Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: yves #68401:
Hm, aj to porovnanie je hodnotné. Najmä tie dve električkové linky v Prahe ma zaujali ? .
Reply on: KLF #68407:
Top secret info (od d3k0a) tvrdí, že ho prihlásili ako GO, ale busy po GO musia mať nejakým nariadením motor minimálne EURO 3, či 4?, čo ale kabriovrakosa nespĺňa.
Reply on: yves #68401:
Nič nie je horšie, ako totálne bludy, klamstvá a kvázi senzácie, tváriace sa byť novinárčinou. Ani by tak nevadilo, že tam nenapísali prečo bol zrušený pôvodný nočák do sl. údolia ako to, že aj dnes nočák na intráky CHODÍ. Aj vďaka takýmto "článkom" cestujúci o tom nevedia. Na požiadanie tam zachádzajú prvé dva odchody linky 518, avšak zast. slávičie, údolie, cintorín je určená iba na výstup. Čiže študenti sa tam v nočnom čase dostanú, ale blaváci, ktorí sa chodia "na mlyny" okrem zábavy aj dobre ožrať si to môžu prešlapať k spomínanej botanickej záhrade.
A neviem ako došli k tým dvom nočným električkovým linkám v Prahe. Príklad nočnej dopravy v ostatných mestách mohli rozviesť lepšie, mohli tam spomenúť napr. aj Prešov, Žilinu, Ostravu, Plzeň,... aby Bratisdlava vyšla z toho porovnávania jednoznačne najhoršie v celom ex. ČS.
Ale cením si, že autor(ka) prišli zrejme na to, že ohľadom nočákov treba rýpať hlavne na magistrát, nie DPB. Magistrát je zodpovedný za zrušenie odchodu 2:15, kotré sa udialo v roku 1995.
Reply on: C734.00 #68406:
No ja som ho za cele leto nevidel na ziadnej akcii a ani tu neboli fotky, pripadne informacie o tom, ze by na nejakej akcii (povedzme aj sukromnej, firemnej) bol. Mozno bol - nevravim - ovsem ja o tom neviem. A vravim - nikde tu nic o nom nebolo ani spomenute, ze by niekde bol.
Reply on: KLF #68405:
tak coja viem, na roznych akciách.. DPB ak by chcel, tak urcite by nico vymyslel. cez vikendy daku akciu. Urcie by sa dake moznosti nasli
Reply on: C734.00 #68404:
Tak vyuzivat, ako vyuzivaju ten kabriolet, co sa s nim chvastali zaciatkom leta ?
Reply on: Michal2 #68390:
ozaj uz by mohli zrekonstruovat aj tu ŠM11, a aj B732.O4. Je smutne,že sa o take autobusy nestaraju, nema ich kto dat ani pod strechu.
Zial my s tym nepomozeme:(
Ved DPB mohol by ich vyuzivat pri roznych akciach.
Reply on: Ike #68402:
Tou objektivitou som myslel neexistujúci nočný spoj do Mlynskej doliny k intrákom. Autor akosi pozabudol spomenúť príčinu, že prečo tam nič nechodí. ?
Reply on: yves #68401:
podla mna je objektivny... ta doprava je katastrofa... minimalne nocak o 2hej chyba... to je idealy cas....
Reply on: KLF #68399:
nech sa na mna nikto nehneva, ale ten dotycny je cistokrvny ud... ja to proste nepochopim... ten AUTOBUS je AJ pre neho... to by ma zaujimalo, ci by doma otcovi popisal auto...

mozno by pomohlo, keby im naparili poriadnu pokutu a pekne verejnoprospesne pracu (umyvanie vozidiel MHD)
Dnes bola na TA3 reportaz, ze vcera vecer zadrzali v 88 (Solaris) writera, ci sprejera. Odovzdali ho policii. A som zvedavy, co s nim bude.
Zdar,
idu volby ... a pravdupovediac chcel by som dat hlas niekomu co ma zaujem o zlepsenie MHD v BA, a aby sa tomu aspon trochu rozumel ...
Kandiduje niekto taky ?
Niekto z imhd ? 🙂
lebo zase 4 roky sledovat rozne eskapady ....
Reply on: ivanbuto #68393:
Zabudol som podotknúť, že, samozrejme, mimo ČR/SR existujú desiatky trolejbusov 9Tr v bežnej prevádzke, napríklad v dopravnom podniku "Krymtrollejbus" (Simferopoĺ, Alušta, Jalta) zaisťujú väčšinu všetkých výkonov MHD (výhradne odporové) a skôr, než 9Tr sa tam vyradí 14Tr (pretože sa nedá opravovať kladivom).
Reply on: ivanbuto #68393:
9Tr má dnes skoro každý dopravný podnik v ČR, ktorý má trolejbusy, absolútna väčšina z nich je tyristorových, klasiku má myslím len DPO (28), 8Tr má asi len DPO a TMB. Ešte sú k dispozícii aj 3Tr v štádiu vraku v rekonštrukcii v DPP, 6Tr v TMB, 7Tr v DPMP a v TMB a T11 v TMB. Neručím za presnosť zoznamu, to som len tak z pamäti ťahal.
Reply on: 5510 #68391:
Samozrejme, že dá. Nič ti nestojí v ceste. A ak máš bohatých rodičov, čo vytlačia nejakých pár miliónov na SANOS, ja ti budem silno tlieskať.
Reply on: Andy #68386:
Hej, prosím, takto formulované to beriem. Len prosím rešpektovať, že tvoj postoj nie je väčšinový a že zmieňované budovy sú prikladmi kvalitnej architektúry svojho obdobia a že 70. roky 20. storočia budú o pár rokov vnímané ako rovnako cenné ako nejaký barok či funkcionalizmus.
Nádherné fotky tých starých trolejbusov!! Si pamätám, keď som bol malý, koncom osemdesiatych a začiatkom deväťdesiatych rokov, ešte chodili prevažne "červenky", a nemal som ich vtedy rád, vždy som chcel, aby prišla "bielka" (rozumej 14 Tr). Jak mi je teraz za nimi ľúto!

By ma zaujímalo, koľko existuje dnes zachovaných vozidiel Škoda 8 Tr / 9 Tr, okrem tých dvoch v BA? Sú aj inde okrem SR a ČR?
Reply on: 5510 #68391:
Da. A co bude rekonstruovat ? Pride do DP, vypyta si dva Sanosy si prosime a jedmu SM11, vezme si ich v taske, zrekonstruuje a po mesiaci vrati ? Ci ako si to predstavujes ? Mas s tym skusenost ? Mas peniaze na celu rekonstrukciu ? ?
Chapem Tvoje nadsenie, aj ja by som bol najradsej, keby historicaky boli VSETKY zrekonstruovane, ale my s tym nijak nepohneme. Ved robi sa... pomaly, ale robi.
Inak ludia neda sa zalozit daky klub ktory by dobrovolne rekonstruoval historicke vozy v BA ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.