Podľa môjho názoru je číselných radov na BID dosť, uvoľnenie radu 5xx nie je potrebné.
Číslovanie je možné napr. takto:
1-19 električky
20-199 mestské autobusy
2xx trolejbusy (toto je možné zlúčiť s číslovaním autobusov a vytvoriť rad 20-299)
3xx BID do tretieho pásma (bližšie okolie Bratislavy)
4xx BID do štvrtého pásma (vzdialenejšie okolie Bratislavy)
5xx nočné spoje (Bratislava)
6xx nočné spoje (prímestské), napr. z Bratislavy na smery Stupava - Malacky, Šamorín, Pezinok - Modra, Senec
9xx vlakové spoje
Číslovanie je možné napr. takto:
1-19 električky
20-199 mestské autobusy
2xx trolejbusy (toto je možné zlúčiť s číslovaním autobusov a vytvoriť rad 20-299)
3xx BID do tretieho pásma (bližšie okolie Bratislavy)
4xx BID do štvrtého pásma (vzdialenejšie okolie Bratislavy)
5xx nočné spoje (Bratislava)
6xx nočné spoje (prímestské), napr. z Bratislavy na smery Stupava - Malacky, Šamorín, Pezinok - Modra, Senec
9xx vlakové spoje
Kami
Pokial sa ma uvolnit ciselny rad pre IDS (aj take sa kedysi hovorilo), z 401 bude napr. N01 (ak uz nie je). Tych par vodicov si "ani nevsimne" ze sa zmenilo cislo. Ani zrusenie liniek 5xx a zavedenie Nxx neurobi tolko zmatku, ako keby sa menili vsetky 2xx. Neverim zeby to niekto naozaj chcel.
Ak nemoze byt N201 (trocha dlhe na moj vkus), nevidim problem s N72. Linku 72 nepoznam, N72 moze byt hocico, co sa dotkne oblasti 7.