Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #73336:
asi ani nie tak dogmu ako utopiu 🙂

inak toto je pekne

http://www.novinky.cz/ekonomika/skoda-electric-doda-do-rigy-150-trolejbusu-za-1-5-miliardy-korun_108617_9thpu.html

t.j. systematicke obnovenie 1/2 trolakov 🙂

taketo nieco mi v BA chyba t.j. ramcova zmluva na 100-200 prostredidkov na najblizsich X rokov.
Reply on: Ámos #73333:
Absolútny súhlas, toto tlačím BEÚS-u (aj DPhmP a iným) do hlavy už dlhé roky. Vodič potrebuje odpočinok, ale električka nie. Bohužiaľ §1 tomu úspešnec bráni rovnako ako zaťatosť niektorých vodičov, ktor nie sú schopní pochopiť, že by to bolo jednoznačne výhodné aj pre nich a radšej budú sedieť celý deň v tej istej plesnivej plečke, vyzdobenej CD-čkami a Chemlonovými dečkami, hrdo nazývanej "pridelený voz". A samozrejme by sa priťažilo aj dielni, preotžoe by vodiči bez pridelených vozov už nemali dôvod kamuflovať závady.
Reply on: SDX #73334:
Len drobná pripomienka - vo Viedni sa už dlhé roky zatvárajú dvere automaticky. Pri najbližšej návšteve Viedne doporučujem podrobné štúdium dverí, najlepšie sústavy odraziek v dolnej časti Düwag Falttüren. V Bratislave to bude možné po celoplošnom zavedení striedačov.
Preco vlastne este nie su cisla liniek rovne hexadecimalnemu kodu tretej mocniny dlzky trate? ?
Reply on: N/A #73301:
Nebolo by zle.
Reply on: SDX #73293:
Zmena tarifného pásma určite, prestupy trocha jednoduchšou formou tiež, ale mestskú časť rozhodne nie. Načo by to komu bolo?
Reply on: SDX #73292:
Ak máš problém s osobným autom po Starom moste, radšej si zaplať v autoškole nejaké kondičné jazdy ? .
Reply on: intony #73350:

Ešte ma napadá označenie liniek: K, A, J, D, I. ? Prosím dotyčného aby to zobral s humorom. ?
Reply on: Beus #73348:
Pri bratislavskej funkčnosti MHD, by všetky aj tak mohli byť XR, XK, XQ... ?
Reply on: Beus #73348:

Potom radšej QWERT(Z), aj keď niektorí budú chcie radšej QWERT(Y). ?
Reply on: fobust #73347:
Heh, veď jasné že by to taký problém nebol, otázna je však rentabilnosť takej úpravy, keďže náklady by neboli malé 🙂
A linky - to potom už radšej preferujem označenia Q, Y, W, X, Ľ, a prípadne špičková linka Š ? ?
Reply on: Beus #73346:

To je neriešiteľný problém uprviť kachny na 2xK2S? Obávam sa že áno. ? A linky môžeme značiť A, B, C... Alebo R ako Rača, P ako Petržalka, D ako Dúbravka, K ako Karlova Ves, N ako Nová doba (ŽST Nové mesto). Absolut šotoušovina. ?
Reply on: fobust #73345:
3xT by sa ešte dalo, ale 2xK elektricky nespriahneš, veď vieš 😉 A navyše, potom by bolo príliš málo súprav do výpravy 🙂
A to číslo 7 je nie len kvôli môjmu šotoušstvu, ale aj kvôli orientácii cestujúcich (preto som navrhoval to prehádzanie čísel o pár príspevkov nižšie) a mám pocit, že aj kvôli drážnemu zákonu - zdá sa mi totiž, že nedovoľuje mať v jeden deň linku 1 z A do B cez C, a ďalší deň linku s tým istým čislom z D do E cez F, že tam musí byť nejaké obdobie, ktoré linka s tým číslom nesmie jazdiť, aby mohlo mať to číslo úplne inú trasu...ale týmto si nie som istý...
Veď aj keď sa robilo nové linkovanie Petržalky, tak sa najprv vymysleli trasy, a až potom sa na ne nasadili čísla tak, aby sa linky a čísla čo najviac podobali tým pôvodným 😉
Reply on: Beus #73342:

Teoreticky by sa to dalo riešiť aj kapacitnejšími súpravami. Či už 3xT, 2xK alebo hybrid T+K. 🙂
1: 2xT
2: 2xK
3: 3xT
4: 2xT
5: čo ostane. :-))
Reply on: Malic #73341:

V zásade nemám nič proti tomu, aby v špičke niektoré spoje linky 2 končili a začínali na Vinohradoch. Aj to je možné riešenie. A v Petržale by mohlo byť za Jiráskovou tiež takéto "špičkové" obratisko.
Reply on: Beus #73342:

Potom by bola na Obchodnej moc veľká inzenzita, radšej ju mať na Špitálskej... 🙂 A že by bola v súbehu vôbec nevadí. Bola by v tretinovom preklade. Takže napr. zo zastávky americké námestie by v špičke išli smerom na kamenné:
linka 2:
7 00 04 08 12 16 etc

linka 6 (neviem prečo 7):
7 03 07 11 15 etc Proste minútu pred linkou 2 (aby ju odľahčila čo najviac, zároveň to umožní preklad v KV s linkami 3 a 4)

linka 3:
8 02 06 10 14 18 etc
Reply on: fobust #73339:
Tiež som nad kapacitou na Vinohrady a do KV uvažoval, a prišiel som k podobnému záveru, takže celkom súhlasím - fakt by sa hodila ešte 1 špičková(! nie celodenná) linka (z historických dôvodov asi s číslom 7), z Vinohradov po KV, len trasovaná by mohla byť cez Obchodnú a potom fakt neviem či tunel alebo nábrežie, a to kvôli tomu, aby nešla v centre rovnakou trasou ako celodenná linka z Rače, a poskytovala tak väčšiu diverzifikáciu 🙂
Reply on: Beus #73336:
Vsetci si to dobre pamatame tu diskusiu a vsetko okolo a nezostava nic len suhlasit, fakt je to dogma a mali by sa jej drzat aj ludia z DPB ? ?

Re #73339 fobust: Ono mozno by sa ranne posilove linky dali robit vkladanim special spojov do existujucich liniek, aby sa vlka neplietli, ale to je v zasade jedno uz.

Hlavne malo liniek a husty interval a dobre prestupne terminaly.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.