Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: richardhudec #73220:
Zo začiatku budú na linkách do Petržalky samozrejme aj T6 a T3 (P). Podľa mňa sa zakúpi okolo 10 - 15 tých rýchlodrážnych električiek a bude pokoj. Potom sa môže prikupovať. Len sa dosť obávam, že peniaze na 15 DV sa ozaj nenájde... ?

Inak aký povrch bude mať rýchlodráha? Bude to otvorený zvršok, alebo umelý trávnik? Ja osobne by som bol radšej za otvorený zvršok, no nechám sa prekvapiť 🙂

Re #73222 SDX: Nestraš! Taký interval nebude, ani keby si sa na hlavu postavil. Ja by som si vedel predstaviť do Petržalky 2 linky s intervalom jedna 10 minút a druhá 12, jedna by mala číslo 16 a chodila by na Hlavnú stanicu a druhá č. 11 a chodila by do Rače. ?
Reply on: tomas1 #73217:
to by si sa divil. A tvrdím, že nemá. A nebudem sám. Sa choď pozrieť napríklad na to, ako sa chlapci sekajú s vedením niektorých rýchlostných komunikácii.
Reply on: richardhudec #73220:
o akom záväzku rýchlodráhy hororíš ?
Si predstav - aká haluz - taká T3 po rýchlodráhe jazdí !
Reply on: richardhudec #73220:
Planovany je interval 90 sekund a je jedno ci tam bude jedna linka s intervalom 90 sekund, alebo dve linky s intervalom 180 sekund, alebo tri linky s intervalom 270 sekund..
Reply on: richardhudec #73220:
Keď tam bude jazdiť jedna linka každé 2 min., je to prakticky to isté akoby jazdilo 24 liniek v intervale 48 min., z ktoréhých by bol celkový priemerný interval medzi vlakmi opäť 2 min. Od toho sa samozrejme odvíja aj počet vozidiel. ? Problém je v pravidelnosti a prekladoch.
Okrem iného, buď si istý, že jediná linka tam nepôjde.
Reply on: SDX #73216:
ako chces do petrzalky tahat viac ako 1 linku??? Kde chces najst dostatok vysokorychlostnych elektriciek??? Je sice pekne, ze perspaktivne sa uvazujeo vedeni elektriciek do vsetkych casti mesta, ale predpokladam, ze najlepsie riesenie by bolo vedenie el. linky bud docentra mesta, kde by boli prestupne body na linkydo inych casti mesta, alebo vedenie linky na hlavnu stanicu, pricom by boli prestupne body na zastavkach v centre....najdolezitejsie je si uvedomit, ze v petrzalke pri dodrzani zavazku rychlodrahy tam nemozu jazdit nase stare srory a zaroven na nase pomery je momentalne takmer nemozne nakupit dostatocne mnozstvo elektriciek, co by sli podla systemu odvsadial vsade....teda z petrzalky vsade...
Reply on: SDX #73216:
?
Re #73211 galiyosha: ☠
#73187 S499.1023 - no to prrr... Z PPP diaľnice bude mať tiež niekto zisk. Alebo trebárs na čisto súkromný maglev ba - ke už nemôžem vyvlastnovať? Vyvlastnenie je podľa mňa na všeobecne prospešné veci ktoré sa nedajú postaviť inak.
#73180 qwix - pre ten hotel je x vhodných lokalít, preto je isté že sa da dohodnúť. Diaľnica má len jednu najvhodnejšiu trasu.
Reply on: Technopol #73199:
Do Petrzalky len jedna linka a k tomu na Hl.St? Ja by som skor navrhol aby sa tam potiahla 12-ka a 4-ka (Zlate Piesky - Petrzalka)
Reply on: S499.1023 #73213:
Aha áno, teraz som si ešte raz prečítal. No, tak to je teda tragédia... ? ? ☠
#73172 qwix - ked naplánujem 300km diaľnicu, tak bez vyvlastnovania budem musiet urobiť obchadzky pozemkov ktoré sa nedajú kúpiť a mám zrazu o 50km viac.
Reply on: Emo #73212:
No to chápeš zle.
Reply on: intony #73207:
Ja tomu chápem tak, že DPB chcel miliardu, no dostal pôvodne len 114 mil. a teraz tú sumu navýšili.
Reply on: S499.1023 #73205:
A bude to asi len horšie! Nikde som nebol schopný nájsť schválený rozpočet na rok 2007, ale návrh (a výhľad na roky 2008 a 2009) bol takýto:

http://www.bratislava.sk/MsZ/Aktualne/MsZ_07_02_01/Bod_08/Rozpocet_tabulky.xls

rok | celkové výdavky | kapitálové výdavky | bežné výdavky
2007 | 1 506 175 | 176 175 | 1 330 000
2008 | 1 452 500 | 52 500(!) | 1 400 000
2009 | 1 498 500 | 48 500(!!) | 1 450 000

Im asi úplne preplo! Očakávajú, že vozový park sa v najbližších rokoch bude samoregenerovať alebo čo?! Ak ešte aj tých 176M pre tento rok okresali, ako to bude vyzerať v rokoch nasledovných? Budú od DPB požadovať naspäť to, čo dostanú za odovzdané vraky na šrotovisku?!

A na tú integrovanú dopravu je AŽ milión navrhovaný v rozpočte aj na roky 2008 a 2009! Načo vôbec je?! Na to, aby sa mali z čoho vyplácať odmeny členom dozornej rady Bratislavská integrovaná doprava, s.r.o.?!

Ja vážne nemám slov...
Ja by som všetky vraky vyradil podľa jednoduchého vzorca. Niečo je o 50% staršie ako technická životnosť a vozidlo už dávno nespĺňa podmienky kultúrneho cestovania! Je to modernizované? Ak áno, podľa stavu vehiklu nechať v premávke, prípade dočasne odstaviť, kým sa neodstránia objektívne prekážky vrakovitosi. Ak nie, zistiť či sa to dá modernizovať a ak hej, tak kedy. Ak by sa nedalo alebo malo by sa modernizovať v neurčitom termíne alebo až o rok, tak okamžite a bezodkladne Vyradiť a fyzicky rozpáliť (odložiť iba pár historičákov). Jednoduché, účinné. Nemôžeme donekonečne fungovať na dávno odpísaných šerbloch!
Reply on: intony #73207:
Možno to bolo myslené ako +100 mil. na bežné výdavky a 114 mil. na kapitálové viazané na obnovu vozového parku.
Reply on: intony #73207:
Aha, chápem už. ?
Reply on: galiyosha #73201:
Je tomuto celkom dobre nechápem:
"Dopravný podnik Bratislavy dostane tento rok od mesta 1,3 miliardy, najviac zo všetkých mestských organizácií. Je to asi o sto miliónov viac ako vlani."
A nižšie sa píše:
"To isté platí aj pre dopravný podnik, ktorý chcel takmer miliardu na obnovu vozového parku, no dos­tal len 114 miliónov."
Či tými 114 mil. bol myslený rozdiel medzi minulým rok a týmto, čo podľa textu vyššie, dostali o 100 miliónov viac?
Reply on: galiyosha #73201:
Mimochodom - milión na integrovanú dopravu? Sa asi posrali, nie? Za to môžu opäť ďalší rok len rozprávať, ako podporujú integorvanú dopravu, ale nie reálne integrovať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.