Podľa môjho názoru je číselných radov na BID dosť, uvoľnenie radu 5xx nie je potrebné.
Číslovanie je možné napr. takto:
1-19 električky
20-199 mestské autobusy
2xx trolejbusy (toto je možné zlúčiť s číslovaním autobusov a vytvoriť rad 20-299)
3xx BID do tretieho pásma (bližšie okolie Bratislavy)
4xx BID do štvrtého pásma (vzdialenejšie okolie Bratislavy)
5xx nočné spoje (Bratislava)
6xx nočné spoje (prímestské), napr. z Bratislavy na smery Stupava - Malacky, Šamorín, Pezinok - Modra, Senec
9xx vlakové spoje
Číslovanie je možné napr. takto:
1-19 električky
20-199 mestské autobusy
2xx trolejbusy (toto je možné zlúčiť s číslovaním autobusov a vytvoriť rad 20-299)
3xx BID do tretieho pásma (bližšie okolie Bratislavy)
4xx BID do štvrtého pásma (vzdialenejšie okolie Bratislavy)
5xx nočné spoje (Bratislava)
6xx nočné spoje (prímestské), napr. z Bratislavy na smery Stupava - Malacky, Šamorín, Pezinok - Modra, Senec
9xx vlakové spoje
fobust
Za scifi predpokladu že sa sieť nočákov výrazne rozšíri a zahustí sa interval aspoň na 60 minút (v piatok-sobota a sobota-nedeľa možno aj niektoré vložené spoje pre interval 30 minút), tak by substrát s nadšením jasal a nepindal. Označenie vychádzajúce s denných liniek je iba prínosom. Samozrejme, ak bude napr N72, tak potom logicky bude 202 prečíslovaná na 72. Takto by som to akceptoval. Čo si naznačil s uvoľnením rady 2xx a 5xx pre BID má zmysel... Ja som aj zveadvý kto nahradí Ing. Vajcíka na Magistráte, bo teraz hľadajú jeho nástupcu... Viac na stránke mesta.