Reply on: Vladimír #72697:
Na L61 su prevazne vypravovane klbove plynaky.Co su celkom v pohode vozy no semtam sa vyskytne aj daka lahodka /280/.Dalej L61 sa uz nemota po vsetkych parkoviskach Avionu /zatial/. Po dostavbe OC chodi uz iba k jednemu vchodu.V smere na letisko nezachadza vobec.Na letisku by urcite stacilo zrekonstruovat pristresok.Svojou velkostou je omnoho vhodnejsi ako tie co sa momentalne montuju.A kedze pracujem v blizkosti Avionu mam moznost vydiet naplnenost vozov.Na letisko a z neho sa uz davno nevozi par jedincov.Naplnenost byva cca 30% + - .Po OC Avion je to plne.Tak isto aj L63 dostala zmysel a nechodi prazdna odkedy ju potiahli po Avion.Predtym vozila prevazne vzduch v useku Bojnicka-Zimny stadion.Dost turistov sa mota aj po Avione a tam cakaju na svoj odlet.V tejto chvili ,ked este nemame nic zadratovane by mali posilnit usek Avion-HL.Stanica v spicke prac.dni.
Technopol
L 31 celotýždňova a celodenna premavka interval L31 + 39
L 39 rušiť L63 skratiť po trnavske myto L 67 po galvaniho bez zachadzky na radiovu
L61 klbove trolejbusy - skratená po Avion + lepší interval (určite spoje na letisko bud formou duobusov alebo zatrolejovania až k letisku alebo autobusove poradia)
L 204 valašska -vozovňa trnavka - radiova - Avion
L 205 rajska - ostredky (nahrada za 39)
L 212 Vojenska nemocnica - zimný štadion - trnavka hanacka -Avion
a možno L 60 Letisko (cez ružinovsku a svätoplukovu) - ASMN - šafko (iba smer hl.st) - nabrežie - nový most - zochova - hodžovo nam - Hl.st ?