Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #74922:
Súhlasím, nech to dotiahnu, keď už začali.
Reply on: Mike #74920:

A budú sa prečíslovávať aj denné trolejbusové linky? Vieš že nie som fanda toho megaprečíslovania čo bolo, ale keď už, tak to môžu dotiahnuť do konca, aplikovať aj na trolejbusy. Bo teraz tu mám bordel, linky radu 2xx a potom linku 33. Ak k tomu pribudne nočná N72 v trase 202ky a k tomu to bude trolejbus, tak potom nech je aj denná 202 radšej 72kou.
#74910 KLF: Ďakujem za upresnenie, z príspevku to nebolo jasné.
Reply on: AAA #74919:
trolejbus. To je predpríprava na prechod na označenie trolejbusov v systéme oblastného označovania. N44 a N47 predpokladám budú tvoriť 2 vetvy dnešnej 516, N72 ako nočná 202 ☺
Blizsie info ale fakt neskor...
Reply on: Mike #74918:
To ptom akože bude napr. aj 44 premávať aj v noci po svojej trase? Alebo to je linka s inou trasou iba s tým číslom?
Reply on: patrik #74917:
Aj mňa by to zaujímalo a ešte že perčo nie aj 4200.
Re #74916 AAA: No predpokladám, že takéto budú po novom konkrétne nočné linky.
Hmm chcel by som vediet nac bolo dobre to precislovanie 4100 a 4800?
Reply on: d3k0 #74912:
Tie čísla za tým N sú tam dané náhodne ako príklad, alebo si tým chcel povedať niečo viac?
Reply on: S499.1023 #74906:
Hej, ved ja som myslel cisto Bratislavu.
Reply on: galiyosha #74905:
"Najkrajší" je tento provizórne dočasný stav. Oficiálne, aj keď nie v CP, ale sú dojazdy do novej vozovne s cestujúcimi - teda po zastávku Dolnozemská. Potom odbočí voz doprava na Dolnozemskú ul. (nadjazd) a ide tankovať do starej vozovne, kde teraz funguje už iba jeden stojan, teda večer sú tam pekné fronty. Po natankovaní sa vyberie voz do Novej vozovne, kam nakoniec aj dorazí. ? (Zdroj: Darro ? ? )
Reply on: AAA #74908:
Povedane inak, plati sa za spicu, t. j. za maximalny odber prudu - a potom si clovek moze jazdit v noci kolko chce, zaplatit treba len vodica a udrzbu vozidla.
Reply on: Vladimír #74892:
N21, N29, N31, N33, N34, N37, N44, N47, N55, N56, N61, N70, N72, N74, N80, N91, N93, N95, N99. A mozno N11, N12, N14 🙂 Blizsie info ale fakt neskor...
Reply on: galiyosha #74905:
Mas taky dojem, zeby sa "nevyuzivane dojazdy" elektriciek z Ruzinova, ktore takisto nie su v CP, isli zrusit? 🙂 Ale neviem, preco nie su v CP, ja som na webe urobil, co som mohol 🙂 No a co sa NV tyka, ked bude nieco oficialne, hodim to na web 🙂
Reply on: zakaznik #74909:
Hej, som.
Reply on: KLF #74903:
A si si istý, že v zápätí po tom hlásení nevolali políciu?
Ja by som skôr za prednosť nočákov robených v elektrickej trakcii považoval relatívne lacný nočný prúd.
Reply on: Palo1987 #74900:
O ekológii pri jednom spoji za hodinu nemá zmysel sa baviť, tichšie rozhodne nie sú ale inak som za.
Reply on: ufo #74899:
Nedá sa to paušalizovať. Neviem si predstaviť v Prahe tie davy autobusov, keď tu je dopyt taký, že sa uvažuje o skrátení intervalu nočných spojov na 20 minút, na druhej strane v Brne nočné autobusy fungujú výborne.
Reply on: d3k0 #74848:
Až mi srdce poskočilo. 🙂 Zmena číslovania na Nx, pokiaľ x má byť číslo dennej linky, by však asi implikovala aj zmenu trás a z toho vyplývajúce zvýšenie výpravy. Súčasné nočné linky s trasami tých denných veľmi nekorešpondujú. Neviem si dosť dobre predstaviť pokrytie celého mesta pri približnom zachovaní počtu nočných liniek trasami liniek denných. Rád by som sa mýlil. 🙂

Napríklad v Petržalke by sa to možno okrem N91 dalo s použitím N84 (pokiaľ by premávala okolo Incheby a prípadne po Šustekovej), N93 a N95 (jedna z nich predĺžená/presmerovaná na Jasovskú). To sú však už tri linky. V ostatných smeroch je to, až na vzácne výnimky, podobne...

Každopádne, ja by som ako prvý krok ocenil aj zahrnutie predsunutých nočákov do CP s poznámkou "premáva len v piatok a sobotu". Paniku vídam na zastávkach v piatok a sobotu pravidelne.

Keď už sme pri tom, prečo nie sú v papierových cestovných poriadkoch zaznačené petržalské dojazdy? Aby sa to neskôr mohlo pre nevyužívanosť cestujúcou verejnosťou zrušiť? ?
Reply on: Palo1987 #74900:
No na mnou pouzivany nocak je aj SORka vela. O ekologii sa mozme bavit pri IAD. MHD je uz aj pri naftovom buse ekologickejsia ako IAD. A ako poznamenal patrik, elektricky v BA robia hluk, byvam pri trati, staci mi, ze vzdy v lete musim nedobrovolne rano o pol piatej zatvarat okno, aby sa dalo pokracovat v spanku. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.