"Najkrajší" je tento provizórne dočasný stav. Oficiálne, aj keď nie v CP, ale sú dojazdy do novej vozovne s cestujúcimi - teda po zastávku Dolnozemská. Potom odbočí voz doprava na Dolnozemskú ul. (nadjazd) a ide tankovať do starej vozovne, kde teraz funguje už iba jeden stojan, teda večer sú tam pekné fronty. Po natankovaní sa vyberie voz do Novej vozovne, kam nakoniec aj dorazí. ? (Zdroj: Darro ? ? )
Povedane inak, plati sa za spicu, t. j. za maximalny odber prudu - a potom si clovek moze jazdit v noci kolko chce, zaplatit treba len vodica a udrzbu vozidla.
Mas taky dojem, zeby sa "nevyuzivane dojazdy" elektriciek z Ruzinova, ktore takisto nie su v CP, isli zrusit? Ale neviem, preco nie su v CP, ja som na webe urobil, co som mohol No a co sa NV tyka, ked bude nieco oficialne, hodim to na web
Nedá sa to paušalizovať. Neviem si predstaviť v Prahe tie davy autobusov, keď tu je dopyt taký, že sa uvažuje o skrátení intervalu nočných spojov na 20 minút, na druhej strane v Brne nočné autobusy fungujú výborne.
Až mi srdce poskočilo. Zmena číslovania na Nx, pokiaľ x má byť číslo dennej linky, by však asi implikovala aj zmenu trás a z toho vyplývajúce zvýšenie výpravy. Súčasné nočné linky s trasami tých denných veľmi nekorešpondujú. Neviem si dosť dobre predstaviť pokrytie celého mesta pri približnom zachovaní počtu nočných liniek trasami liniek denných. Rád by som sa mýlil.
Napríklad v Petržalke by sa to možno okrem N91 dalo s použitím N84 (pokiaľ by premávala okolo Incheby a prípadne po Šustekovej), N93 a N95 (jedna z nich predĺžená/presmerovaná na Jasovskú). To sú však už tri linky. V ostatných smeroch je to, až na vzácne výnimky, podobne...
Každopádne, ja by som ako prvý krok ocenil aj zahrnutie predsunutých nočákov do CP s poznámkou "premáva len v piatok a sobotu". Paniku vídam na zastávkach v piatok a sobotu pravidelne.
Keď už sme pri tom, prečo nie sú v papierových cestovných poriadkoch zaznačené petržalské dojazdy? Aby sa to neskôr mohlo pre nevyužívanosť cestujúcou verejnosťou zrušiť? ?
No na mnou pouzivany nocak je aj SORka vela. O ekologii sa mozme bavit pri IAD. MHD je uz aj pri naftovom buse ekologickejsia ako IAD. A ako poznamenal patrik, elektricky v BA robia hluk, byvam pri trati, staci mi, ze vzdy v lete musim nedobrovolne rano o pol piatej zatvarat okno, aby sa dalo pokracovat v spanku. ?
Poprosim ak toto cita niekto z dispecingu DP - prosim vas, pani, ak su v tuneli tupci, co tam robia bordel, naznacuju hadzanie sa pod elektricku, hulakaju a vonku ich cakaju baby... navyse sa to udeje viac krat za den - NEHLASTE nam flegmaticky, ze tam su ludia, ze treba na nich davat pozor s intonaciou doslova takou, ze ti ludia tam MAJU co hladat a my s elektrickami tam NEMAME co hladat ! Prosim miesto tychto hlaseni OKAMZITE poslat policiu na oba konce tunela ! Hliadky su rychle, vedia tam byt rychlo ! Bo to hlasenie dnes a sposob prevedenia ma dojalo. ?
Zaujímavé, že v takej Prahe (samozrejme aj inde) sa to dá. Veď aj PO má viac trolejbusových liniek ako BA. A čo sa týka celkového systému. Bude to ako dnes, teda systém radiálnych liniek s prestupom na stanici alebo sa vytvoria diagonálne linky, ktoré budú mať obe konečné v okrajových častiach a centrom budú iba prechádzať?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Palo1987