Reply on: Vladimír #72697:
Na L61 su prevazne vypravovane klbove plynaky.Co su celkom v pohode vozy no semtam sa vyskytne aj daka lahodka /280/.Dalej L61 sa uz nemota po vsetkych parkoviskach Avionu /zatial/. Po dostavbe OC chodi uz iba k jednemu vchodu.V smere na letisko nezachadza vobec.Na letisku by urcite stacilo zrekonstruovat pristresok.Svojou velkostou je omnoho vhodnejsi ako tie co sa momentalne montuju.A kedze pracujem v blizkosti Avionu mam moznost vydiet naplnenost vozov.Na letisko a z neho sa uz davno nevozi par jedincov.Naplnenost byva cca 30% + - .Po OC Avion je to plne.Tak isto aj L63 dostala zmysel a nechodi prazdna odkedy ju potiahli po Avion.Predtym vozila prevazne vzduch v useku Bojnicka-Zimny stadion.Dost turistov sa mota aj po Avione a tam cakaju na svoj odlet.V tejto chvili ,ked este nemame nic zadratovane by mali posilnit usek Avion-HL.Stanica v spicke prac.dni.
Vladimír
Lenže PREČO je to tak? Podľa mňa sa súčasná L61 ani len nesnaží konkurovať taxi!
Na letisko ma za posledný polrok osud nezavial, ale hádam sa nič nezmenilo. Pri mojej poslednej ceste v jednom smere poslali "reprezentatívny" Ikarus 280, ktorý by zasluhoval transparent "To najhoršie, čo doma máme" (hádam aj v celoslovenskom meradle). Zastávka pred letiskom tak isto bez čo i len pokus o nejaký nadštandard.
Takže otázka, PREČO VLASTNE by ktokoľvek, kto priletí lietadlom mal vynakladať úsilie o získanie drobných, za ktoré potom získa exkluzínu jazdu Ikarusom po všetkých parkoviskách Avionu?