Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #68413:
a zimnu hotovost vykonavala este ako 731? tak potom pocas GO dostala manualnu prevodovku. tak to by malo byt v poriadku. ktovie aky je problem..
Reply on: C734.00 #68412:
Ho zahlasili ako GO, lebo to aj bola GO. Neviem, či predpisy umožňujú len tak prevádzovať autobus kabriolet - teda prevádzkovú B732 bez strechy. ? a navyše, tam, ako vždy, boli nejaké čachre ešte so zimnou hotovosťou, teda ex. 2108 bola prečíslovaná na 2141, a kabroiolet, ex. 2141, teda asi na 2108; ešte k tomu pôvodná 2141 bola automat, toto všetko býva v techničáku zapísané a všetky zmeny sa musia hlásiť policajtom.
čo bude s nim netuším, nemám žiadne kontakty na kompetentných.
Reply on: Mike #68409:
to nie je mozne, setko sa sa. preco ho chceli zahlasit ako GO? motor by bola prekazka? a teraz co bude s nim?
Reply on: KLF #68407:
anija som o nom nic nepocul, ze by bol na dakej akcii, ani som hoeste neviel nazivo. To je chyba DPB, ze to nereklamuje, ze nic neorganizuje.
napr kto by nechcel ist s SM11? keby sa dalo, ja by som bol prvy. Cez vikend by mohli spravit daku linku po meste povedzme. ale da sa vselico vymysliet. Len treba mat fantaziu a zrealizovat to.
Reply on: yves #68401:
Hm, aj to porovnanie je hodnotné. Najmä tie dve električkové linky v Prahe ma zaujali ? .
Reply on: KLF #68407:
Top secret info (od d3k0a) tvrdí, že ho prihlásili ako GO, ale busy po GO musia mať nejakým nariadením motor minimálne EURO 3, či 4?, čo ale kabriovrakosa nespĺňa.
Reply on: yves #68401:
Nič nie je horšie, ako totálne bludy, klamstvá a kvázi senzácie, tváriace sa byť novinárčinou. Ani by tak nevadilo, že tam nenapísali prečo bol zrušený pôvodný nočák do sl. údolia ako to, že aj dnes nočák na intráky CHODÍ. Aj vďaka takýmto "článkom" cestujúci o tom nevedia. Na požiadanie tam zachádzajú prvé dva odchody linky 518, avšak zast. slávičie, údolie, cintorín je určená iba na výstup. Čiže študenti sa tam v nočnom čase dostanú, ale blaváci, ktorí sa chodia "na mlyny" okrem zábavy aj dobre ožrať si to môžu prešlapať k spomínanej botanickej záhrade.
A neviem ako došli k tým dvom nočným električkovým linkám v Prahe. Príklad nočnej dopravy v ostatných mestách mohli rozviesť lepšie, mohli tam spomenúť napr. aj Prešov, Žilinu, Ostravu, Plzeň,... aby Bratisdlava vyšla z toho porovnávania jednoznačne najhoršie v celom ex. ČS.
Ale cením si, že autor(ka) prišli zrejme na to, že ohľadom nočákov treba rýpať hlavne na magistrát, nie DPB. Magistrát je zodpovedný za zrušenie odchodu 2:15, kotré sa udialo v roku 1995.
Reply on: C734.00 #68406:
No ja som ho za cele leto nevidel na ziadnej akcii a ani tu neboli fotky, pripadne informacie o tom, ze by na nejakej akcii (povedzme aj sukromnej, firemnej) bol. Mozno bol - nevravim - ovsem ja o tom neviem. A vravim - nikde tu nic o nom nebolo ani spomenute, ze by niekde bol.
Reply on: KLF #68405:
tak coja viem, na roznych akciách.. DPB ak by chcel, tak urcite by nico vymyslel. cez vikendy daku akciu. Urcie by sa dake moznosti nasli
Reply on: C734.00 #68404:
Tak vyuzivat, ako vyuzivaju ten kabriolet, co sa s nim chvastali zaciatkom leta ?
Reply on: Michal2 #68390:
ozaj uz by mohli zrekonstruovat aj tu ŠM11, a aj B732.O4. Je smutne,že sa o take autobusy nestaraju, nema ich kto dat ani pod strechu.
Zial my s tym nepomozeme:(
Ved DPB mohol by ich vyuzivat pri roznych akciach.
Reply on: Ike #68402:
Tou objektivitou som myslel neexistujúci nočný spoj do Mlynskej doliny k intrákom. Autor akosi pozabudol spomenúť príčinu, že prečo tam nič nechodí. ?
Reply on: yves #68401:
podla mna je objektivny... ta doprava je katastrofa... minimalne nocak o 2hej chyba... to je idealy cas....
Reply on: KLF #68399:
nech sa na mna nikto nehneva, ale ten dotycny je cistokrvny ud... ja to proste nepochopim... ten AUTOBUS je AJ pre neho... to by ma zaujimalo, ci by doma otcovi popisal auto...

mozno by pomohlo, keby im naparili poriadnu pokutu a pekne verejnoprospesne pracu (umyvanie vozidiel MHD)
Dnes bola na TA3 reportaz, ze vcera vecer zadrzali v 88 (Solaris) writera, ci sprejera. Odovzdali ho policii. A som zvedavy, co s nim bude.
Zdar,
idu volby ... a pravdupovediac chcel by som dat hlas niekomu co ma zaujem o zlepsenie MHD v BA, a aby sa tomu aspon trochu rozumel ...
Kandiduje niekto taky ?
Niekto z imhd ? 🙂
lebo zase 4 roky sledovat rozne eskapady ....
Reply on: ivanbuto #68393:
Zabudol som podotknúť, že, samozrejme, mimo ČR/SR existujú desiatky trolejbusov 9Tr v bežnej prevádzke, napríklad v dopravnom podniku "Krymtrollejbus" (Simferopoĺ, Alušta, Jalta) zaisťujú väčšinu všetkých výkonov MHD (výhradne odporové) a skôr, než 9Tr sa tam vyradí 14Tr (pretože sa nedá opravovať kladivom).
Reply on: ivanbuto #68393:
9Tr má dnes skoro každý dopravný podnik v ČR, ktorý má trolejbusy, absolútna väčšina z nich je tyristorových, klasiku má myslím len DPO (28), 8Tr má asi len DPO a TMB. Ešte sú k dispozícii aj 3Tr v štádiu vraku v rekonštrukcii v DPP, 6Tr v TMB, 7Tr v DPMP a v TMB a T11 v TMB. Neručím za presnosť zoznamu, to som len tak z pamäti ťahal.
Reply on: 5510 #68391:
Samozrejme, že dá. Nič ti nestojí v ceste. A ak máš bohatých rodičov, čo vytlačia nejakých pár miliónov na SANOS, ja ti budem silno tlieskať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.