Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: aquila #73283:
To co si tu ponukol je dost divne.
Pokial viem, nikde a nikdy sa nespominalo ze by mala zeleznica pokracovat za Dunajom aj pod Petrzalkou???
A ktomu aby isla takmer priamo pod "NDS" elinou v Petrzke tak to je az moc pritiahnute za vlasy.
Zaujima ma odkial si to akoze vytiahol. Vopred dik
Reply on: LifeStar #73262:
No, uvažuje sa o kúpe 30-40 elektriciek. Sice sa to spominalo pred volbami ? ? ale tak bolo povedane. Skus najst niekde na oficialnej stranke BA...
Reply on: N/A #73264:
"som za rozsirovanie elektrickej trakcie ci uz trolejbusov alebo elektriciek"
"drahe a v podstate nic neriesiace riesenie podla mna viac ludom zoberie ako da"
Protirecis si, tak stavat elinu, ci nestavat elinu?
Reply on: fobust #73282:
vykres dopravoprojektu si nemohol vidiet, lebo oni tusim ziadnu zeleznicnu stavbu neprojektovali 🙂 to bude ich prva 🙂

inak prapovodna studia, co robil tusim este reming (ti co dali najnizsiu ponuku 🙂 ) je tunak

sirsie vztahy v ramci BA

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1888

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1886

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1887

hm, takze vypustili zda sa "len" jarosovu a petrzalku centrum a z filialky urobili zastaku.

je to skoda, lebo filialka mohla sluzit presne tym istym stylom ako sluzi wien mitte a ostatne zastavky mohli byt po vzore rennwegu.

kazdopadne si myslim, ze na dostojevskeho a petrzalka juh sa to mohlo spojit resp urobit spolocnu zastavku pre elektrickovu radialu a bolo by to docela OK 🙂

2 fobuts: EU zatial dava 50% na projektovu dokumentaciu. samotnu vystavbu bude zrejme financovat az do vysky 80-85% 🙂
Projektovať železnicu z Filiálky súbežne s Električkou popod medickú záhradu mi príde nekonečná zhovadilosť. A Bruesel chce takýto projekt z 50% finanocovať. To tam nemajú rozum?? Videl som výkres Dopravoprojektu, až sa mi spravilo zle. ?
Reply on: Technopol #73280:
Okej s tou 83 keby pri Technopole stala, tak by sa to dalo.
Aj ked sa tu urcite ludia ozvu, ze od Hraniciarov by si vozil vzduch, v opacnom smere by vsak bola aj vyuzivana ?

Neviem ako presne to ma byt so Starym mostom.
Co viem ja a pamatam si z tych verejnych prerokovani (vlastne len z Primacialneho) tak sa hovorilo a aj na schemach mostu bolo, ze elina pojde stredom na vlastnej trati a po bokoch budu siroke chodniky pre pesich a cyklistov.
Reply on: marian555 #73200:
No to s tou 83 by bolo že by mala klasicku a nie priebežnú konečnú pri Technopole a ten smer je preto tak lebo je najoptimalnejší bez toho aby sa muselo do niečoho investovať
Re #73200 marian 555 a Re #73204 Technopol pokial viem starý most mal byť pre MHD a záchranne a policajné zložky takže z toho som vychádzal že by tam mohla jazdiť aj L50 a keby nie tak ju iba skratiť po šafko resp Nový most ved do Auparku chodí do spojov po panonskej
Re #73217 SDX no vieš počet nových vozidiel bude stačiť tak na 1 linku a ak sa sem zavedie dalšia tak neviem či ma dpb tolko vozidiel aby nemuselo ubrať vozy z inej linky , ale najradšej by som bol ak by sem teda chodili 11 do rače a 13 na stanicu
Re #73202 ja viem ale za súčastných podmienok sa asi ine neda lebo prerabať zas celu sieť v petržalke by bolo chore
A navyše v BA sa o nosnom systeme len hovorí a kona sa inak! V petržalke zavádzaju L99 aby potom vozila ludi na električku a celkovo vraj maju ludia prestupovať a naproti tomu sa na DD kde L 33 plní niečo podobne ako bude L99 v petržalke zavádza DPB duozvrhlosť pod most (povedla električky čiže snad buduceho NDS v BA)
Reply on: S499.1023 #73258:
Ja viem ze CKD som sa preklepol, tebe sa to nestalo? Cital som oficialne materialy kde sa pisalo o 80ke.

