anija som o nom nic nepocul, ze by bol na dakej akcii, ani som hoeste neviel nazivo. To je chyba DPB, ze to nereklamuje, ze nic neorganizuje.
napr kto by nechcel ist s SM11? keby sa dalo, ja by som bol prvy. Cez vikend by mohli spravit daku linku po meste povedzme. ale da sa vselico vymysliet. Len treba mat fantaziu a zrealizovat to.
Top secret info (od d3k0a) tvrdí, že ho prihlásili ako GO, ale busy po GO musia mať nejakým nariadením motor minimálne EURO 3, či 4?, čo ale kabriovrakosa nespĺňa.
Nič nie je horšie, ako totálne bludy, klamstvá a kvázi senzácie, tváriace sa byť novinárčinou. Ani by tak nevadilo, že tam nenapísali prečo bol zrušený pôvodný nočák do sl. údolia ako to, že aj dnes nočák na intráky CHODÍ. Aj vďaka takýmto "článkom" cestujúci o tom nevedia. Na požiadanie tam zachádzajú prvé dva odchody linky 518, avšak zast. slávičie, údolie, cintorín je určená iba na výstup. Čiže študenti sa tam v nočnom čase dostanú, ale blaváci, ktorí sa chodia "na mlyny" okrem zábavy aj dobre ožrať si to môžu prešlapať k spomínanej botanickej záhrade.
A neviem ako došli k tým dvom nočným električkovým linkám v Prahe. Príklad nočnej dopravy v ostatných mestách mohli rozviesť lepšie, mohli tam spomenúť napr. aj Prešov, Žilinu, Ostravu, Plzeň,... aby Bratisdlava vyšla z toho porovnávania jednoznačne najhoršie v celom ex. ČS.
Ale cením si, že autor(ka) prišli zrejme na to, že ohľadom nočákov treba rýpať hlavne na magistrát, nie DPB. Magistrát je zodpovedný za zrušenie odchodu 2:15, kotré sa udialo v roku 1995.
No ja som ho za cele leto nevidel na ziadnej akcii a ani tu neboli fotky, pripadne informacie o tom, ze by na nejakej akcii (povedzme aj sukromnej, firemnej) bol. Mozno bol - nevravim - ovsem ja o tom neviem. A vravim - nikde tu nic o nom nebolo ani spomenute, ze by niekde bol.
ozaj uz by mohli zrekonstruovat aj tu ŠM11, a aj B732.O4. Je smutne,že sa o take autobusy nestaraju, nema ich kto dat ani pod strechu.
Zial my s tym nepomozeme:(
Ved DPB mohol by ich vyuzivat pri roznych akciach.
nech sa na mna nikto nehneva, ale ten dotycny je cistokrvny ud... ja to proste nepochopim... ten AUTOBUS je AJ pre neho... to by ma zaujimalo, ci by doma otcovi popisal auto...
mozno by pomohlo, keby im naparili poriadnu pokutu a pekne verejnoprospesne pracu (umyvanie vozidiel MHD)
Zdar,
idu volby ... a pravdupovediac chcel by som dat hlas niekomu co ma zaujem o zlepsenie MHD v BA, a aby sa tomu aspon trochu rozumel ...
Kandiduje niekto taky ?
Niekto z imhd ?
lebo zase 4 roky sledovat rozne eskapady ....
Zabudol som podotknúť, že, samozrejme, mimo ČR/SR existujú desiatky trolejbusov 9Tr v bežnej prevádzke, napríklad v dopravnom podniku "Krymtrollejbus" (Simferopoĺ, Alušta, Jalta) zaisťujú väčšinu všetkých výkonov MHD (výhradne odporové) a skôr, než 9Tr sa tam vyradí 14Tr (pretože sa nedá opravovať kladivom).
9Tr má dnes skoro každý dopravný podnik v ČR, ktorý má trolejbusy, absolútna väčšina z nich je tyristorových, klasiku má myslím len DPO (28), 8Tr má asi len DPO a TMB. Ešte sú k dispozícii aj 3Tr v štádiu vraku v rekonštrukcii v DPP, 6Tr v TMB, 7Tr v DPMP a v TMB a T11 v TMB. Neručím za presnosť zoznamu, to som len tak z pamäti ťahal.
Hej, prosím, takto formulované to beriem. Len prosím rešpektovať, že tvoj postoj nie je väčšinový a že zmieňované budovy sú prikladmi kvalitnej architektúry svojho obdobia a že 70. roky 20. storočia budú o pár rokov vnímané ako rovnako cenné ako nejaký barok či funkcionalizmus.
Nádherné fotky tých starých trolejbusov!! Si pamätám, keď som bol malý, koncom osemdesiatych a začiatkom deväťdesiatych rokov, ešte chodili prevažne "červenky", a nemal som ich vtedy rád, vždy som chcel, aby prišla "bielka" (rozumej 14 Tr). Jak mi je teraz za nimi ľúto!
By ma zaujímalo, koľko existuje dnes zachovaných vozidiel Škoda 8 Tr / 9 Tr, okrem tých dvoch v BA? Sú aj inde okrem SR a ČR?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023