachovej). To by si musel vďaka vynikajúco vymyslenému grafikonu aj tak prestupovať na 3 busy - Navyše z 88/99 (idú naraz) nechytíš 84 (takže musíš aj tak čakať na 83 - načo sa potom dpb tvári aké je fantastický preklad 83 a 84? ? ) keďže 99 a 84 z Ovsišťa odchádzajú v rovnakom čase. A to teda na Vazovku za 15 minút nestihneš, to ti môžem garantovať...
Reply on: Dunčo #75313:
"Prečo teda keď sa tak vo veľkom zaviedla móda nosných liniek tak to neaplikovali na celé mesto ??? Napr. pre Lamač spraviť z 30 a 63 jednu nosnú linku?"

A ako by si to v tom Lamači asi riešil? Zlúčil by si tieto dve trasy do trasy 30 alebo 63? Ak do trasy 30-ky, na Patrónke by veľká väčšina cestujúcich vystupovala (keďže viac cestujúcich z Lamača jazdí smerom ako chodí 63), linka by ďalej chodila ešte menej naplnená ako teraz (keďže by jazdila v 2x hustejšom intervale).

Druhá možnosť je použiť súčasnú trasu 63. Lenže je v tom prípade treba dvakrát toľko vozidiel zachádzať až k Avion SP, je taká potreba kapacity? A kde by si ich toľko zobral (pomôcka: trasa linky 30 z Patrónky pod Nový most je kratšia ako trasa linky 63 z Patrónky do Avionu, budú teda treba ďalšie vozidlá). Alebo polovicu vozidiel otáčať už na Trnavskom mýte? Načo ale potom zlučovať 2 linky do jednej?

Tretí problém: čo s obsluhou Segnárov? Nechať tade zachádzať všetky vozidlá zlúčených liniek a robiť vyhliadkovú jazdu všetkým cestujúcim? Čo s navýšením vzkm? Alebo by táto linka nezachádzala a namiesto nej čo? 23 alebo 38 so svojimi nedostačujúcimi intervalmi?

Celkom by ma zaujímal Tvoj názor, ako by si si to predstavoval riešené do detailov. ?
Reply on: kri #75324:
Tak určite by bolo fajn keby 95 stála pri pošte na Jungmannovej, to by som bral, hlavne keď chcem ísť na 84 tak b
by som sa nemusel trepať k TPD. Ale zas pozri si ako to tam vyzerá. Od Nám. hraničiarov a Jantárova cesta sú jednoprúdovky a Rusovská cesta je ešte ako tak v tom mieste dvojprúdovka. Neviem ako by tam spravili ten trojuholník zastávok Ešte si zober v akom položení je Jantárova cesta. Ide smerom viac k Rusovskej ceste ako k Nám. hraničiarov, však to vidíš keď ideš 95 ako prudko musí bus točiť tú zákrutu. Je to tam o hubu. Tá zastávka by tam pomohla ale to by tam musel celé rozkopať, prerobiť aby sa to tam zmestilo čo bude asi vtedy keď tam budú robiť križovanie s električkovou traťou.
Reply on: Ike #75325:
to by mňa omrzelo veľmi rýchlo. Skúšal si ísť aj 28? Teda takto, kam presne do Petržky jazdíš?
Admin mas chybu v dnesnych foto-updatoch ,datum je tam 9.6.0206 ? , alebo je to Stardate 960206 ?
Reply on: kri #75324:
No zas pravdou je ze vacsina dialkacov na Bajkalskej nestoji...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.