Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
No ja som niekedy v novembri zazil celkom zabavneho bezdaka.. Najprv ho vodic 1-ky pred Kapucinskou upozornil ze nech nenadava na celu elektricku, na co odvetil ze uz aj tak vystupuje. Potom podobne ako ja zisiel na Zochovu a nastupil do busu. Opat nadaval. Za hodzovym namestim ho aj tento vodic upozornil nech nenadava. Opat ze "uz vystupujem". Potom som uz len videl ako nastupuje do busu pred nami.. nevedel som ci sa mam smiat alebo plakat...
Ja som raz išiel 30tkou, na Patrónke nastúpil bezdomovec a vodič ho sám od seba na Slávičom vyhodil z busu.
Reply on: fobust #72224:
Mam ale aj dobru skusenost Dlhe Diely 33 duobus kuklovska bol som chori a siel k doktorovi tak som (nastastie ) nic necitil nastupili asi 3 bezdomovci a podla tvari ostatnych okolo asi moc smrdeli tak som na zastavke ZS majernikova upozornil vodica a ten ich !!! okamzite !!! vyhodil z busu! a na dalsej zastavke nastupi lrevizor ?
Reply on: Dlhe Diely MHD #72223:

Ja som raz išiel 204kou od Zimáku na Račko a bol tam príšerný smrad, viezli sa tam bufeťáci z Trnávky, asi z koleska... Proste smrad ako v opičárni. Som si otvoril to okienko na zadnej plošine ako je miesto na kočík a vystrčil hlavu von, aby som mohol dýchať čerstvý vzduch. Vodiča to evidentne naštvalo, nakoľko na na zastávke Trnavské mýto otvoril dvierka a kričal po mne že čo si to dovoľujem, že načo on potom vlastne kúri. Bolo to v zime, ale nebolo veľmi chladno, asi tak ako teraz. Ja som mu odpovedal cez celý voz že v ňom smrdia bufeťáci a mal by ich vylúčiť z prepravy, vyvetrať voz a následne veľmi rád okienkto zatvorím. Ožrani na sedačkách si to ani veľmi nevšimli, pri ich stave sa nečudujem. Vodič škaredo pozrel na mňa, otočil sa, zabuchol v kabínke a išli sme ďalej. Ako keby to mala byť moja vina, že jemu chudáčikovi tam nastúpili ožraté smradľavé hovadá. Nech je rád že som po ňom nežiadal aby ich vylúčil z prepravy! Lebo išiel som aj tak iba dve zastávky a nechcel som ho otravovať. Nakoniec, bolo mi jasné že by to nemalo zmysel.
Reply on: fobust #72222:
No ja to poznam. Omylom som si raz kupil hodinovy listok (stacil pol) 32 hlavna stanica. Jedna romka predavala (akoze) parfemy a jej decko sa za mnou vichcalo na kopcek pri nastupisti 1. Potom nasadnu do 32 aj ja a o dve zastavky sa ma ta ista romka s tym deckom pyta ci si to decko nemoze na mna sadnut ze ona nechce sediet s nim! V tom momente som jej povedal (doslova!!) ,,Pal do riti" a v tom sa ona urazila, ze ako som pokakany ze ona sa so mnou vysporiada ze jej muz ma pride zbit. ? Nastastie som siel bielym tambusom a bol tam vodic tambusu ( byva obcas agresivni ale ku mne je celkom good ? ) A na zastavke zastavil a normalne vyhodil tu romku z busu a vravel ze este raz tak ona uvidi a ze listok nech si aj kupi! No vdaka bohu za toho sofera. I ❤ agresivneho sofera 32 ?
Reply on: KLF #72221:

Ja som raz išiel za vodičom s tým že cestujúci smrdia, otravujú a fajčia cigarety. Vieš čo mi na to povedal? Že to nie je jeho problém.... ?
Reply on: Ámos #72220:
U tychto individui s diplomaciou daleko nezajdes. Len ich to viac vyprovokuje. Ale za vodicom ist mozes... Mne sa nechce ked netreba vodica s tymto otravovat, ked viem, ze to zvladnem sam.
Reply on: Mikimaus #72216:
ak sedim na dvojke a priblizuje sa kumne smrdiace individuum s umyslom sadnut si tak ho razne upozornim nech tak nerobi, aby si nemusel vystupit ked pojdem za vodicom... ?
Reply on: ivanbuto #72214:
A dosť grafikonov má zase chronometráž robenú na sedlo (chvalabohu) a v špičke dochádza k meškaniam.
Reply on: ivanbuto #72214:

