to je nanic riesenie dalo by sa redukovat zrusenim 12 a 2 a predlzenie 1 po zlate piesky namiesto 2 by mohli pouzit prave 1 a na trnavskom 8, a namisto 12 mozu pouzit 4
Dakujem neprosim si tvoju linku 2 ako jedinu do Ruzinova. Predpokladam, ze v Ruzinove nebyvas. Cim si to zasluzil prave Ruzinov? Redukcia liniek - ano suhlasim, ale ked mam z Ruzinovskych liniek nejake zredukovat - tak to bude L8, a medzi L14 a L9 je to vpodstate jedno - idu skoro rovnako po centrum a niekomu je blizsie a lepsie ist na obchodnu, niekomu na jesenskeho, ale rucim ti za to, ze nie len ja, ale minimalne 80% ludi vyuzivajucich elektrickovu dopravu na ruzinovskej radiale nechce L8 a chce L9 alebo L14. Pravdupovediac, prestup na trnavskom z L8,9,14 na autobusy a trolejbusy iduce na stanicu je castokrat rychlejsi, tak nechapem, preco ma linka ist na stanicu a kazdy iduci do mesta by mal prestupovat ?
skor by som zredukoval elinove linky....
styri zakladne s hustym intervalom
1 Dubravka - Tunel - Spitalska - Zlate Piesky
2 Hlavna stanica - Ruzinov
3 Raca - Obchodna - Jesenskeho/Safko - Karlova Ves
4 Hlavna Stanica - Centrum
a spickove
5 Karlova Ves - Vazovova
6 Kamenne - ZST Nove mesto
7 Nam l. stura - ZST Vinohrady
Ziadna EU nezakazuje GO vozidla. Aspon si myslim, ze je to blbost... A Ik435 maju Euro 2 motory... Nemyslim si, ze je to najhorsie a ze prave tieto vozy ti EU zakaze generalkovat...
Uvidime ci na to tu este niekto zareaguje a da veci na spravnu mieru.
To som chcel povedat, ze DPB nechce aby chodili autobusy a elektricky subezne, ale chce tie spoje nadviazat... no je to paradox, lebo to akosi nefunguje...
to cakanie som myslel v ramci moznosti... napriklad ked prestupujem z 20 na 5 v Dubravke... podla CP by som to mal stihnut... no ked vystupujem z 20, 5 uz zatvara dvere a ide prec... pritom nic ho neponahla, ta minuta by ho nezabila a mohol by sa dovtipit ze ludia asi budu chciet prestupit...
detto v raci ked ides z elektriciek na 56 co chodi raz za pol hodinu... 56 prejde okolo elektricky z ktorej vystupuju utekajuci ludia na 56, ale ta 56 sa tvari ako by ich nevidela a veselo im zavrie dvere pred nosom... o tomto hovorim, nie o tom ze idem z domu na poslednu chvilu na zastavku...
napr minule som meskal na cviko, chodievam 12:39 z DNV na Novomestsku (prichod 12:43) a 12:46 mi ide 28...
nuz a 20 meskala a 28 isla s 2 minutovym predstihom... som z tej 20 letel rychlostou svetla, a ten 28 ma nepockal... ani ostatnych ludi co takto so mnou cestovali
musím ťa trochu vyviesť z omylu. 1. k435 sa nebudú a ani nesmú obnovovať GO, lebo nespĺňajú normy EU a bol by to krok späť. 2. S tou postupnou obnovou by to bolo ok keby to fungovalo. 100 nových busou treba okamžite a potom začať s postupnou obnovou ďalších busou a takto udržiavať vozový park v dobrom stave. A ver, že aj 100 nových busou je málo. ešte je ďaleká budúcnosť električky v Petržalke - ja osobne tomu začnem veriť až bude postavená 1. trať, dovtedy sú to len plané predvolebné a oblbovacie keci a aby sme sa nedivili,že odrazu nám magistrát oznámi, že ešte treba nové projekti atď. - veď to už za posledných 30 rokov o stavaní metra v BA poznáme.
Ehm, jazda v náskoku: dnes tak vidieť jazdiť niekho s náskokom 3 minúty, to je podľa mňa zázrak. Mne sa to nestalo už veľmi dááávno. Náskok 2 minúty sa ešte vidieť dá.
Ošetriť sa to dá preventíve - skrátením chronmetráže, nakoľko v Bratislave večer a cez víkendy chvalabohu skoro vôbec nie sú zápchy až na pár výnimiek.
alebo regresívne - krátením výkonnostných odmien, ale to by sa museli prelustrovať všetky DAtky a každého jedného by museli postihnúť a to sa tak ľahko nestane (lebo brigádnici, lebo protekcia, lebo vodič sa vyhovorí, že tu môže mať +2 a inde chytí červené, zápchy a raz- dva je z toho -3)
čo som počul z viacerých celkom dôveryhodných zdrojov, revízory majú zíkladný plat dosť nízky, moznož až nižší ako prriemerný plat v SR. Ale od pokuty majú dosť vysoké percento, obávam sa, že je to viac ako tých 30%, neviem, či nie 40%, alebo 45% tak nejak. No a vďaka tomu majú taký plat, že vám sa o otm ani nesníva. ? Stavím sa s hocikým o hocičo, že ervízor, ak chce , a to určite chce, tak pod 50 000 mesačne neklesne. Podľa vyjadrení ich samotných, a oni nemajú dôvod uvádzať vyššie sumy, ako reálne zarábajú, majú mesačne 70 000 - 80 000. Povráva sa, že napr taký fenomén ako "Mireček" máva pravidlene okolo 100 000. Ale to bude tým, že je v okolí Hl. St, inkasuje v eurách a bez bloku ?
čo som počul z viacerých celkom dôveryhodných zdrojov, revízory majú zíkladný plat dosť nízky, moznož až nižší ako prriemerný plat v SR. Ale od pokuty majú dosť vysoké percento, obávam sa, že je to viac ako tých 30%, neviem, či nie 40%, alebo 45% tak nejak. No a vďaka tomu majú taký plat, že vám sa o otm ani nesníva. ? Stavím sa s hocikým o hocičo, že ervízor, ak chce , a to určite chce, tak pod 50 000 mesačne neklesne. Podľa vyjadrení ich samotných, a oni nemajú dôvod uvádzať vyššie sumy, ako reálne zarábajú, majú mesačne 70 000 - 80 000. Povráva as, že napr taký fenomén ako "Mireček" máva pravidlene okolo 100 000. Ale to bude tým, že je v okolí Hl. St, inkasuje v eurách a bez bloku ?
Jedna príhoda zo včera: Idem si L31 smer Račko. Za Vazovovou sa postavili revízori, že idú kontrolovať. Prvý (vpredu) v pohodičke, ale druhý (pri kĺbe) stále stál a prehľadával vrecká - nemohol nájsť preukaz. ? Prekutral všetko možné, potom sa prešiel k predným dverám a späť a zachvíľu ešte raz. Nakoniec ho vodič pustil na semaforoch na Račku von. ? Viacerí v buse sa na ňom bavili. Len na okraj, ten prvý ulovil dvoch bez lístka. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A