Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KLF #68604:
A keď sa bude Cigán sťažovať, bude mať vodiš dosť veľký problém. Tie tebou navrhované riešenia sú jednoduché, vyzerajú pekne, ale úplne kóšer nie sú.
Reply on: Sommelier #68602:
No a aký bude mať tá relácia vplyv na reláciu trebárs Petržalka - centrum? Pokojne už dnes cestuj z PB na HLST a odtiaľ do DNV, to je normálne. Ale radiálne prepravné prúdy to neovplyvní, lebo sa jedná o komický podiel z celkového počtu vykonaných ciest.
A už prestaň KONEČNE blúzniť o tom, že ľudia musia do centra aj keď nechcú. Musia tam preto, lebo väčšina tam chce. Bodka.
Reply on: Sommelier #68603:
Bože, aké umelo vytvorené platformy? Nepletieš si prevádzkovateľa dopravy s koordinátorom?
Reply on: intony.sk #68605:
No ved aj mne vcera. 😉 Ktovie, ci to ten 87ckar tu necita... hehe. 😉
Reply on: KLF #68604:
To mi pripomínalo tvoj manuál. ? ?
Zazitok z vcerajsej vecerno-nocnej 87. 😉 Smer Petrzka. Na Slovnafte nastupil asi 30-rocny mierne pripity cigan. Najprv si prisadol k jednej holke, obtazoval... odsadol si k druhej... obtazoval... ta sa postavila, sla inde. Dosiel za nou. To uz ho zacal okrikovat nejaky chlapik, tak si prisadol k nemu a daco mu "dohovoril". Potom si odsadol a siel k dalsej holke. Uz smeroval dozadu ku mne (sedel som uplne vzadu hore v Karose), lebo tam sedela dalsia baba, tak som sa tesil. Ale pri 3. dverach zbadal inu, ta odisla dopredu, tak siel za nou. Obtazovania boli slovne aj fyzicke. Na moste Apollo, ked uz vsetky baby stali pri vodicovi vodic zastal (v strede mosta 😉 ) a dohovoril mu. Cigi mu vynadal, tak vodic siel dalej. Obtazoval dalej (chytal za vlasy, hladkal na hlave a podobne 😉 ), vodic zastal chytil cigiho (bol pri 1. dverach), otvoril dvere a kopacka von z busu, ale drsna kopacka. 😉 Na zjazde z Apolla. Zavrel dvere a siel prec. Daco ruplo pod zadnou napravou. ;)))))
No takze... myslim si, ze VELMI ucinny sposob ako zaobchadzat s vandalmi. Nevolat dispecera, ani policiu. Naco ? Stali by sme tam 30 minut. Sikovny vodic. 😉
Reply on: Emo #68601:
ehe, až na to, že použijú na takmer identický druh dopravy z dzedziny do dzedziny iného dopravcu, len preto, lebo sa určité dediny stali mestskými časťami pred pár desitkami rokov ? Tam je ten rozdiel ?! SAD a DPB sú umelo vytvorené platformy, ktoré už dávno mali fungovať pod jednou strechou v 50 km okolí od BA. Alebo chceš povedať, že to je dobre a správne ?
Reply on: S499.1023 #68570:
Relácia PB - DNV by mohla byť časom vykonávaná cez Petržalku či Nové Mesto - Pražská koľajovou dopravou - t.j. mimo centrum (resp. ASMN).
Ja nepopieram súčasné dopravné vzťahy, kedy ľudia aj keď nechcú musia do centra.
Dostupnosť centra je postačujúca prakticky zo všetkých smerov, pracovať treba na zvýšení jej kvality.
Zachovávanie súčasnej radiálnej koncepcie s víziou centrálneho prestupu si muožu dovoliť mestá, ktoré v súčasnosti a výhľadovo nečelia tak živelnej výstavbe a rozvoju ako Bratislava.
Reply on: Sommelier #68569:
Ale ten cestujúci z Pezinka príde do BA SADkou a SADkou bude aj pokračovať. MHD ho nezaujíma. Takýto cestujúci cez BA len TRANZITUJE - preto je to TRANZITNÁ doprava čo sa neda povedať o preprave Biskupice - DNV.
Reply on: jandro #68582:
Ale prečo práve električky by mali byť zadrmo?
Reply on: eripmav #68515:
"a tym ze je nieco zadarmo - platene z dani"

Ak ja za niečo zaplazím daň, tým pádom to neužívam zadarmo.
Reply on: jandro #68593:
vlastne si si odpovedal ...

