Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eripmav #71063:
no povodne som chcel v celom meste len linky 😃 ale bolo by to moc radikalne a aby ste nepovedali, chcel som vyuzit vsetky obratiska...
Reply on: Ike #71062:
to je nanic riesenie dalo by sa redukovat zrusenim 12 a 2 a predlzenie 1 po zlate piesky namiesto 2 by mohli pouzit prave 1 a na trnavskom 8, a namisto 12 mozu pouzit 4
Reply on: Ike #71062:
Dakujem neprosim si tvoju linku 2 ako jedinu do Ruzinova. Predpokladam, ze v Ruzinove nebyvas. Cim si to zasluzil prave Ruzinov? Redukcia liniek - ano suhlasim, ale ked mam z Ruzinovskych liniek nejake zredukovat - tak to bude L8, a medzi L14 a L9 je to vpodstate jedno - idu skoro rovnako po centrum a niekomu je blizsie a lepsie ist na obchodnu, niekomu na jesenskeho, ale rucim ti za to, ze nie len ja, ale minimalne 80% ludi vyuzivajucich elektrickovu dopravu na ruzinovskej radiale nechce L8 a chce L9 alebo L14. Pravdupovediac, prestup na trnavskom z L8,9,14 na autobusy a trolejbusy iduce na stanicu je castokrat rychlejsi, tak nechapem, preco ma linka ist na stanicu a kazdy iduci do mesta by mal prestupovat ?
Reply on: Ike #71061:
skor by som zredukoval elinove linky....
styri zakladne s hustym intervalom
1 Dubravka - Tunel - Spitalska - Zlate Piesky
2 Hlavna stanica - Ruzinov
3 Raca - Obchodna - Jesenskeho/Safko - Karlova Ves
4 Hlavna Stanica - Centrum
a spickove
5 Karlova Ves - Vazovova
6 Kamenne - ZST Nove mesto
7 Nam l. stura - ZST Vinohrady
Reply on: N/A #71058:
moc komplikovane... radsej porade... 201-214
Reply on: Nal Sehel #71054:
Ziadna EU nezakazuje GO vozidla. Aspon si myslim, ze je to blbost... A Ik435 maju Euro 2 motory... Nemyslim si, ze je to najhorsie a ze prave tieto vozy ti EU zakaze generalkovat...
Uvidime ci na to tu este niekto zareaguje a da veci na spravnu mieru.
Reply on: Ike #71055:
To som chcel povedat, ze DPB nechce aby chodili autobusy a elektricky subezne, ale chce tie spoje nadviazat... no je to paradox, lebo to akosi nefunguje...
Reply on: Dopravák #71038:
to cakanie som myslel v ramci moznosti... napriklad ked prestupujem z 20 na 5 v Dubravke... podla CP by som to mal stihnut... no ked vystupujem z 20, 5 uz zatvara dvere a ide prec... pritom nic ho neponahla, ta minuta by ho nezabila a mohol by sa dovtipit ze ludia asi budu chciet prestupit...

detto v raci ked ides z elektriciek na 56 co chodi raz za pol hodinu... 56 prejde okolo elektricky z ktorej vystupuju utekajuci ludia na 56, ale ta 56 sa tvari ako by ich nevidela a veselo im zavrie dvere pred nosom... o tomto hovorim, nie o tom ze idem z domu na poslednu chvilu na zastavku...