Re #73274 KLF: Uz som niekolkokrat napisal ze si priznavam ze som si to s volacim pomylil.
Reply on: aquila #73272:
"navyse kedze z povodnych 4ch novych zastavok + stanica fililka nakoniec zostanu len dve zastavky _vratane_ filialky"
- v Trende je napísané niečo iné - tam hovoria o troch: Filiálka, potom medzi Medickou z. a Karadžičovou ul. a Dostojevského rad. Odikaľ máš tie dve vrátane? ?
Reply on: Beus #73275:
No hej, len ked si polemizoval o tom druhom vstupe, co podchod potrebuje, tak som myslel, ze si aj Ty v pomykove. 😉
Reply on: KLF #73274:
Juj, ale veď ja viem, že to je (teda bol, v tej búdke) vstup do hrobky, ja som sa mu len snažil triviálnou logikou odôvodniť, že to podchod ani omylom nemohol byť 😉
Reply on: Beus #73250:
To nie je vchod do podchodu, ale vstup do hrobky Chatama Sofera.
Pre pana krala... To som cakal, ze budes vediet. ;/
Reply on: SDX #73228:
TY KOXO, TY SI DACHOL ??? TAM NIKDY PODCHOD NEBOL !
Reply on: KLF #73146:
ak budu ludia aj na slovensku ochotni platit za jednu cestu BA - kosice, co teraz platia za celorocnu znamku, tak to bude mozne aj na slovensku.

inak ta dialnica je v zime resp mimo sezony absolutne prazdna. aj ked chorvati maju priemerku vyssiu ako slovaci, stale je to pre nich drahe 🙂

navyse ta dialnica je ciste tranzitna a viac menej ide mimo sidiel a turisticke strediska su napajane privadzacmi.

Re #73160 Ike: lebo bosniaci robia problemy a jednak chcu hroznu palku za to, dalej nechcu dovolit prejazd t.j. behom par km dve colnice => problem pre turistov

Re #73161 tomas1: v CR maju v priemere este drahsie 🙂 ale sme hned za nimi. mame drahsie dialnice ako nemecko 🙂

Re #73191 qwix: ma ale nepriamy vo forme rozvoja krajiny a vlastne ked to zhrniem cez externality.

keby mal mat stat na dialnici zisk, slovaci by po nej nemohli jazdit, bola by draha

Re #73211 galiyosha: heh, je to este "lepsie" ako som hovoril pred volbami. cize v roku 2010 sa pred volbami zase kupi zopar autobusov 🙂 pekne 🙂

ohladne projektu filialky som sklamany. este sa ani nezacalo stavat a uz projekt vyhral "vhodny" kanditat, ktory bol o 50% drahsi. da sa predpokladat, ze pri samotnej stavbe to pojde obdobne.

navyse kedze z povodnych 4ch novych zastavok + stanica fililka nakoniec zostanu len dve zastavky _vratane_ filialky, tak ten projekt bude ciste vyhodenie penazi.

ako som bol z neho nadseny, som teraz z projektu fililalka maximalne znechuteny a sklamany.
? vcera som v elektricke stretol pana jana vrsku...ako sa tu hovorilo...zabavny clovek, plny energie...ostava mi len popriat mu este vela takychto rokov ? ?
Reply on: hoppusmark #73267:
IKARUS forever ❤ ?
#73232 S499.1023 - vyvlastnovanie je podľa mňa nástroj na prípady, kde sa nedá pri vykúpe použiť trhový mechanizmus. Prospech komunikácie presa nezáleží na tom, či je spoločná alebo súkromná, ale ide o to že sa jazdí. Preto to považujem za ficovinu.
Reply on: LifeStar #73240:
Sorry, nechal som sa uniest. Ale skutocne tvoj navrh na 10 a 12 minutovy interval je odveci. Ak sa ma stavat elektricka, tak by to malo byt uz poriadne. To znamena, aby to bolo pre cestujucich atraktivne.

Momentalne linkove vedenie a intervaly nepovazujem za atraktivne (ani vozovy park). Z Petrzalky je koho vozit, akurat kazdy kto na to ma, sa miesto tlacenia v 95 povezie v aute. Preto stavat elektricku a potom zaviest intervaly take, aby iba nahradili linku, ktora teraz nestacia ludi z MHD vyhana, je vyhodenie penazi.

Elektricka sa stavia preto, aby ponukla atraktivny interval celodenne (aspon by mala podla mna). Inak to nema zmysel. Ponuknut sucasnu kapacitu neznamena pokrok, a ten by som od toho ocakaval.

Inak to v Petrzalke vyzera tak, ze v spicke je plne vsetko. Neviem ako by som to inak popisal. Takze posilovat sa da vsade, najma 93/4 a 95.
Takze tie 2-3 minuty v spicke by boli vytazene, a to ze by vozy neboli napraskane ako teraz 95 (lebo by boli kapacitnejsie) by bolo iba plus. Pretoze komfort je hned prva vec (po variabilite) v ktorej IAD vyhrava nad MHD.


A co sa tyka samotnych liniek, ja osobne som zastanca mimimalnych variantov a jednoduchych prestupov (opak molecovej a noveho mosta)

Re #73264 Daniel: Zalezi ako sa ma Petrzalka rozvijat v buducnosti. Co som pocul tak pri Janikovom sa bude mozno stavat, aj byty. Ak by sa malo v buducnosti hustit a pripadne na juh sirit, tak sa elektricka pouzije.
Reply on: hoppusmark #73265:
Ešte taká otázka na zamyslenie:čo chcú v novej vozovni v Petržalke vlastne parkovať??? Lebo za taký rok-dva nebude čo....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.