Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: citelis #68468:
Mne sa nove SORy po dizajnovej stranke pacia a to uzporiadanie sedadiel by sa dalo este upravit podla mna.
No a to, ze sa orientujeme ciste na CNG je smutne. Lebo tym padom moc na vyber (z lacnejsich a zaroven kvalitnych ponuk) nemame. Citelis tiez nie je skaredy, ale je tu X ludi, ktorym sa PRAVE Citelis nepaci. To je vec vkusu.
Reply on: KLF #68464:
No s tým nákupom SOR-ov 18BN to asi také ružové nebude...Tu sa pod nátlakom SPP budú kupovať iba plyňáky,a pokiaľ viem,tak 18 metrová verzia SOR-ov sa v CNG prevedení nevyrába a zatiaľ sa ani neplánuje...Inak myslím,že SOR-y sú po technickej stránke dobré vozy,ale to usporiadanie interiéru je naozaj katastrofa a bohužiaľ aj s dizajnérskeho hľadiska je tá nová generácia hlbokým prepadom.Toľkokrát tu zatracovaný Citelis je oproti tomu Superstar.Ak by sa ale nové SORy v BA objavili,určite by to bolo plus.Ale zatiaľ sú to iba sweet dreams.....
No super to na tej Mileticke.. Nieje to ta Mileticova co ju pred tyzdnom ci dvoma otvorili a kde sa vymienali aj inzinierske siete ?
Reply on: fobust #68463:
Tak na tom usporiadaní interiéru sa niekto dobre vyzúril ? Aj keď mi je jasné, že predok je okopírovaný z BN12.
Ale ma zaujíma, že toto či sa bude testovať aj v Blawe. Keď už majú Kraksňany také nadštandardné vzťahy s tým SORom, ako to viackrát (nielen) v DP-kontakte propagovali. ?
Reply on: fobust #68463:
No to usporiadanie sedadiel vpredu mi mierne pripomina Sanos. 😉 Ale teraz vazne - ono je to tym, ze to ma 3 dvere vpredu. Myslim si, ze s tym usporiadanim by sa este dalo pracovat.
Reply on: fobust #68461:
Debilnejsie ako v 25Tr byt nemoze a beha to tu, takze...
Reply on: mrcheef #68451:

Usporiadanie interiéru v tých busoch je dosť debilné.
Reply on: Valec #68458:
Tak verim tomu, ze ano. Mne sa ten bus dost pozdava.
Na Mierovej prave nahadzuje spolocnost Elza nove troleje v useku od Kastielskej po Radnicne namestie
Reply on: KLF #68455:
Posledná vetička u oboch typov (BN12 aj BN18):
"Po náročných funkčních zkouškách i zkušebním provozu u vybraných zákazníků budou oba autobusy zavedeny do sériové výroby v průběhu roku 2007."

Kedže to predstavili na Autotecu len pred cca 4 mesiacmi, tak sa ešte možno testovania dočkáme.
Reply on: Sommelier #68456:
Nad zvyškom príspevku som sa nezamýšľal, ale tie posledné vety svedčia o tom, že si nepochopil jednu maličkosť: Nie sú tu ľudia kvôli doprave, ale doprava kvôli ľuďom. A preto nech sa budeš akokoľvek snažiť, Ti tí ľudia nepôjdu tam, kde je doprava, ale budú sa dožadovať toho, aby bola doprava tam, kde sú, a teda doprava musí ísť za nimi, nie naopak, ako to prezentuješ.
Dobrú noc ?
Reply on: S499.1023 #68353:
ale tu nejde len o estetiku podzemných vjazdov ! Ide jednak o celkový obraz a výraz mesta (to možno dopravák pochopiť nechce) a určenie jeho urbanistických rozvojových smerov (o čo sa výhľadovo nesnažíme pretože na to prostriedky nie sú).
A veľmi dobre vieš, že tých tratí je v centre málo a intervaly sú chabé, takže ak sa pôjde podzem, pôjde sa takmer komplet - čím sa odstránia trate z centrálnej mestskej zóny - toto chceš ? Nemáš dosť príkladov, kedy má takýto krok fatálne následky - nehovoriac o električke ako v mestotvornom prvku ?
Nedokážeš sa odlepiť od svojej centrum dogmy ? Kto má dnes v Bratislave problém dostať sa do centra ?
A kde sú možnosti rozvoja v centre - t.j. potreby zvašovania kapacity a rýchlosti prepravných vzťahov do centra ?
A ak áno, je v momentálnom stave vhodné posilňovať a prehusťovať centrálnu mestskú zónu a tým vytvárať podmienky pre ďalšiu živelnú výstavbu na tých pár parcelách čo tam zostali ?
Alebo posilňovať dopravu širšieho centra a periférií a vytvárať tam podmienky pre rozvoj ?
Reply on: SDX #68452:
Mne sa tiez pacia. Dizajn super, kapacita dostatocna, kvalita podla vsetkeho tiez a cena neviem, ale predpokladam, ze nie zla. Fakt by to DP mohol skusit aspon otestovat v BA. Ak sa zadari, preco nenakupit vo velkom ?
Reply on: aquila #68366:

Prvý pohľad je, že čo by mala Bratislava z 8 - 10 miliónov ?
Jednoznačne v tejto chvíli tvrdím, že sa v tejto chvíli tieto prostriedky dajú využiť účelnejšie ako na stavbu podzemných tratí v úzkom centre.
Reply on: S499.1023 #68357:
a to je vo fyzikálnom vedení automobilovej a koľajovej dopravy nejaký rozdiel ? A nebola automobilová doprava vedená radiálne a následne bola 40 rokov dozadu naplánovaná a následne postupne stavaná do polkruhu ?
Reply on: KLF #68450:
Hmm.. tie NB-cka su celkom fajn, len teraz som si ich vsimol.. Bolo by fajn keby ich tu aspon otestovali 😉
Reply on: SDX #68449:
Citelis ? Mne sa SORy pacia a pokial viem, tak su temer bezporuchove. A vyrabaju kadeco, tusim aj klbaky uz.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.