Ad 1) Časy sú natiahnuté hlavne z toho dôvodu, aby bola dodržaná paralelnosť grafikonu, preotže eď budeme každú hodinu meniť jazdné doby, nikdy nebudeme mať na zastávkach pravidelný interval. Preto sa jazdné doby menia len súčasne so zmenou intervalu (koniec špičky) a zmenou počtu vozidiel na linke (odchod špičkových vozidiel do vozovne, čerpanie prestávok apod.).
Síce sa mi to nejak extra nepáči, ale výhody nad nevýhodami prevažujú.

Ad 2) V centre to pokladám za nezmysel. Okrem toho aj tak nemôžem krátiť jazdné doby neobmedzene, lebo náhodou bude na každej zastávke stáť 1 vlk a už mám meškanie ako krava. T. j. stačí mať na znamenie zastávky mimo centrum a to cca. každú druhú.

Zastávka sa musí potvrdzovať otvorením dverí ALEBO zadaním na palubnom počítači, pokiaľ zastávka NIE JE definovaná ako na znamenie. Na zastávke, ktorá nie je na znamenie, je vodič povinný zastaviť a pokiaľ neotvára dvere, môže požiadavku potvrdiť na PP.
Reply on: ivanbuto #72214:

2. To je vážne rozhodnutie, ktoré musia odboriť na DPB viacerí na rôznych pozíciach. Samozrejme, že sa o tom uvažuje. Ale veľmi dobre sa zvažujú okrem pozitív aj všetky negatíva.
Reply on: KLF #72213:
Pravdu vravis ? Ja si povacsine v MHD radsej postojim a ked si sadnem tak na solo sedacku aby som sa vyhol nejakemu individuu ? Tiez ma kaka uz takato doprava a vazne zacinam od leta jazdit vozom , aj ked to bude drahsie...ale co uz ?
Reply on: ivanbuto #72214:

1. Su.
Reply on: Mike #72203:
V súvislosti s touto témou by ma však zaujímalo nasledovné:

1. Nie sú niektoré grafinkony nastavené tak, že sa treba (mimo špičky) zbytočne motať kvôli dodržaniu odchodov?

2. Nebolo by vhodné, ako už bolo spomínané, navrhnúť po istej dobe všetky zastávky na znamenie, a následne aj skrátiť grafikony?

Prečo je pre potvrdenie zastávky nutné otvoriť dvere? Niekedy večer sa napr. vo voze vezú štyria ľudia, a je jasné, že nikto nevystupuje. Nebolo by lepšie zrušiť túto požiadavku?
Koxo, ja sa ani tym ludom nedivim, ze uprednostnia po meste drahsiu dopravu osobnym autom, ale pohodlnu, ako MHD. Kua, idem busom do Petrzky k Tescu... najprv si sadne za mna nadrbany cigan co mi liezol na nervy. Potom si ku mne sadlo pripecene dievca vo veku cca 11 rokov (ale vypadala na 15, kazdopadne nebolo to uz male decko) a zacala na cely bus, na plnu hubu pisklavym hlasom mamicke (alebo babicke) vypravat co sa naucila na hudobnej skole. Ta potom vystupila a hned si sadol ku mne taky nejaky drbko, tiez ozraty. Smrad jak hovado. Ten samozrejme zaspaval a zacal sa valat po mne. Normalne jak zaspal, tak sa zvalil na mna, hlavu si oprel o moje plece, do puce sme vyzerali jak buzeranti !!! Ja som penil ! K tomu este ten yiebo odzadu sa ma zacal pytat maximalne nezrozumitelne, ci uz bolo Tesco, tak som ho hned poslal kam patri. Nastastie uz som pomaly vystupoval, ale ten zvaleny na mna furt... ludia kukali. 😢 Kua, tak som sa postavil, 2x ho kopol ho a este mu pridrbal. 😢 Kua, sila...
fakt som si kladol otazku, preco slusni vlcaci ludia co si platia cestovne musia toto trpiet. 😢 Fakt som si povedal, ze radsej si priplatim tych par korun navyse a budem jazdit vsade autom. 😢 POHODLNE !!!
Yiebal toto pes... 😢
V tej reklame na SKODU je 3708 a nie 3707 ako niekto spominal . "A ze cakate na lepsiu ponuku" , vsak kratke tamy su v porovnani s plynakmi alebo niektorymi sormi ovela lepsie na tom ako napriklad 3703 . ?
Reply on: richardhudec #72184:
No, tentokrat sa tam motali aj dispeceri, takze to asi nebolo to co bezne ?

Re #72188 S499.1023: pretoze niekto by mohol vcas pochopit ze je nedaleko predajne DPB a zneuzit to na napr. kupenie elektricenky ?

No, omnoho vacsim problemom pri transparentoch byvaju zastavky na znamenie pri vodicoch ktory nemaju tolko inteligencie aby potvrdzovali zastavky.. rekord co si pamatam je ked pred botanickou zahradou zahlasila 28-cka "Nasleduje zastavka: Morava" ? no a potom je tiez problem, pokial ako spominal S499.1023 vodic vypne drahove kriterium, a potom caka na dobiehajuce babky tak to skonci tak ze pri poluse 1-ka zahlasi "konecna zastavka, prosim vystupte".

Najidealnejsie by bolo GPS, pripadne (pokial je to technicky mozne) pri elektrickach riesit tieto veci senzormi v kolajniciach.
Reply on: S499.1023 #72188:
Plne súhlasím, len to by chcelo najprv nakalibrovat tachografy, aby nesnímali ani menej, ani viac, potom doladiť metráže, aby sa nestávalo, že sa BUSE občas pýta "Zastávka?" čo vodiči považujú za otravné a automaticky dráhu vypínajú (a prípadne pri dlhometrážnych zastávkach zväčšiť toleranciu, len neviem či sa to vôbec dá špecificky pre niektoré zastávky), a nakoniec ešte naučiť vodičov jazdiť zásadne so zapnutou dráhou, s výnimkou odôvodnených prípadov. 😉

eripmav: V tom, čo povedal S499, žiadnu kontradikciu nevidím - skutočne vo VŠETKÝCH vozidlách je informácia od snímača dráhy privedená do palubného počítača. To, že v niektorých je ten snímač dráhy pokazený, alebo je preseknutý ten káblik, je naozaj iný problém, ale rozhodne sa nedá povedať, že by v týchto vozidlách informácia o dráhe nebola, akurát kvôli závade nie je použiteľná. Stačí tak? 🙂
Reply on: S499.1023 #72207:
povedal si:
1. "Vo VŠETKÝCH vozidlách. "
2. "Že dráhové kritérium na niektorých vozidlách nefunguje, je iný problém a že vodič môže dráhové kritérium vypnúť, je zase iný problém"

takze drahove kriterium je vo vsetkych vozidlach, az na tie kde nefunguje a kde je vypnute. neviem ci sa mam smiat ? pripomina mi to rozne vtipy... vsetci cestujuci si cvakaju listky. ze niektori chodia na elektricenku, je iny problem a niektori nacierno, to je zase iny problem ?
Reply on: Mike #72206:
no lenže podňa mňa na Karosách to nefunguje a preto to vodiči robia ...
a čo som si ja všimol na 28, tak keď ideš SORom, tak tam to ide automaticky, vodič nemusí robiť nič, prípadne niekedy, keď mu to po 5 zastávke na znamenie nesedí, si to opraví a ide sa ....
ale zas ked ideš Karosou, tak bud vidíš šoféra skláňať sa k palubáku, alebo počuješ dvere... tam podľa mňa nemajú automatické prehadzovanie....
A ked som išiel minule 28, vodič na palubák zabúdal, a potom bol podla palubáku v meškaní 6 minút a 5 zastávok dozadu... a v skutočnosti mal meškanie len 2 minúty ...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.