"ako sa co najpohodlnejsie a najrychlejsie dostat na nejake miesto v BA"

vyplyva z toho ze toto nie je splnene

"takych, do ktorych sa nebudu hanbit chodit bezni ludia"

ad. problem MHD.. 🙂 cestoval si niekedy z DNV? nie? skus... za to ze bus = sardinkaren nemoze IAD, praveze tomu pomaha, pretoze nebyt ludi co maju moznost cestovat autom, tak 21ka vyzera ako Tibetska MHD ze sa vozime na strechach a zaveseni na podvozkoch...
Reply on: tomas1 #68591:
Aj ja dávno hovorím, že cena nie je jediné kritérium, podľa ktorého sa ľudia rozhodujú, či použijú verejnú dopravu. Radšej mierne zvýšiť ceny lístkov a investovať, ako takto živoriť. Možno sa mierne zníži počet cestujúcich, ale aspoň nebude treba kupovať toľko busov ?

Aby bolo jasné, nie som proti dotáciam do verejnej dopravy, ale keď nestačia, treba prispôsobiť cenu, nie kvalitu.
Reply on: tpmm #68594:
Ver tomu, ze bolo.

1) Ist za vodicom.
2) Ked sa necitis na to - bod 1)
3) Predstavujem si to. Nevidim problem s mlatenim writera/sprejera.
4) V povodnom prispevku si nabadal, ze sa ma ist za vodicom. Preco to nie je na nic ?

Myslis, ze to ako vodic elektricky vidim naivne ? Aj ked Ti poviem, ze KOPEC vodicov (VRATANE TYCH CO PISU SEM) a vratane mna uz s nasilim USPELO ? Stale si myslis, ze nasilim nic nevyriesis ? Vyriesili sme. A to ber ako holy fakt.
Reply on: eripmav #68528:
"vysku poplatku nech urcuje trh - teda ponuka a dopyt"
- Na strane "ponuky ciest" nie je konkurencia, tak neviem o akom trhu točíš. To by bol pekný humus, ktovie kto a na základe akého vzorca by tú cenu za prejazd Patrónkou stanovoval. Momotiny.
Treba MHD zatraktívniť a zvýhodniť a nie sa škrabať vrchom pravou rukou na ľavom uchu... ?
KLF: Tak to by teda nebolo prilis dobre riesenie.

1) Sorry, ale ja tiez nie som nejaky makac tiez takze ako si podla teba mam poradit s 5 ludmi???
2) Ak sa tam zacnem v TRAMke bit, tak mam problem ja, nie oni. OK, pisanie po sedadlach nie je nic dobre, ale co s tym narobis... no ked sa tam zacne niekto mlatit, tak to bez povsimnutia teda neostane.
3) Myslim ze tento problem treba riesit inteligentnymi sposobmi, nie hned brutalne zakrocit. Predstav si ze kazdy kto uvidi writera by sa hned zacal mlatit.
4) Chod za vodicom - uz som povedal ze to nie je na nic!

A vobec, cele to vidis prilis naivne. Nasilim nic nevyriesis, len to zhorsis!!!
Nezda sa vam, ze sa casto hovori o doprave ako o hlavnom probleme Bratislavy, ale pritom sa riesi stale iba jej jedna cast a tou je osobna automobilova doprava?

Nehovorte, ze sa stavaju alebo rozsiruju cesty najma kvoli ludom, ktori sa vozia MHD? Je to pre tych, ktori kaslu na MHD a myslia na svoj individualny zamer, ako sa co najpohodlnejsie a najrychlejsie dostat na nejake miesto v BA alebo mimo BA.

Ak uz niekde treba investovat peniaze, tak nie na rozsirovanie ciest, ktore nie je donekonecna aj tak mozne, ale do MHD. Do budovania elektrickovych trati a najma do kupy novych dopravnych prostriedkov, takych, do ktorych sa nebudu hanbit chodit bezni ludia. ? ❓
Reply on: ivanbuto #68579:
Nemyslím samozrejme vás osobne, myslím všeobecne.
Reply on: SDX #68480:
"ja som reagoval na to ze Jandro chcel ludi pritiahnut cenou (teda, tym ze by to bolo for free) co jednoducho NIE JE MOZNE."
- V Belgicku to možné je.
__________________________________
Re #68474 jandro: "Co hovorite na to, ak by bola MHD resp. integrovana doprava zadarmo"
- Najväčším problémom verejnej dopravy v BA i na celom na Slovensku nie je cena, ale otrasná kvalita v mnohých prípadoch pre moderného dynamického človeka [MlaMoDyj™ S499..] až nepoužiteľnosť. Preto treba hlavne IDS a v Bratislave aj investovať do obnovy, to pomôže ďaleko viac ako MHD zadara. MHD zadara bude krok č.2 ktoý podporujem.
Reply on: jandro #68589:
IF writer > 1 THEN GO TO #68587

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.