Mozno budem vyzerat ako blby, ale toto fakt neviem: Preco sa to robi takymto uchylnym sposobom, ze sa nieco vyradi a papiere sa presunu na ine vozidlo a nevybavia sa nove papiere pre vzniknute vozidlo? ?
Pôvodné 7602 a 7610 už neexistujú - po nehodách ktoré mali, boli pravdepodobne rozpálené. S499 to povedal správne - naše terajšie 7602 a 7610 zostanú ako pracák a posunovák (namiesto 7607, ktorého zošrotovanie si niektorí presadili aj napriek tomu že je to JEDINÁ zachovaná pôvodná T3M), a ich papiere dostanú 2 nové vozy s Krnovskými skrinami a výzbrojou TV Progress. Nie že by 7602 a 7610 boli v tak zlom stave, ale sú to vozy z 1976-ho, teda z najstaršej ešte jazdiacej série, a papierovo sú dokonca pravdepodobne z rokov 1964-66 (keďže majú asi papiere pôvodných vozov T3M, vzniknutých z tejto série). Každopádne ich bude škoda, ale bohužiaľ papiere sa nám nekotia, a každý modernizovaný voz nás stojí 1 vyradený starší.
Nevieš pochopiť, že už prišli z Krnova celkom NOVÉ skrine, ktoré sa skompletizujú v DPB a dajú do nich novú výzbroj. Určite by DPB nevrážal veľké peniaze na modernizáciu takých šrotov, veď pokým by to prišlo do Krnova tak sa to po ceste tam rozsype. A teda takisto sa robili aj 7703-04. Staré kasne šli do pece. A teraz to bude takisto, len staré skrine budú robiť pracovný voz a posunovací (jeden z nich dostane čísla 84xx). Novým súpravám budú buď pridelené nové ev. čísla, alebo budú jazdiť pod týmito. Novú skriňu dostala aj 7706/II (hotová v februári-marci). Tie ostatné (7717-18, 7791-92) sú modernizované staré skrine, lebo tie nie sú asi až tak hrdzavé...
Koki... ako to vlastne je a preco je to tak ?
Viem, ze je teraz suprava 7602/10, viem, ze boli kedysi INE elektricky co mali cisla 7602 a 7610. Tie su dnes v dakom dezolatnom stave, ci co s nimi je, ci posunovak je z jednej a druha je bufet, ci obytny prives...
Nase terajsie 7602/10 maju ist na reko, ci tie stare dva sroty ? A ak tie stare dva sroty, tak preco nemozu dostat normalne NOVE ev. c. ??? A preco sa nemozu zrekonstruovat tieto terajsie ? To su uz v takom stave, ze len posunovak z nich moze byt ??? Tak takych je v Krasnanoch viac ! Vid dnesne rano, kua !
V poslednej dobe zacali dost propagovat L155. Vyvesky som vydel v L50,98 a v elektrickach premavajucich do Race. Konecne to niekoho napadlo.Este tak dat na peron ZST Predmestie oznacnik s odchodmi a bolo by o.k. .
A čo tak napríklad zrušiť premávku 29B na Bankov, zrušiť premávku 29Z k vlekom v Kavečanoch. A fakt nechápem ako môže existovať taká linka o 40 do Jahodnej... Úplne by predsa postačil SADistický autobus na hlavnej ceste pri odbočke do Jahodnej. Mohlo by tam byť aj záchytné parkovisko pre autá, aby človek mal zabezpečenú 30 minútovú prechádzku čerstvým vzduchom s lyžami na pleciach a lyžiarkami v ruksaku. ?
Chalani nepreháňate to trošíčku... ? Nechcete natiahnúť vedenie až pred prah Vášho bytu?... Najprv by som začal rušením prístupu áut na takéto turistické miesta...
?
Viď jeden príklad... Také Štrbské pleso! Dobre že autá sa tam nevytrepú až na vrchol zjazdoviek... ? ?
Teplé a chladné zimy sa striedali aj v minulosti. Ak nepočítam túto nepriaznivú tak aj lyžiarska sezóna na Kamzíku na Cvičnej lúke trvá 40-70 dní. Ono predsa len, tých dní so snehom v Karpatoch je o niečo viac ako dole v meste.
Hmm, o tej vystavbe na parkovisku som nevedel. Dlho som tam nebol. Konecne sa to tam aspon zludsti ?
Okrem toho som zvedavy ci sa im tie financie vratia. Podla poslednych zim a najma tou tohto rocnou sa sneh v BA moc neudrzi. Ved uvidime ?
No pokiaľ viem, plánuje sa obnova lyžiarskeho vleku Bukva http://bratislava.sme.sk/c/3045322/V-meste-pribudne-zjazdovka.html
Mimochodom, na spomínaom parkovisku vyrastá chata v horskom štýle, čiže ak by si autá nepustil na Kamzík, nebolo by kde parkovať a tom parkovisku by sa trolejbusy otáčať nemohli. Myslím, že sa hovorí o linke na Kamzík predovšetkým v zimnom období, keď šľapať 30 minút s lyžami v rukách nie je práve slasť. Kamzík je, či sa to niekomu nezdá, turistické stredisko mestského významu.
Žiaľ pre mnohých sa bratislavská príroda začína i končí Železnou studničkou, ale bratislavský lesopark je omnoho väčší (Biely kríž, Malý javorník, Pekná cesta, Červený kríž) ako len Železná studnička, kde okrem iného, premáva linka MHD.
Ako ja som zastancom toho ze ked do prirody tak peso, ale treba uznat ze T-busova konecna 203 je dost blbo.
Ked ju tahat tak staci po to puste parkovisko za studiami Koliba (teraz JOJ-ka). Odtial by mohli ludia klasicky vliest do lesika chodnickami co su tam vysapane, pripadne po asfaltke ktoru by som pre IAD uzavrel.
intony
Mimochodom, na spomínaom parkovisku vyrastá chata v horskom štýle, čiže ak by si autá nepustil na Kamzík, nebolo by kde parkovať a tom parkovisku by sa trolejbusy otáčať nemohli. Myslím, že sa hovorí o linke na Kamzík predovšetkým v zimnom období, keď šľapať 30 minút s lyžami v rukách nie je práve slasť. Kamzík je, či sa to niekomu nezdá, turistické stredisko mestského významu.
Žiaľ pre mnohých sa bratislavská príroda začína i končí Železnou studničkou, ale bratislavský lesopark je omnoho väčší (Biely kríž, Malý javorník, Pekná cesta, Červený kríž) ako len Železná studnička, kde okrem iného, premáva linka MHD.