Tak na tom usporiadaní interiéru sa niekto dobre vyzúril ? Aj keď mi je jasné, že predok je okopírovaný z BN12.
Ale ma zaujíma, že toto či sa bude testovať aj v Blawe. Keď už majú Kraksňany také nadštandardné vzťahy s tým SORom, ako to viackrát (nielen) v DP-kontakte propagovali. ?
No to usporiadanie sedadiel vpredu mi mierne pripomina Sanos. Ale teraz vazne - ono je to tym, ze to ma 3 dvere vpredu. Myslim si, ze s tym usporiadanim by sa este dalo pracovat.
Posledná vetička u oboch typov (BN12 aj BN18):
"Po náročných funkčních zkouškách i zkušebním provozu u vybraných zákazníků budou oba autobusy zavedeny do sériové výroby v průběhu roku 2007."
Kedže to predstavili na Autotecu len pred cca 4 mesiacmi, tak sa ešte možno testovania dočkáme.
Nad zvyškom príspevku som sa nezamýšľal, ale tie posledné vety svedčia o tom, že si nepochopil jednu maličkosť: Nie sú tu ľudia kvôli doprave, ale doprava kvôli ľuďom. A preto nech sa budeš akokoľvek snažiť, Ti tí ľudia nepôjdu tam, kde je doprava, ale budú sa dožadovať toho, aby bola doprava tam, kde sú, a teda doprava musí ísť za nimi, nie naopak, ako to prezentuješ.
Dobrú noc ?
ale tu nejde len o estetiku podzemných vjazdov ! Ide jednak o celkový obraz a výraz mesta (to možno dopravák pochopiť nechce) a určenie jeho urbanistických rozvojových smerov (o čo sa výhľadovo nesnažíme pretože na to prostriedky nie sú).
A veľmi dobre vieš, že tých tratí je v centre málo a intervaly sú chabé, takže ak sa pôjde podzem, pôjde sa takmer komplet - čím sa odstránia trate z centrálnej mestskej zóny - toto chceš ? Nemáš dosť príkladov, kedy má takýto krok fatálne následky - nehovoriac o električke ako v mestotvornom prvku ?
Nedokážeš sa odlepiť od svojej centrum dogmy ? Kto má dnes v Bratislave problém dostať sa do centra ?
A kde sú možnosti rozvoja v centre - t.j. potreby zvašovania kapacity a rýchlosti prepravných vzťahov do centra ?
A ak áno, je v momentálnom stave vhodné posilňovať a prehusťovať centrálnu mestskú zónu a tým vytvárať podmienky pre ďalšiu živelnú výstavbu na tých pár parcelách čo tam zostali ?
Alebo posilňovať dopravu širšieho centra a periférií a vytvárať tam podmienky pre rozvoj ?
Mne sa tiez pacia. Dizajn super, kapacita dostatocna, kvalita podla vsetkeho tiez a cena neviem, ale predpokladam, ze nie zla. Fakt by to DP mohol skusit aspon otestovat v BA. Ak sa zadari, preco nenakupit vo velkom ?
Prvý pohľad je, že čo by mala Bratislava z 8 - 10 miliónov ?
Jednoznačne v tejto chvíli tvrdím, že sa v tejto chvíli tieto prostriedky dajú využiť účelnejšie ako na stavbu podzemných tratí v úzkom centre.
a to je vo fyzikálnom vedení automobilovej a koľajovej dopravy nejaký rozdiel ? A nebola automobilová doprava vedená radiálne a následne bola 40 rokov dozadu naplánovaná a následne postupne stavaná do polkruhu ?
1. TEDOM to s nádejou v BA (a minimálne aj v TT) prezentuje, lebo nevie čo s tým, niekde som videl, že predávali 6 prezentačných kusov...
2. Keď sa stane primátorom niekto z toho tria tak tu nebudú ANI také autobusy, keď niekto iný, možno bude aspoň to... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
Ale ma zaujíma, že toto či sa bude testovať aj v Blawe. Keď už majú Kraksňany také nadštandardné vzťahy s tým SORom, ako to viackrát (nielen) v DP-kontakte propagovali. ?