napr minule som meskal na cviko, chodievam 12:39 z DNV na Novomestsku (prichod 12:43) a 12:46 mi ide 28...
nuz a 20 meskala a 28 isla s 2 minutovym predstihom... som z tej 20 letel rychlostou svetla, a ten 28 ma nepockal... ani ostatnych ludi co takto so mnou cestovali
Reply on: Ámos #71046:
musím ťa trochu vyviesť z omylu. 1. k435 sa nebudú a ani nesmú obnovovať GO, lebo nespĺňajú normy EU a bol by to krok späť. 2. S tou postupnou obnovou by to bolo ok keby to fungovalo. 100 nových busou treba okamžite a potom začať s postupnou obnovou ďalších busou a takto udržiavať vozový park v dobrom stave. A ver, že aj 100 nových busou je málo. ešte je ďaleká budúcnosť električky v Petržalke - ja osobne tomu začnem veriť až bude postavená 1. trať, dovtedy sú to len plané predvolebné a oblbovacie keci a aby sme sa nedivili,že odrazu nám magistrát oznámi, že ešte treba nové projekti atď. - veď to už za posledných 30 rokov o stavaní metra v BA poznáme.
Reply on: Mike #71050:
A samozrejme platbu pokut namieste uplne zrusit. Zlozenky rozdavat...
Reply on: Mike #71049:
V tom pripade je nacase prijat dalsich...
I am very sorry.

Ehm, jazda v náskoku: dnes tak vidieť jazdiť niekho s náskokom 3 minúty, to je podľa mňa zázrak. Mne sa to nestalo už veľmi dááávno. Náskok 2 minúty sa ešte vidieť dá.
Ošetriť sa to dá preventíve - skrátením chronmetráže, nakoľko v Bratislave večer a cez víkendy chvalabohu skoro vôbec nie sú zápchy až na pár výnimiek.
alebo regresívne - krátením výkonnostných odmien, ale to by sa museli prelustrovať všetky DAtky a každého jedného by museli postihnúť a to sa tak ľahko nestane (lebo brigádnici, lebo protekcia, lebo vodič sa vyhovorí, že tu môže mať +2 a inde chytí červené, zápchy a raz- dva je z toho -3)
čo som počul z viacerých celkom dôveryhodných zdrojov, revízory majú zíkladný plat dosť nízky, moznož až nižší ako prriemerný plat v SR. Ale od pokuty majú dosť vysoké percento, obávam sa, že je to viac ako tých 30%, neviem, či nie 40%, alebo 45% tak nejak. No a vďaka tomu majú taký plat, že vám sa o otm ani nesníva. ? Stavím sa s hocikým o hocičo, že ervízor, ak chce , a to určite chce, tak pod 50 000 mesačne neklesne. Podľa vyjadrení ich samotných, a oni nemajú dôvod uvádzať vyššie sumy, ako reálne zarábajú, majú mesačne 70 000 - 80 000. Povráva sa, že napr taký fenomén ako "Mireček" máva pravidlene okolo 100 000. Ale to bude tým, že je v okolí Hl. St, inkasuje v eurách a bez bloku ?
čo som počul z viacerých celkom dôveryhodných zdrojov, revízory majú zíkladný plat dosť nízky, moznož až nižší ako prriemerný plat v SR. Ale od pokuty majú dosť vysoké percento, obávam sa, že je to viac ako tých 30%, neviem, či nie 40%, alebo 45% tak nejak. No a vďaka tomu majú taký plat, že vám sa o otm ani nesníva. ? Stavím sa s hocikým o hocičo, že ervízor, ak chce , a to určite chce, tak pod 50 000 mesačne neklesne. Podľa vyjadrení ich samotných, a oni nemajú dôvod uvádzať vyššie sumy, ako reálne zarábajú, majú mesačne 70 000 - 80 000. Povráva as, že napr taký fenomén ako "Mireček" máva pravidlene okolo 100 000. Ale to bude tým, že je v okolí Hl. St, inkasuje v eurách a bez bloku ?
Reply on: AAA #71042:
predovšetkým by sa mala začať poriadnejšie kontrolovať a postihovať jazda v náskoku.
Jedna príhoda zo včera: Idem si L31 smer Račko. Za Vazovovou sa postavili revízori, že idú kontrolovať. Prvý (vpredu) v pohodičke, ale druhý (pri kĺbe) stále stál a prehľadával vrecká - nemohol nájsť preukaz. ? Prekutral všetko možné, potom sa prešiel k predným dverám a späť a zachvíľu ešte raz. Nakoniec ho vodič pustil na semaforoch na Račku von. ? Viacerí v buse sa na ňom bavili. Len na okraj, ten prvý ulovil dvoch bez lístka. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.