A prečo by nemohla byť trolejbusová 72 v prípade, že N72 by jazdila po jej trase? N202 sa mi zdá moc dlhé aby sa to zmestilo na BUSE (možno sa zmestí, neviem). Navyše ako už Andy spomínal, uvoľnenie číselného radu 200 a 500 (od nočákov) pre BID by nebolo zlé.
Ja by som neoddelenie T- a A-busov prezil, aj ked oddelene je to podla mna bolo lepsie ale ide mi o to ze netreba zbytocne precislovavat linky a este vacsi chaos robit.
Nie je dôvodm, aby trolejbusy boli číselne oddelené od autobusov, najmä ak máme trolejbus už aj 33 alebo bude duohybridná 32...
Mike nižšie písal niečo o predpríprave..
Re #74933 Andy: Pochybujem ze sa denne trolejbusy precisluju do radu Nxx. Ak nieco uvolnit pre BID, tak bud rad 5xx, alebo 1xx s tym ze 133 sa nahradi 33-kou s dodatkom v CP "Pokracuje k Novemu Mostu", 191-ka bude bud 90, alebo bude jazdit ako 91 s dodatkom "Ide len po ZST Rusovce" a pre 151-ku sa najde nejake nove cislo.
Re #74934 fobust: 202-ka ako 72? To prosim nie. Radsej nech je N202 ako keby sa mali precislovavat denne linky.
Re #74940 Ámos: No, ak sa nemylim je to zatial len pri Petrzalskych doajzdoch. Kto vie, mozno tak vlk lahsie pochopi ze je to ina trasa (aj ked v tomto pripade nie je :D). Dojazdy 68, 94 atd. by som daval osobne bez piktogramu, kedze sa neodklanaju, len iny ciel.
Niet zac. A dnes dalsie hlasenie - "...vodici jazdiaci v okoli Trnavskeho myta, skontrolujte si zadne spriahadla, policia nam nahlasila, ze na 2ke sa niekto vozi na zadnom spriahadle." To je o com ? Tak fizli ho videli a nezakrocili ? Ja byt vodicom inkriminovanej linky, ANI MA NEHNE ist si skontrolovat zadne spriahadlo, ci sa mi tam niekto vozi ! Sak co som debil ???
Sila kokos...
Osobne si myslím, že sa zmenila iba na tých linkách - autobusoch, ktoré vykonávajú svoju celú trasu ako svoja linka a plus ešte ako taký malý bonus pre zákazníkov pokračujú ďalej. Narozdiel od električiek, ktoré nejdú svoju obvyklú trasu celú tak nato treba ludi trochu upozorniť! ? napríklad aj tou zmenou miesta čísla.
Vsetko sa da vymysliet... Treba sa len popozerat ako to robia inde pri zmenach - akychkolvek. Napr. ked ti v banke zmenia cislo uctu tak tri mesiace fungujes na obidvoch. Nevravim, aby tri mesiace jazdili trofle s dvojitym cislovanim, ale take dva tyzdne... Teda za predpokladu zeby to BUSE zvladlo... Berte to ako priklad na uvazovanie v inych ako dopravackych vodach...
(Uz cakam na tvoju reakciu Igorko )
od nocnej verzie by som ocakaval (miernu) zmenu trasy. Inak moze ostat povodne, denne, cislo. Osobne by som podla moznosti substrat nedrazdil. Prechod z dennej na nocnu linku je nieco ine, ako naopak. Pocet spojov je doost odlisny. Vsak uvidime. Kazdopadne sa na N95 a N99 tesim.
ahoj preco pises v socka verzii? Co jej chyba oproti Brnu alebo Ostrave? Ci len Pelikanove cela a nelepene okna? Oproti prazskej ma aspon rucny radic a novy pantograf.
Práve o to ide, že N72 bude nočná linky trolejbusu 202. Ako hypoteticky, jo? A keď to jazdí v noci ako N72, tak cez deň to môže jazdiť ako 72, nemyslíš? Substrát si zvykne.
poznas rozumny dovod, preco menit cislo linky, ktora sa inak nemeni?
Pokial sa ma uvolnit ciselny rad pre IDS (aj take sa kedysi hovorilo), z 401 bude napr. N01 (ak uz nie je). Tych par vodicov si "ani nevsimne" ze sa zmenilo cislo. Ani zrusenie liniek 5xx a zavedenie Nxx neurobi tolko zmatku, ako keby sa menili vsetky 2xx. Neverim zeby to niekto naozaj chcel.
Ak nemoze byt N201 (trocha dlhe na moj vkus), nevidim problem s N72. Linku 72 nepoznam, N72 moze byt hocico, co sa dotkne oblasti 7.
Za scifi predpokladu že sa sieť nočákov výrazne rozšíri a zahustí sa interval aspoň na 60 minút (v piatok-sobota a sobota-nedeľa možno aj niektoré vložené spoje pre interval 30 minút), tak by substrát s nadšením jasal a nepindal. Označenie vychádzajúce s denných liniek je iba prínosom. Samozrejme, ak bude napr N72, tak potom logicky bude 202 prečíslovaná na 72. Takto by som to akceptoval. Čo si naznačil s uvoľnením rady 2xx a 5xx pre BID má zmysel... Ja som aj zveadvý kto nahradí Ing. Vajcíka na Magistráte, bo teraz hľadajú jeho nástupcu... Viac na stránke mesta.
Možno to spravia kvôli uvoľneniu radu 2xx pre budúcu BID, v podstate asi aj myšlienka na prečíslovanie 5xx na Nxx tak vznikla, pričom pri väčšej reorganizácií nočákov sa prečíslovanie dá spraviť s menším rizikom odporu...
Ak sa podaria tieto nočné trolejbusy, tak silne tipujem že to bude NXY, pričom XY je dvojčíslie onej známej miestnej štruktúrky. A vôbec by ma neprekvapovalo, keby prečíslovali aj denné trolejbusy do tohoto sysému...
Velka pravda. Vezme sa nejaky palcivy problem a vezme sa jeho inteligentne riesenie. Inteligentne riesenie sa sice implementuje, ale kvoli trafikarceniu sa v nom urobi plno dielcich debilnych zmien. Tieto sposobia, ze cele, povodne dobre riesenie, celu vec este zhorsi a ludia nadavaju, co za debil to zase vymyslel.... Scenar MNOHOKRAT overeny praxou.
Inak ja ked som to dnes videl v CP, ze to tam nie je oznacene, tiez ma ako prve napadlo, ze preto aby to mohli neskor zrusit,lebo to nikto nevyuziva...
Preco niekto v DPB ked spravi taky skvely krok spravnym smerom, tak vzdy sa tam najde nejaka ****vina, ktora to uplne zhnusi a clovek ma pocit,ze vlastne nic take svetoborne nespravili...
LOL a keď vypadne regulérny spoj napr. na linke 91, tak KDE môžem brať garanciu že BUDE hradený? Pamätám sa ako som na 63ke zažil dva za sebou vynechané spoje. Po telefonáte na dispečing som zistil že jeden nebol vôbec vyprevený (nedotatok vodičov) a druhý sa pokazil a niet ho ako hradiť... To že sa nejaký šerbel pokazí je asi rovnako pravdepodobné ako to, že bude hradený...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos