Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kami #71129:
Samozrejme dal som sa zmiasť zlým označením.
jednoznačne sa jedná o IK 280 + IK 283 . Ik435 . Ik412 + 434 su v podstate najlepšie busy aké DPB má.
Reply on: Mike #71051:
No napr. cez vikend stretnes aj voz s 3 min. naskokom
Re 71058: vypadla ti 212 ?
Re 71063: No len chyba obsluha Noveho Mesta celodenne. Ja by som to dal takto: 2 na Zlate s dvojnasobnym intervalom 6 nechat celotyzdenne a 1 do Ruzinova.
Re 71068: No 15 metrove t-busy: Myslim, ze by sa bez nich prezit dalo.
Reply on: Nal Sehel #71126:
da sa suhlasit, ale len v pripade ze pod I435 myslis I28x. Tie vozy su skutocne na dozitie. 😛
Reply on: S499.1023 #71093:
V prednej pravej casti , ale ktore sedadlo presne to neviem uz. Boli to prve dvere co otvoril.
Reply on: S499.1023 #71096:
Apropo je jasné, že aj Karosa B732 + 741 nikdy nespĺňali EU normy - čo myslíš prečo ich bývala ČSSR na západ nemohla predať, keď si odmyslím, že to bolo s ohľadom na bus s komunistického štátu ?????
Reply on: S499.1023 #71096:
Môj zlatý krásny - keď sa vyrábali Ik435 +Karosa B732 a 741, zrejme si pozabudol, že sme nielen neboli v EU ale sú to pozostatky predpisov bývalej ČSSR a tie predpisy preto mali toľko výnimiek. Samozrejme ak urobíš GO mal by bus spĺňať predpis jeho prvotnej výroby. Ja len chcem podotknúť, že GO Ik435
sú zbytočné vynaložené prostriedky, už len s toho dôvodu, že tento bus je nevyhovujúci pre MHD trebárs len pre svoj vysoký podvozok a stoho vyplývajúceho nastupovania, čo by Ti potvrdili predovšetkým starší občania. To, že sa GO robí v Maďarsku ešte neznamená, že to musíme zákonite robiť aj na Slovensku - nepotvrdzuje to dobré strategické rozhodnutie. S ohľadom na prácu vodiča by som GO Ik435 úplne odmietol - čo myslíš koľkokrát musí vodič počas služby preradiť rýchlosť. Ja si to obdobie jazdenia na Ikarusoch, keď som ešte jazdil pamätám a môžem Ti prisahať, že veru ma často po službe ľavá noha bolela, preto jednoducho do MHD len a len AUTOMATIKA. Preto si aj myslím že GO+CNG krátkych Karos s mechanickou prevodovkou je krok späť,
a v dnešnej hustote dopravy vodičovi strpčuje prácu. Ako si sám tvrdil bol si vodičom tiež, tak zrejme vieš o čom tu píšem.
Reply on: Sommelier #71123:

Skor ci neskor zaplatia. Ako tot chlapik co nezaplatil zopar pokut a teraz mu exekucne strhavaju z platu 43.000 😃
Nad zivnostnikmi som tiez uvazoval, len jeden hacik to ma. Odbory DPB... Pochybujem, ze by nieco take dovolili.
Ten kto chce zaplatit namieste, zaplati aj cez zlozenku. Alebo by mohol namieste cez terminal kartou rovno na ucet DPB o com by dostal doklad. Revizor by vsak do ruk od cestujuceho prachy nedostal. Bali by sa potom brat uplatky - ved keby ich niekto videl na zastavke ako beru bankovky - znamena to jedine...
Reply on: Emo #71116:
Ale na Wustenrot ci na Nivy uz nie...
Reply on: Ámos #71053:
a si sa úplne zbláznil. ?
Skúsil si po niekom niekedy súdnou cestou vymôcť 3 500,- Sk ? Nie. pretože to by si nedával. ?
Revízor by mohol byť kľudne živnostník (ideál) na začiatok by sa mohlo jednať o outsourcing DP, prípadne osobnú kontrolu vodičom (nastupovanie prednými dverami,...) na vybraných linkách.
Reply on: eripmav #71113:
? ? ?
Reply on: Ámos #71053:
korupcia... platby turistov bez dokladu,...
Reply on: aquila #71105:

