Niečo z toho roky rokúce funguje v neďalekej viedni. Ale čo môžem čakať, keď som včera išiel šerblom 7736 na linke 9. MGčku hučalo jak sviňa, hlavne že voz mal protišmykovú podlahu. Nejaké hlásenie by aj tak počuť nebolo, transparent chýbal tiež. MHD nie je pre človeka ktorý sa v nej nevyzná. Ona je pre ľudí ktorí sú na ňu odkázaní... Doslova.
Ako sa Vam pozdava napad ze by sa zaviedli hlasenia "Prosim, pozor! Zmena tarifneho pasma" a "Opustate mestsku cast Nove Mesto, vita Vas mestska cast Ruzinov. You are leaving city part Nove Mesto. Welcome in city part Ruzinov"? Pripadne ma napadlo aj nieco take (len neviem ci by to nebolo prilis otravne), ze "Moznost prestupu na Dlhe Diely, na autobus 32, alebo trolejbus 33", "Moznost prestupu na smer Lamac na autobus 23" a podobne...
Akom zruseni 95? Vsak to bol len navrh uz netusim koho tu z fora.. oficialne sa rusit NEMA, tak nehaluz. Dalej, co ti vadi na uzavreti stareho mosta pre IAD? Nie som zastanca obmedzovania IAD, ale ten most je v takom stave ze by som ho zrusil dnes, uz len kvoli uzkym pruhom, autom do Petrzky chodim casto a radsej prejdem po nabrezi k Novemu most ako tade ist. A vybudovanie IAD cesty by ho predrazilo. Bez Stareho Mosta si myslim ze bude vacsina mostou vytazena tak akurat.
Re #73282 fobust: Ehm, ten vlak bude predovsetkym pre vacsie vzdialenosti, kedze pojde rychlejsie. Beztak vylezie az v Petrzalke takze je jedno kadial ide.
Re #73284 intony: Myslim, ze to napisal jasne. Ano, stavat, ale aby to fungovalo, inak to nema zmysel iba to uskodi asi tak to myslel..
Mimochodom ako sa Vam pozdava napad ze by sa na tej trati niekde na kamennom namesti, postavila zastavka Bratislava - Mesto?
Dobre, dobre... ja som cital za cely den a odpovedal som postupne, potom som uz videl, ze ta sprdli 10x. Inak nepomylil si si to s podchodom co bol na Suchom myte ?
To co si tu ponukol je dost divne.
Pokial viem, nikde a nikdy sa nespominalo ze by mala zeleznica pokracovat za Dunajom aj pod Petrzalkou???
A ktomu aby isla takmer priamo pod "NDS" elinou v Petrzke tak to je az moc pritiahnute za vlasy.
Zaujima ma odkial si to akoze vytiahol. Vopred dik
"som za rozsirovanie elektrickej trakcie ci uz trolejbusov alebo elektriciek"
"drahe a v podstate nic neriesiace riesenie podla mna viac ludom zoberie ako da"
Protirecis si, tak stavat elinu, ci nestavat elinu?
hm, takze vypustili zda sa "len" jarosovu a petrzalku centrum a z filialky urobili zastaku.
je to skoda, lebo filialka mohla sluzit presne tym istym stylom ako sluzi wien mitte a ostatne zastavky mohli byt po vzore rennwegu.
kazdopadne si myslim, ze na dostojevskeho a petrzalka juh sa to mohlo spojit resp urobit spolocnu zastavku pre elektrickovu radialu a bolo by to docela OK
2 fobuts: EU zatial dava 50% na projektovu dokumentaciu. samotnu vystavbu bude zrejme financovat az do vysky 80-85%
Projektovať železnicu z Filiálky súbežne s Električkou popod medickú záhradu mi príde nekonečná zhovadilosť. A Bruesel chce takýto projekt z 50% finanocovať. To tam nemajú rozum?? Videl som výkres Dopravoprojektu, až sa mi spravilo zle. ?
Okej s tou 83 keby pri Technopole stala, tak by sa to dalo.
Aj ked sa tu urcite ludia ozvu, ze od Hraniciarov by si vozil vzduch, v opacnom smere by vsak bola aj vyuzivana ?
Neviem ako presne to ma byt so Starym mostom.
Co viem ja a pamatam si z tych verejnych prerokovani (vlastne len z Primacialneho) tak sa hovorilo a aj na schemach mostu bolo, ze elina pojde stredom na vlastnej trati a po bokoch budu siroke chodniky pre pesich a cyklistov.
No to s tou 83 by bolo že by mala klasicku a nie priebežnú konečnú pri Technopole a ten smer je preto tak lebo je najoptimalnejší bez toho aby sa muselo do niečoho investovať
Re #73200 marian 555 a Re #73204 Technopol pokial viem starý most mal byť pre MHD a záchranne a policajné zložky takže z toho som vychádzal že by tam mohla jazdiť aj L50 a keby nie tak ju iba skratiť po šafko resp Nový most ved do Auparku chodí do spojov po panonskej
Re #73217 SDX no vieš počet nových vozidiel bude stačiť tak na 1 linku a ak sa sem zavedie dalšia tak neviem či ma dpb tolko vozidiel aby nemuselo ubrať vozy z inej linky , ale najradšej by som bol ak by sem teda chodili 11 do rače a 13 na stanicu
Re #73202 ja viem ale za súčastných podmienok sa asi ine neda lebo prerabať zas celu sieť v petržalke by bolo chore
A navyše v BA sa o nosnom systeme len hovorí a kona sa inak! V petržalke zavádzaju L99 aby potom vozila ludi na električku a celkovo vraj maju ludia prestupovať a naproti tomu sa na DD kde L 33 plní niečo podobne ako bude L99 v petržalke zavádza DPB duozvrhlosť pod most (povedla električky čiže snad buduceho NDS v BA)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aquila
vid vo viedni, pri wien mitte idu elektricky, vlaky a aj dve linky metra
inak hento je starsia studia, mozno aj 4-6 rokov. to bolo vypracovane remingom mimo ine aj k tomu, ked sa robili navrhy na novy NDS.
cize tu cast petrzalka az petrzalka juh si vypusti.
bol to znacnej miery koncept tram-train, ale vyzadovalo by si to inych ludi aj na meste, aj v mestskych castiach aj v ZSR a MDPaT