Reply on: Sommelier #68791:
"Nevidím a necítim najmenšiu potrebu uvažovať nad zrušením a zakopaním Štúrovej, Nám SNP, Špitálskej, Nábrežia, Obchodnej, Mostovej - nikto z Vás jasne neoznačil miesta, (ktoré, ako vieme musia byť minimálne 3) kde by sa mali nachádzať vjazdy a výjazdy električiek z tunelov - a ako som už spomínal nevedia to ani na magistráte a neviete to ani vy. A z môjho pohľadu to je síce technicky možné, ale prakticky už nie."Podľa môjho názoru je totálnym nezmyslom chcieť zakopať úsek typu Šafko-Lazaretská. Na tak krátkom úseku je prínos v zrýchlení dopravy minimálny. O tom, kde by mali byť vjazdy, sme diskutovali s yalem v #46379, #46745, #46756 a #46761.
Martin Fundárek
1.,3. Holt si musíme vybrať, či chceme mať z električky mestotvornú múzejnú dráhu alebo nosný systém.
2. Nenapadá ma nijaký spôsob, ako vyriešiť problém odbočenia zo Špitálskej zmenou organizácie tak, že by sa nevylúčil nijaký smer a bola by zachovaná priepustnosť križovatky.
4. Súhlasím, že odstránením jedného kolízneho miesta sa nedosiahne výrazné zvýšenie rýchlosti. Ale keď električka musí brzdiť kvôli kolíznym bodom každú chvíľu, dokopy to už dá slušné zdržanie. S Prahou súhlasím, avšak s výhradou, že tam plní funkciu NDS metro.
5. Plný súhlas, riešiť organizačne vykopaním amíkov na Turecký vrch, kde sa môžu hoci zamínovať, a zrušením nového vjazdu pod Carlton.