Aquilo, nehnevaj sa, ale to aké čísla si tam pohádzal ?
Reply on: eripmav #71113:
Distribúcia prostriedkov z Eurofondov je nastavená nesprávne a nelogicky.
HDP na obyvateľa nikdy nemôže byť objektívnym ukazovateľom alebo podkladom pre realizovanie určitých foriem spoločnej finančnej pôžičky, tobôž nie v doprave.
Svoju daňovú decenralizáciu si nechaj na neskôr. Ono je to všetko v poriadku (priaznivý predpoklad pre Slovensko – máme (ešte) dostatok vody) pokiaľ hovoríš o vzdialenejšej budúcnosti. Ale prosím Ťa nespájaj ju s Eurofondami.
Inak v poho, len nemôžeš očakávať, že sa to spraví tak rýchlo. A dúfam, že to s tým, že by bolo lepšie keby to platil štát si nemyslel vážne. 🙂
Reply on: Ámos #71053:
Z akého dôvodu?
Reply on: Dopravák #71038:
a ver tomu, že na každej Ti niekto dobieha..."

Preháňaš, určite nie na každej. Čím sa nechcem zastávať dobiehajúcich, viem že podľa Prepravného poriadku majú byť oni včas na zastávke.
Reply on: Ámos #71022:
"Ale ked si zoberes, ze spojenie Karlovka - Zochova existuje elektrickami, ale spojenie Karlovka - Dostojevskeho nie"

Môžeš ísť L12 na Šafárikovo nám. a Dostojevského rad je hneď vedľa. ?
Reply on: N/A #71080:
A načo to zbytočne meniť? Podľa mňa sú ľudia už zvyknutí na terajšie označenia.
Dnes som odfotil detial uchytenia prednej kuplovacky na vozidle 7950. 😉 Blbost, ja viem, ale skusam novy fotak. 😉

http://www.skala.sk/foto/IMG_0169.JPG
Add Eurofondy a Bratislava. Eurofondy su spravne a logicky nastavene tak, ze region, ktory prevysuje svojim HDP na obyvatela priemer EU, co Bratislava prevysuje nemoze cerpat fondy urcene napriklad na vyrovnavanie rozdielov medzi regionmi, ved to je logicke a dokonca spravne. Bratislava by predsa ziadne eurofondy nepotrebovala, keby sme tu mali DANOVU DECENTRALIZACIU, a s to system eurofondov aj predpoklada... ze ked je region, kde sa vytvori HDP o vyske >100% priemeru EU, tak sa tu z toho objemu penazi aj zaplatia dane, a prislusna samosprave teda ma dostatok penazi. Predstavte si, ze napriklad dan z prijmu fyzickych osob, ktora v sucasnosti ide takmer cela do prijmu obci, by ostavala v mieste pobytu fyzickej osoby (obcana, teda trvaly pobyt), alebo nebodaj v mieste vykonu zamestnania (teda este aj vsetci prichadzajuci, co je este logickejsie, dan sa ma platit na mieste prislusno, kde k tvorbe doslo - na mieste zamestnania). V tom pripade by sa Bratislava mohla na eurofondy pozerat ako na ubohu almuznu chudobnym regionom a nevedela by co s miliardami korun... Tak je system nastaveny, len bohuzial nasi trapni akoze-chceloby-reformatori typu Niznansky povedia v EU ze "mame fiskalnu decentralizaciu" a mame tu ten Niznanskeho totalny paskvil, nezmysel, kde dane su centralne prerozdelovane (ale s pokojnym xichtom to nazve decentralizacia) a dokonca aj osobitne doprava je vyriesena priam idealne - mesto ma DPB, VUC ma peniaze, ale plati len SAD a este sa tu pridava samozrejme ZSSK, ktora takisto vozi ludi z tych istych miest ako SAD, ale ZSSR plati priamo stat - vacsi bordel a nezmysel a neprehladnost a nespravodlivost sa ani neda urobit - to uz naozaj by bolo lepsie, keby vsetko riadil a platil stat centralne, ako ked to platia 3 urovne statnej spravy, kazda nieco ine a kazda z inych penazi...
Reply on: S499.1023 #71111:
ale to je chyba mesta. je jasne, ze potom v DPB nikdy nic normalne zbudovane nebude a budu pustat do eteru take hovadiny ako potreba duobusov za miliardu korun 🙂

co sa verejnej dopravy tyka, tak tam problem nevidim, resp preco by sa SADkam mali davat $$$ na rozvoj.

ohladne mestskej dopravy je to kusok o inom, ale tam zase zlyhava ZMOS a samozrejme aj BA radnica. proste oni sa o EU fondy vobec ale vobec nezaujimaju...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.