Tak mozno zacat absolutnym zakazom menenia vzhladu vozidiel. Vsetky vozy a kabiny do povodneho stavu. Ziadne CDcka, nalepky a zaclonky,... Zmeny treba robit postupnymi krokmi - stym ma BEUS pri ruseni liniek dlhorocne skusenosti, staci implementovat metodu na riesenie ineho problemu.
To mi teraz pripomenulo reklamu na okuliare. Dedko stojí na zastávke autobusu v Londýne či kde. Pohľad ako vidí dedko prichádzajúce vozidlo. Pohľad ako dedko okupuje miesto zadného ľavého naskakovača na smetiarskom aute a substrát na zastávke iba prizerá ako smetiarske auto aj s dedkom odchádza. Potom doplnenie obrazu o výrobcu okuliar. ?
Lebo by mohli vzniknúť dvojice liniek s rovnakým číslom skôr by sa mali čísla tvoriť vzorcom MD5("Názvy všetkých zastávok po trase"), kde MD5 je hashovacia funkcia, dávajúca na výstupe 32-miestne hexa číslo Tak by sa určite nepoplietli, a aj najmenšia zmena trasy či názvu zastávky by znamenala prečíslovanie liniek ?
Ale skôr mám iný návrh -
Linky I a Y - školské spoje pre záškolákov, trasované tak, aby sa dali jednoducho popliesť a nedostať sa nimi domov,
Linky V a W - autobusová a kamiónová - obe by chodili do Volkswagenu, jedna pre pracujúci ľud (Volk) a druhá pre vyrobené autá (Wagen)
Linka Ĺ, stojaca pri každom stĹpe, a linka Ŕ, stojaca pri každej vŔbe,
Linka Á, na ktorej by premávali výhradne vozidlá odstrašujúceho vzhľadu, a linka Ó, na ktorej by naopak premávali najreprezentatívnejšie vozidlá,
...a možno aj ďalšie, ale nechce sa mi vymýšľať tu celé sci-fi do 1 príspevku
ze sa cudujem ? byt zamestnanocom dpb tak by som takuto odpoved ocakaval aj na otazku preco na obed k svieckovej davaju 4 parene knedle miesto 3 zemiakovych ?
Tiež súhlasím. V špičke by sa dal spraviť so súčasnými vozmi hustejší interval. Lenže akonáhle to vodičom spravíš, tak zasa budeš mať nedostatok, povymýšlajú si PNky, dajú výpovede a pod. Sú zhýčkaní... Viem že veľa z nich si teraz znepriatelím, ale vnímam to rovnako ako ty.
Absolútny súhlas, toto tlačím BEÚS-u (aj DPhmP a iným) do hlavy už dlhé roky. Vodič potrebuje odpočinok, ale električka nie. Bohužiaľ §1 tomu úspešnec bráni rovnako ako zaťatosť niektorých vodičov, ktor nie sú schopní pochopiť, že by to bolo jednoznačne výhodné aj pre nich a radšej budú sedieť celý deň v tej istej plesnivej plečke, vyzdobenej CD-čkami a Chemlonovými dečkami, hrdo nazývanej "pridelený voz". A samozrejme by sa priťažilo aj dielni, preotžoe by vodiči bez pridelených vozov už nemali dôvod kamuflovať závady.
Len drobná pripomienka - vo Viedni sa už dlhé roky zatvárajú dvere automaticky. Pri najbližšej návšteve Viedne doporučujem podrobné štúdium dverí, najlepšie sústavy odraziek v dolnej časti Düwag Falttüren. V Bratislave to bude možné po celoplošnom zavedení striedačov.
fobust
Tiež súhlasím. V špičke by sa dal spraviť so súčasnými vozmi hustejší interval. Lenže akonáhle to vodičom spravíš, tak zasa budeš mať nedostatok, povymýšlajú si PNky, dajú výpovede a pod. Sú zhýčkaní... Viem že veľa z nich si teraz znepriatelím, ale vnímam to rovnako ako ty.