Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #68092:
Ja nehovorim kto co ma a nema platit, od takej namyslenosti a bohorovnosti mam daleko. Ja hovorim, ze v TRHOVOM SYSTEME, podla mojho nazoru, budu platit Lamacania zrejme viac, lebo byvaju v malej MC, tiez budu v trhovom systeme zrejme platit viac, lebo tam nebude efektivne zaviest elektricku, ale len autobus... Moj nazor je podlozeny celkom logickym tvrdenim - ze cena - naklady na dopravu velkeho poctu ludi z maleho uzemia preratana na prepravenu osobu je nizsia nez maleho poctu ludi z uzemia ako Lamac...
Reply on: hoppusmark #68091:
Elektricka po Tomasikovej a Roznavskej, Trnavskej??? To ma jeden dost podstatny hacik: Napriklad na Tomasikovej sa teraz v tom stredovom pase zacala stavba/resp. rekonstrukcia a rozsirenie obrovskeho kanalizacneho zberaca, ktora sa po prve tak skoro neskonci, a po druhe - neviem ako to bude so vselijakou legislativou ale aj prakticky - tie deliace pasy totiz na Tomasikovej aj Roznavskej a Trnavskej maju pod sebou obrovske kanalizacne zberace a ine inzinierske siete, a tak boli planovane - aby nemali nadsebou cestu a v pripade rekonstrukcie neobmedzovali premavku...
neviete niekto preco stoji dnes medzi zastavkami Tomankova a Matejkova SOR9.5 3514??????
Reply on: eripmav #68037:
Taže Lamačania, chudáci, majú platiť viac len za to, že bývajú v tak malej MČ? To je skoro to isté, ako keby si povedal, že majú platiť viac za to, že tam jazdí len autobus.
Reply on: S499.1023 #68077:
Tá stavba sa volá "Koloseo" ? ale to nie je podstatné.. skôr to, že prvý krát počujem, že investor tam chce električky. Bingo, aspoň niekto rozmýšľa a dokope náš magoriát aby tam tú trať aj spravil.. Takže opäť musí súkromný investor suplovať (ne)činnosť magistrátu ?
Reply on: Sikan #68060:
Ja by som povedal tak okolo 5 miliónov, ale je to len veľmi hrubý odhad.
Reply on: slavius #68087:
Presne tak, to je trestanie ľudí za to, že ich niekto nasťahoval do ÚR.
Reply on: intony.sk #68083:
Musím sa aj ja. Keďže aj podľa mňa by to mala byť trať budovaná najskôr, napr. by sme vďaka nej mohli obmedziť, alebo zrušiť L 50
Reply on: S499.1023 #68035:

...a taká istá slabomyseľná momotina je aj rozdelenie predplatných cestovných lístkov na 2 pásma...
Reply on: Sommelier #68055:
"A tvrdiť, že primátor ukázal, že nič nedokáže - a čo sú nové dopravné stavby a projekty ??? (aj keď sú väčšinou pekne domrcasené..."
- Nerozumiem tomu, chceš sa hrať zo slovíčkami? Dobre tak nie "nespravil nič" ale "domrcasil všetko na čo siahol"... To je dôvod na výmenu. (MČ Kremnice nepoznám a petržalským trajektom som sa zatiaľ neviezol, tak neviem adekvátne protiargumentovať 🙂 )

"Skús mi načrtnúť, kde a ako by si zaobstaral kvalitných ľudí do nižších pozícií."
Ja som nepovedal, že treba vyhodiť všetko od vrchu po suterén, to si zas spojil niečo sám v hlave. Robiť poriadne toto
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_Resource_Management
zväčša s pôvodnými ľudmi. Vymeniť naozaj len tie top pozície... 🙂

