7602/10 budú kompletné novostavby na papieroch súčasných T3M. Súčasné 7602/10 sa zmenia na pracák a posunku, 7607 bude pre ˇprevádzkovú slepotu niektorých ľudí rozpálená.
Hádam si nemyslíš, že som to myslel vážne (25Tr) ? Ale keď sa o tom tu hovorilo, snívalo sa mi o tom, že sprvili vedenie len zhruba po ten priesek ako je elektrické vedenie a potom v novinách písali, že nie sú peniaze a viac netreba ?
A myslíš, žeby to v zime vyšlo ten kopček, čo je pri konečnej na pomocný pohon, ak by bol tak na 60% vyťažený? ? Ale teraz vážne, to radšej bus ako duozvrhlosť.
No všetko je pekné ibaže na 43 by stačil minibus možno tak cez týždeň, ale nie cez víkend. A osobne by som to radšej riešil takto:
45: Koliba - Bellova - Krahulčia - Sliačska - OD Slimák, celotýždenne, nové spojenie. interval 45 minút špička, 60 sedlo+víkend,
203: Búdková - Koliba - cez víkend Kamzík každý 2. spoj,
43 nechať ako je
a inú MHD by som do lesoparku nepúšťal.
Ad trolejbus na Kamzík: no neviem. Ak by tá trať bola využívaná, tak by sa tam uživil aj trolejbus. Ale na druhej strane, sú tam úzke cesty, navyše ak je pekný víkend, tak bývajú zapratané autami po oboch stranách. Ak by kapacitne stačil, mohol by tam jazdiť aj ten minibus - ibaže naftové by boli neekologické a neviem či sa vyrábajú aj na zemný plyn.
no tá nová konećná na predĺženej trase by sa kľudne mohla nazývať Kamzík, a tak by nebolo treba ani premenovávať súčasnú konečnú a názov by bol udaný zrejme "správnejšie". Inak, fakt si neviem predstaviť, kde by sa to pri bufetoch točilo, jediné miesto, ktoré asi pripadá v úvahu, by mohlo byť snáď práve to parkovisko na odbočke k veži ? No neviem, či má význam riešiť takéto detaily, keď tej trate sa asi tak skoro (alebo nikdy? ? ) nedočkáme ? Ono faktom ale je, že niekedy by sa nejaká možnosť dopravy priamo na Kamzík zišla, no zase na druhej strane sa dá povedať, že do lesa sa chodí pešo... no fakt ťažko povedať.
Prave som objavil na mape z roku 1985, tu na iMHD je existovala nocna linka na Kolibu (143).. dokaze mi niekto povedat kolko ludi tym priemerne hore cestovalo?
Richard H.: Ja som navrhol nejaké obehy, ale na to by sme potrebovali ešte 1 Sprinter navyše, a to je len tak milión a pol do vrecka. Obeh by bol asi takýto, akože cez víkend: OD Slimák - Lopenícka 151 a späť, m. jazda OD Slimák - Koliba, Koliba - Kamzík 45 a späť, prestávka 20 minút, Koliba - Kamzík 45 a späť, Koliba - Kamzík, Kamzík - Lesopark m. jazda, Lesopark - Patrónka 43, bezpečnostná prestávka 35 minút, 46 na Kačín a späť, tak hore na Kamzík, od Kamzíka na Kolibu a tak ku Slimáku, a tak sa to opakuje
len hlavne to tam nemoze durkovsky objavit, lebo tam dake administrativne budovy vyrastu ? ?
dajme na kacin L33 ? ? keby sa tam niekedy nieco urobilo, tak nejaky sprinter by sa mohol nasadit..ale myslim, ze v najblizsej dobe to nebude... ?
Lebo už pred rokom som išiel na Kolibu 213-tkou veď p. Zima teraz len začína, takže možno sa dočkáme dvestotrinástky aj v marci
Ja len, že na Kačín chodila kedysi L33. No neviem, či by ju bolo vhodné opäťovne obnoviť, keďže aj po tvojich a aj po slovách známych som sa dozvedel, že tam nič nie je ? Snáď by tam mohli niečo vymyslieť, je to dobrá lokalita...
V trolejbusoprajnom genereli z rokov niekedy okolo 1980 - 85 tá trať bola navrhovaná, ak si to dobre pamätám z pozretia.
213 nie je viazaná na nejaký kvantifikovateľný ukazovateľ - napr hrúbka snehovej vrstvy, alebo teplota, alebo nárast počtu IGK oproti víkendu predtým ?
Na Kačíne je veľká lúka, na nej a v jej okolí nejaké ohniská, ďalej sa v lokalite nachádza horáreň, bufet(y), altánky a možno nejaké torzá preliezok a hojdačiek; vedú tade turistické značky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.