Re #72950 Beus: s tými vašimi názormi ohľadom 7607 nesúhlasím a to preto že ten voz je tak silne skorodovaný ,všetky nosné časti sú veľmi silne poškodené a nedajú sa už opravyť.Všetky nosné časti strechy a bokov karosérie sú už odhnité tak isto aj stĺpiky okien.Ten voz by sa musel znova vyrobiť aby sa dal zachrániť, hrdza sa už zvárať nedá.Ten voz drží pokope farba ,epoxit ,okná a vnútorný umakart .To je daň za dlhé roky zatekania vody do útrob voza.Okrem toho má aj od vlhkosti zhorenú polovicu pulzného meniča a celý voz už melie s úplne posledného a nedožije sa konca tohto roka,bude z neho iba kopa hrdze.
Trochu k inej teme.Vsimol som si ,ze na L51 sa striedaju az styri SORky denne .Klasicky tam su dva.Prestavku im robi 4 kola denne 3506 a okolo obeda z celodennej dvojice jeden vystrieda takmer pravidelne 3523.Povodny je tam vidiet zase k veceru.Myslel som si ,ze je to deleny z L54 ,ale po zmene CP to vyzera ,ze tam beha uz len jeden voz.Vie niekto ako to je?
Neznášam ilustračné zábery. Je v tom zmätok a neviem k čomu čo patrí. Prečo tam nedali bratislavský autobus, ale banskobystrický. To nemajú dosť snímok?
... a ešte označiť príchod k tej plechovej búdke, na ktorej je napísané "Bratislava - Východ" od autobusu, minule keď som sa išiel odviezť, tak som to hľadal 20 minút ?
Vsak prave to je naj problem - tocenie. Ale Sprinter by to mozno zmakol pomocou cuvania.. inak nechodila tak v minulosti nahodou MHD?
Re #72930 marian555: Na tych parkoviskach sa stavia volaka chatka, alebo cosi take..
Re #72944 david1: Linka 155 sa naozaj propaguje jak sialena. Na kazdej JCD zastavke, v takmer kazdom voze (vratane 1900).. s propagaciou sa zacalo az teraz asi preto ze uz je premavka tej linky asi definitivna.
Tomu sám nie úplne rozumiem, ale pravdepodobne preto, že nové papiere môže dostať len nové vozidlo, teda také, ktoré niekde ako celok vyrobili, niekto nám ho ako celok predal, a ako celok bolo sprevádzkované (prípadne pred sprevádzkovaním zmodernizované). Na takýmto spôsobom zrekonštruované vozidlo je veľmi ťažké, ak nie nemožné, vybaviť nové papiere, pretože to vlastne nie je klasifikovateľné nové vozidlo - prišla 1 ks skriňa na modernizáciu existujúceho vozu, 1 ks výzbroj na modernizáciu existujúceho vozu, a nikde tam nič o žiadnom novom voze nemáš, hoci z týchto dielov ho vieš postaviť (rovnako ako séria T3 z 1976 - 7701-7716, ktoré boli kupované ako náhradné diely, preto dlho jazdili papierovo ako T2 s výmenou skrine, a tie T2, ktorých papiere dostali, boli vyradené, a tieto T3 dostali ich čísla).
Len mi nie je celkom jasné, prečo sa nekupujú napr. z KE vyradené T3 tzv. "na papiere"...
Koxo, ja som z toho tiez debil, preco to musi mat take blbe ev.c. a nie nove, V PORADI za sebou.
Ale tak skrabanie sa lavou rukou za pravym uchom je v DP bezna vec.
Mozno budem vyzerat ako blby, ale toto fakt neviem: Preco sa to robi takymto uchylnym sposobom, ze sa nieco vyradi a papiere sa presunu na ine vozidlo a nevybavia sa nove papiere pre vzniknute vozidlo? ?
Pôvodné 7602 a 7610 už neexistujú - po nehodách ktoré mali, boli pravdepodobne rozpálené. S499 to povedal správne - naše terajšie 7602 a 7610 zostanú ako pracák a posunovák (namiesto 7607, ktorého zošrotovanie si niektorí presadili aj napriek tomu že je to JEDINÁ zachovaná pôvodná T3M), a ich papiere dostanú 2 nové vozy s Krnovskými skrinami a výzbrojou TV Progress. Nie že by 7602 a 7610 boli v tak zlom stave, ale sú to vozy z 1976-ho, teda z najstaršej ešte jazdiacej série, a papierovo sú dokonca pravdepodobne z rokov 1964-66 (keďže majú asi papiere pôvodných vozov T3M, vzniknutých z tejto série). Každopádne ich bude škoda, ale bohužiaľ papiere sa nám nekotia, a každý modernizovaný voz nás stojí 1 vyradený starší.
Nevieš pochopiť, že už prišli z Krnova celkom NOVÉ skrine, ktoré sa skompletizujú v DPB a dajú do nich novú výzbroj. Určite by DPB nevrážal veľké peniaze na modernizáciu takých šrotov, veď pokým by to prišlo do Krnova tak sa to po ceste tam rozsype. A teda takisto sa robili aj 7703-04. Staré kasne šli do pece. A teraz to bude takisto, len staré skrine budú robiť pracovný voz a posunovací (jeden z nich dostane čísla 84xx). Novým súpravám budú buď pridelené nové ev. čísla, alebo budú jazdiť pod týmito. Novú skriňu dostala aj 7706/II (hotová v februári-marci). Tie ostatné (7717-18, 7791-92) sú modernizované staré skrine, lebo tie nie sú asi až tak hrdzavé...
Koki... ako to vlastne je a preco je to tak ?
Viem, ze je teraz suprava 7602/10, viem, ze boli kedysi INE elektricky co mali cisla 7602 a 7610. Tie su dnes v dakom dezolatnom stave, ci co s nimi je, ci posunovak je z jednej a druha je bufet, ci obytny prives...
Nase terajsie 7602/10 maju ist na reko, ci tie stare dva sroty ? A ak tie stare dva sroty, tak preco nemozu dostat normalne NOVE ev. c. ??? A preco sa nemozu zrekonstruovat tieto terajsie ? To su uz v takom stave, ze len posunovak z nich moze byt ??? Tak takych je v Krasnanoch viac ! Vid dnesne rano, kua !
V poslednej dobe zacali dost propagovat L155. Vyvesky som vydel v L50,98 a v elektrickach premavajucich do Race. Konecne to niekoho napadlo.Este tak dat na peron ZST Predmestie oznacnik s odchodmi a bolo by o.k. .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Beus