"Z lenivosti nečítať predchádzajúce príspevky k téme"
- V nemom úžase nad Tvojimi závermi... čítam všetky príspevky v tomto DF už mnoho mesiacov aj keď pravda nie každý detailne. ?
________________________
Re #68041 eripmav: Ale tvoje elektronické vyberanie mýta pri každej vŕbe by stálo nehorázne peniaze... Na nákup tých snímacích zariadení. Pokiaľ sa politická reprezentácia rozhodne, že IAD platí za vypúšťanie svojho smradu málo, tak je efektívnejšie zdvihnúť spotrebné dane za palivo. Keď je prepchaté centrum, tak lepšie je zatiaľ než nakúpiť za 10ky melónov Tvoje supersnímače je zdvihnúť cenu za parkovanie. Ja by som si napr. vedel predstaviť v absolútnom centre 30-40 Skk/hod, v širšom centre 20 za hod.
Spoplatňovanie uzlov typu Patrónka, je absolútna, ale absolútna ekonomicky neodôvodniteľná zvrhlosť. Koľko si myslíš, že stojí čítačka EČV? 5 korún? ?
Do treticte všetko dobré a pripájam sa aj ja. ?
Reply on: tr3mp #68080:

Pripájam sa k súhlasu.
Reply on: tr3mp #68080:
S tým, samozrejme, súhlasím.
Reply on: S499.1023 #68077:
Aby náhodou nedošlo k nedorozumeniu, vetou "skôr ako nová riadiála po Trnavskej a Rožňavskej má zmysel električková trať po Tomášikovej" som nemyslel, že trať po Trnavskej nemá zmysel, ale to, že poradie stavieb by malo byť podľa mňa nasledovné
1. Tomášikova
2. Trnavská
3. Rožňavská
Reply on: Sommelier #68078:
V tvojom prípade nechápem neustále a nie som sám.
Reply on: S499.1023 #68076:

Čo máš z toho, že mi podsúvaš niečo čo som nenapísal ?
Bolo to od do - konkrétne som to rozobral už s Tebou a to je už mimo témy, že si to natiahol, je tvoj problém.
O kolapse hovoríš ty - ja hovorím, že to riešenie aj vzhľadom na vyťaženie oblasti Kamenného námestia električkami nie je šťastné.
2. presne tak. Ako to vieš ?
3. prečo sem pletieš kaviareň a IAD ? Zastieraš podstatu
4. kulowe ! Hovoril som o konkrétnom výhľade - čo bude ďalej ! Pretože o tom nemá nikto najmenšej potuchy, všakže. Ale pokiaľ stavba nemá plniť (aj časom) svoj účel, s ktorým bola prezentovaná - tak je to nesprávne.
Exemplárne si to nepochopil, rozlišuj slová.
Reply on: tr3mp #68070:
Rozhodne som presvedčený o tom, že je potrebná aj radiála po Trnavskejm, aj spojka medzi radiálami, kľudne od račianskej magistrály až po ružinovskú. Aj v časti Tomášikovej od Trnavskej po Ružinovskú je na to miesta dosť.
Trať na žst. NM má byť v dohľadnej dobe predĺžená kamsi po ex-IKEA, lebo vraj stavebník tej novej bytovej výstavby v mieste bývalej Pizzerie či čo tam bolo chce dopravnú obslužnosť električkami.
Reply on: Sommelier #68068:
Si majster demagógie. Spraviť z rekonštrukcie trolejovej križovatky dôkaz schopnosti /neschopnosti magistrátu...
Takže len k pár bodom, nemám čas na traktáty, IGK do BA čaká ? :
1) Nikto a nikde neapísal, že sa v CMO nič nezmení. Ale nedôjde k žiadnemu kolapsu, ktorým sa tu vyhrážaš ty. Proste miesto x autobusov príde električka.
2) Nikto a nikde nepísal o nemožnosti prestupu. Možnosť prestupu bude. Písal som o nevhodnosti spojenia električkovej trate so železničným tunelom do jednej stavby.
3) Čo sa týk možnosti/nemožnosti namietať, samozrejme, že MÔŽEM namietať. Využitie Starého Mosta pre MHD pokladám za zmysluplnejšie ako pre IAD a nevidím dôvod, prečo by sa ho mala IAD vzdat v prospech nejakej obskúrnej pol kilometra dlhej kaviarne. Pokiaľ mi je známe, pešia časť má byť na Starom moste zachovaná.
4) Takže keď na ot nemáme, aby sa to postavilo komplet celé naraz, nemáme postaviť nič? To nie je o demagógii z mojej strany ani zo strany mesta. TO je o nepochopení elementrnych ekonomických zákonitostí z tvojej strany.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.